鄺潔楹

鄺潔楹《3日2夜》仙氣回歸浸溫泉

最新娛聞

廣告

無綫節目《3日2夜》不經不覺已經播到119集,睇開的觀眾都知道呢個節目除了介紹唔同旅遊景點,仲出名多索女,一班身材正爆的女藝人都會喺節目中大騷Quali!而最新一集中,喺之前一輯着泳衣蹦蹦跳跳、被網民大讚「GirlFriendable」的鄺潔楹(Judy) 又返嚟啦!今次佢同大家遊北海道,睇住佢開心吃吃喝喝外,當然仲有最令人期待的浸溫泉鏡頭!

鄺潔楹《3日2夜》上位

猶記得今年一月時播出的《3日2夜》,鄺潔楹(Judy) 首次同觀眾見面,穿上襯衣熱褲的Judy首先坐籠車去動物園同野生動物零距離接觸,又去夜市做萌爆奶茶店店員等。不過好戲在後頭,Judy之後換上火辣粉紅比堅尼歎私人溫泉浴,大家都估唔到細細粒的Judy原來咁有睇頭,加上甜美笑容及可愛酒窩,真係冇得輸!

我要睇Judy浸溫泉!

鄺潔楹今次回歸《3日2夜》,當然唔會令大家失望,節目一開始時,Judy男拍檔鄭衍峰就單刀直入:「我要睇你浸溫泉!」果然照顧到香港男士的福利!

森林男女混浴

之後預告中見到Judy換上三點式泳衣,同鄭衍峰喺森林入面體驗男女混浴風侶!成件事聽落令人好有遐想……

GFable鄺潔楹

如果單單講身材,Judy固然唔及張秀文、陳婉衡或陳偉琪等前輩,不過佢勝在感覺夠貼地、夠「Girlfriendable」!鄰家女孩的外表有着甜美可愛的笑容,身材嬌滴滴,最能夠激發男性想好好保護佢的心。另外Judy喺節目中吃喝玩樂時都流露出純真少女的一面,食得夠痛快玩得夠放,真摯不造作,做女朋友真係一流!

之前年初喺前一輯《3日2夜》獲關注後,Judy曝光率提升不少,處境劇《愛·回家》都有佢份,當然愈來愈多男士喜歡佢啦!

Judy可愛臉孔加上細細粒身形,不過副Body都頗有睇頭,健康性感最吸引!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!