鄭裕玲

鄭裕玲拍旅遊節目粗心大意「引人犯罪」 網民紛紛提醒表示超擔心!

最新娛聞

廣告

鄭裕玲(Do姐)早前宣布與五大男神洪嘉豪、林家謙、細貓應智越、Jeffrey魏浚笙、TysonYoshi 一起拍攝新一輯旅遊節目。近日Do姐就與細貓應智越一起出發到首站韓國拍攝,不過有網民發現Do姐今次去旅行非常粗心大意,不停「引人犯罪」!

鄭裕玲拍旅遊節目粗心大意「引人犯罪」

Do姐離巢後首個旅遊節目終於開始拍攝,近日就同細貓應智越一起出發到首站韓國,Do姐到步後都不停於社交平台上傳花絮照。不過有網民就發現一向謹慎嘅Do姐今次竟然變得非常大意,背囊唔拉拉鏈周圍走。雖然韓國出名治安好,但不少網民都紛紛留言提醒Do姐要小心安全,以免遇上小偷。

鄭裕玲 一向謹慎嘅Do姐今次竟然變得非常大意,背囊唔拉拉鏈周圍走
一向謹慎嘅Do姐今次竟然變得非常大意,背囊唔拉拉鏈周圍走(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭裕玲 Do姐掛住睇電話,背囊開到咁大都懶得理。
Do姐掛住睇電話,背囊開到咁大都懶得理。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

鄭裕玲同細貓應智越拍旅遊節目 大讚對方韓國通

Do姐亦於社交平台分享今次同細貓合作的合照,更大讚細貓為韓國通:「平時出埠我都會帶部翻譯機,今次我帶咗個韓國通!」細貓亦非常識做,馬上將Do姐嘅帖文翻譯成韓文,果然係名副其實嘅「韓國通」。

鄭裕玲 Do姐近日同細貓應智越一起到韓國拍攝新節目。
Do姐近日同細貓應智越一起到韓國拍攝新節目。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭裕玲 Do姐更大讚細貓應智越係「韓國通」,有細貓應智越就唔洗帶翻譯機。
Do姐更大讚細貓應智越係「韓國通」,有細貓應智越就唔洗帶翻譯機。(圖片來源:IG@mr_littlecat)

孖新仔超青春影貼紙相

Do姐在社交平台亦分享了一張兩人超青春的頭貼頭影貼紙相,並留言道:「我都唔知幾多年冇影貼紙相!多謝細貓同我玩!#你是綠葉我是花」,睇嚟Do姐非常滿意今次新拍檔細貓應智越。

鄭裕玲 兩人仲要超青春咁頭貼頭影貼紙相。
兩人仲要超青春咁頭貼頭影貼紙相。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

日前親自揭曉「旅遊男神」名單

去年開始已經傳出Do姐將會拍攝離巢後首個旅行節目,不少網民都猜測Do姐新節目的拍檔會是誰。日前Do姐就親自公佈旅遊節目的5大男神名單,大多網民所猜測的姜濤、MIRROR同一齊主持《口水多過浪花》余德丞都全部冇份,5大男神的最終名單包括洪嘉豪、林家謙、細貓應智越、Jeffrey魏浚笙、TysonYoshi。

鄭裕玲 TysonYoshi都有份同Do姐拍新旅遊節目!
TysonYoshi都有份同Do姐拍新旅遊節目!(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭裕玲 當然唔少得型男Jeffrey。
當然唔少得型男Jeffrey。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭裕玲 網民最驚訝林家謙都有份同Do姐拍節目!
網民最驚訝林家謙都有份同Do姐拍節目!(圖片來源:IG@do_do_cheng)

細貓應智越韓國名牌大學畢業來頭猛

今次陪Do姐出發到韓國拍攝新節目的細貓應智越來頭都唔簡單。細貓應智越大學畢業於韓國名牌大學慶熙大學,並曾經在韓國當訓練生。2018年曾參加ViuTV《全民造星》,最後更獲得第七名的好成績。

鄭裕玲 細貓應智越大學畢業於韓國名牌大學慶熙大學,並曾經在韓國當訓練生,難怪韓文都講得咁好!
細貓應智越大學畢業於韓國名牌大學慶熙大學,並曾經在韓國當訓練生,難怪韓文都講得咁好!(圖片來源:IG@mr_littlecat)

圖片來源:IG@mr_littlecat、IG@do_do_cheng