鄭雨盛

鄭雨盛獲林青霞賀生日:多謝施南生

最新娛聞

廣告

韓國影星鄭雨盛剛在4月22日度過45生日,當日佢正在意大利烏甸尼出席《第20屆烏甸尼遠東電影節》,宣傳由佢主演嘅韓國電影《鋼鐵雨》,生日宴上原來「大美人」林青霞都有現身為鄭雨盛賀壽,據知當日宴會由兩人共同嘅好友施南生操辦,因此鄭雨盛特別在IG寫上「Thanks Nan sun.」(多謝施南生)。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

鄭雨盛 讚林青霞係亞洲傳奇

韓國型男鄭雨盛去年主演嘅韓片《鋼鐵雨》獲選為《第20屆烏甸尼遠東電影節》嘅開幕電影,而林青霞就獲大會頒發「終身成就金桑獎」,鄭雨盛在po出生日合照同時表示「With Asian legendary actress Brigitte Lin(林青霞英文名).」仲話「Thanks Nan sun.」

鄭雨盛生日宴上除咗有女神林青霞,仲有施南生同林青霞愛女邢愛林。

鄭雨盛去年主演嘅韓片《鋼鐵雨》。

林青霞 攞終身成就獎

林青霞今次去意大利係為咗攞《第20屆烏甸尼遠東電影節》頒發嘅「終身成就金桑獎」,頒獎禮上佢由第17屆金桑獎得主施南生手上接過獎項。

林青霞愛女邢愛林亦秘密飛到意大利為林青霞送上超級驚喜,令佢非常感動。

邢愛林大露背賀媽咪林青霞,獲林青霞開心攬攬。

林青霞因《東方不敗》等電影紅遍亞洲,韓國不少網民都驚訝佢同鄭雨盛原來係好友。

林青霞話:「《重慶森林》令到遠離香港十萬八千里嘅意大利人Sabrina 和Thomas有咗夢想,並成功創辦咗遠東電影節。因此喺電影節成立20周年攞到呢個終身成就獎,對我、對王家衞、對遠東電影節嘅Sabrina同Thomas都具有深厚嘅意義。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
林青霞