鄭裕玲 周潤發

鄭裕玲爆周潤發銀包藏合照 發哥突示愛冧爆老拍檔:我掛住你

最新娛聞

廣告

現年65歲的鄭裕玲(Do姐)除演戲和做主持外,最近更進軍YouTube界做埋YouTuber,開設個人頻道兼網上節目《The Do Show》。Do姐日前在IG預告頭炮嘉賓是「發哥」周潤發,單單是預告片,二人已經面貼面肉緊合照,仲互相送吻,令人非常期待。首集的完整版在今日(29日)首播,兩位舊拍檔再聚談近況之餘,發哥更重提當年拍攝《網中人》時的「方法演技」,𠱁到Do姐笑到見牙唔見眼。近半小時的訪問,二人仲錫足3次面,好Sweet呀!
鄭裕玲 周潤發 Do姐指邀請咗發哥好耐,終於請到佢上嚟做訪問。
Do姐指邀請咗發哥好耐,終於請到佢上嚟做訪問。(圖片來源:YouTube@The Do Show)
鄭裕玲 周潤發 做到《The Do Show》第一位嘉賓,發哥興奮錫了Do姐一啖。
做到《The Do Show》第一位嘉賓,發哥興奮錫了Do姐一啖。(圖片來源:YouTube@The Do Show)
鄭裕玲 周潤發 出動到發哥做呼籲,《The Do Show》未有影片已經破萬訂閱,影片推出後又多五千追蹤。
出動到發哥做呼籲,《The Do Show》未有影片已經破萬訂閱,影片推出後又多五千追蹤。(圖片來源:YouTube@The Do Show)

Do組離巢TVB八個月再有新動向 過完冷河轉型做Youtuber

Do姐離開TVB八個月後再有新動向,就是進軍YouTube界做YouTuber,個人頻道《The Do Show》頭炮嘉賓請來合作無間的發哥。兩位舊拍檔重聚,當然要重提當年拍劇的點滴,Do姐直言很榮幸可以跟發哥合作:「都幾Proud,有個拍檔嘅成績係咁好。」發哥隨即回應:「我都Proud of你呀!」回想起1979年拍攝《網中人》首次飾演情侶,發哥大讚Do姐:「呢個女子不得了,又醒目、演技又好,我呢個女朋友冇得頂,我係好鍾意佢。但係死唔死呢,我離開咗佢呢,佢移情別戀鍾意子華神,後面鍾意農夫,依家鍾意小鮮肉。」

鄭裕玲 周潤發 兩位舊拍檔重聚,當然要重提當年拍劇的點滴。
兩位舊拍檔重聚,當然要重提當年拍劇的點滴。(圖片來源:YouTube@The Do Show)

Do姐大爆發哥「方法演技」

Do姐更大爆當時的一個小秘密:「你已經係用方法演技,點樣方法演技呢?我都唔知嘅,原來你做嗰個程緯,嗰陣時係興用wallet,你冇同我講嘅,入面你擺咗一張我同你嘅相。你又冇同我講到,有一日就唔知點樣拍外景,點解咁樣嘅?(發哥:每日都對住你)。係啦,呢個係乜嘢嘅方法?」發哥在Do姐耳邊輕聲說:「我掛住你,掛多個老婆」。𠱁得Do姐非常開心連講兩次:「唔好講啲咁嘅嘢。」

鄭裕玲 周潤發 回想起1979年拍攝《網中人》首次飾演情侶,發哥大讚Do姐:「呢個女朋友冇得頂」。
回想起1979年拍攝《網中人》首次飾演情侶,發哥大讚Do姐:「呢個女朋友冇得頂」。(圖片來源:網上圖片)
鄭裕玲 周潤發 發哥在Do姐耳邊輕聲說:「我掛你,掛多個老婆」,𠱁得Do姐非常開心。
發哥在Do姐耳邊輕聲說:「我掛你,掛多個老婆」,𠱁得Do姐非常開心。(圖片來源:YouTube@The Do Show)

發哥𠱁到Do姐勁開心

回想起劇中於銅鑼灣法院被判入獄的一幕,發哥說:「你喺個街度,我喺個囚車。我見住你,係喺個車入面反拍我,我喊到唔識收聲。(Do姐:我去探你監都係,唔識收聲。)個女朋友為我仆心仆命,死唔死呀你話。大碧姐(鄧碧雲),我媽又好,你又好,我真係好唔捨得你。」隨即再錫了Do姐一啖,Do姐笑到見牙唔見眼表示:「你真係𠱁死人,想鬧你都唔得。(發哥:唔好鬧我啦!)好在我寫低要問你乜嘢,如果唔係俾你𠱁到…」。

鄭裕玲 周潤發 發哥再錫了Do姐一啖。
二人重提1979年拍攝《網中人》的點滴,發哥再錫了Do姐一啖。(圖片來源:YouTube@The Do Show)
鄭裕玲 周潤發 發哥讚Do姐與時並進。
當然唔少得見到發哥嘅指定動作,就係Selfie!發哥仲大讚Do姐與時並進。(圖片來源:YouTube@The Do Show)

發哥想演較特別的角色

傾完往事就談下近況,Do姐問發哥配時會如何揀選工作,發哥直言較特別的角色才夠吸引:「阿晶成日都搵我做嘅,佢係寫好多劇本畀我睇。但係我睇完之後,又重複嗰啲、舊時嗰啲,我唔想,我想搵啲啲好特別啲。雖然我年紀大咗,但係都有啲唔同嘅表演方式。好似Jane Fonda同佢老豆,Henry Fonda咁拍一套《On Golden Pond》都可以㗎。」

鄭裕玲 周潤發 兩位舊拍檔再聚,認真開心!
兩位舊拍檔再聚,認真開心!(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭裕玲 周潤發 發嫂當日都在場,見到Do姐即刻興奮擁抱。
發嫂當日都在場,見到Do姐即刻興奮擁抱。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭裕玲 周潤發
(圖片來源:IG@do_do_cheng)

發哥平日會跑步同影相

發哥熱愛跑步就眾所周知,不過其餘時間又會做咩?他透露平時會花大量時間處理影相用的玻璃鏡頭:「我買啲舊鏡頭去影,你知我鍾意影相。我多數影四乘五大機,嗰時我有個黑房又要沖埋、又要曬相。所以喺而家呢個階段唔係好多人請我拍戲嘅時候,又有跑步,又有影相係幾開心嘅。」

鄭裕玲 周潤發 發哥話希望80歲可以跑到全馬。
發哥話希望80歲可以跑到全馬。(圖片來源:YouTube@The Do Show)
鄭裕玲 周潤發 仲請咗於《 別叫我賭神》飾演發哥仔仔的柯煒林傾偈,發哥仲同佢去跑步培養感情。
仲請咗於《 別叫我賭神》飾演發哥仔仔的柯煒林傾偈,發哥仲同佢去跑步培養感情。(圖片來源:YouTube@The Do Show)
鄭裕玲 周潤發 節目尾聲,Do姐錫番發哥一啖!
節目尾聲,Do姐錫番發哥一啖!(圖片來源:YouTube@The Do Show)
鄭裕玲 周潤發
(圖片來源:YouTube@The Do Show)

https://www.youtube.com/watch?v=wGXLFbFg5Ak

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@The Do Show,IG@do_do_cheng,網上圖片