金像獎

金像獎2023|重溫頒獎禮花生位 王丹妮唔識讀得獎者名 凌文龍頒錯獎勁尷尬

最新娛聞

廣告

每年金像獎嘅花生精華片段都唔少,今年都唔例外精彩不絕,就等我哋一文回顧吓今年要點!首先網民狠批林家謙同埋Serrini跳舞完全災難級,表演持續20分鐘騎劫金像獎;麥浚龍罕有露面現身頒獎,狂曬Gucci貴價手袋令人猜測背後動機;談善言同凌文龍頒獎禮甩轆,以為得獎者冇到場,搞到好鬼尷尬…

金像獎2023|王丹妮唔識讀得獎者名 要公開道歉

今屆金像獎「最佳編劇」由《神探大戰》韋家輝、陳偉斌、麥天樞奪得,但負責頒奬的王丹妮卻突然不懂讀個「樞」字,要向拍檔劉俊謙求助,但劉俊謙似乎亦一樣唔識讀,令場面勁尷尬,亦被網民鬧爆二人冇做功課!今日她就在社交網發文公開致歉,表示:

「昨晚在頒獎典禮上表現末如理想,
對大會和得獎者都感到非常抱歉。
對於有這樣的情況我實在責無旁貸,
願意並會汲取此次教訓,
以後所有工作都定必努力做得更好和更負責任,
希望日後有做得不好的地方,
也請大家繼續多多給予提點。」

金像獎 王丹妮同劉俊謙似乎都唔識讀個「樞」字。
王丹妮同劉俊謙似乎都唔識讀個「樞」字。(圖片來源:東方新地)
金像獎 出爐金像最佳編劇左起為:韋家輝、陳偉斌和麥天樞。
出爐金像最佳編劇左起為:韋家輝、陳偉斌和麥天樞。(圖片來源:東方新地)

金像獎2023|網民:林家謙跳舞真係災難

表演頭炮有林家謙拍住serrini載歌載舞唱成20分鐘,但似乎成效麻麻,網民大嘆頂唔順,有網民留言:「家謙跳舞真係災難!」

金像獎2023 精華 林家謙同Serrini 似開演唱會!
林家謙同Serrini 似開演唱會!(圖片來源:節目截圖)
金像獎2023 精華
(圖片來源:節目截圖)
金像獎2023 精華
(圖片來源:節目截圖)

金像獎2023|麥浚龍潮爆帶貴手袋登場頒獎似賣廣告

JUNO罕有任頒獎嘉賓,帶埋Gucci手袋上台「賣廣告」,價錢款式被起底,據知該為「Gucci Diana 」系列竹節黑色小型手提包,價值HK$40,500,絕對高檔野!有網民指:「我以為佢會頒埋個袋畀人!」

金像獎2023 精華 金像獎 型佬麥浚龍潮爆登場頒獎!
(圖片來源:節目截圖)

Gucci袋價錢大公開 網民好奇背後原因

不少網民都對Juno的黑色Gucci手袋極感興趣,其實他手執的名牌袋是Gucci今年的新款,袋身以黑色皮革為主,而手袋的手柄則巧妙地選用了木手柄,價值$40,500,造型設計的確十分特別!而網民亦對Juno大搖大擺手持這個手袋上台的背後原因感到十分好奇,有指Juno因為受品牌方贊助而高調帶著手袋上台,獲網民大讚Juno是一個盡責的代言人,將手袋帶到台上最當眼的位置搏足出鏡率!

金像獎2023 精華 Juno
(圖片來源:Gucci官網)
金像獎2023 精華 Juno
(圖片來源:Gucci官網)

金像獎2023|凌文龍談善言誤以為無人領獎 頒獎甩轆勁老尷

凌文龍談善言擔任金像獎頒獎嘉賓,惟於頒發最佳動作設計時,誤以為其中一位得獎者缺席頒獎典禮,故代為領獎。惟及後發現得獎者原來有到場,此時正叫出下兩名頒獎嘉賓,登鏡頭時停頓,場面尷尬。及後者上台領獎,談善言凌文龍面露尷尬笑容,離開舞台。

金像獎2023 精華 一度以為得獎者缺席。
一度以為得獎者缺席。(圖片來源:節目截圖)
金像獎2023 精華 點知有嚟,表情變得好驚訝!
點知有嚟,表情變得好驚訝!(圖片來源:節目截圖)
金像獎2023 精華
(圖片來源:節目截圖)
金像獎2023 精華 笑住補獲!
笑住補獲!(圖片來源:節目截圖)

金像獎2023|Viutv勁cut嘉賓感言時間胡楓韋家輝都走唔甩

今年由ViuTV轉播香港金像獎,但ViuTV似乎承襲大台cut人感言時間嘅做法。韋家輝講感言未講完就俾人cut咗去廣告,連大前輩胡楓講完感言之後,想起舞都一樣冇面俾照cut,可見ViuTV真係一視同仁!不過ViuTV眼見頒獎禮超時,都有出下字幕提觀眾接下來節目會順延播放,唔似以前其他電視台轉播,一於無理直接cut走去廣告或者播自家節目,好彩最後頒獎禮都係超時10分鐘完成。

金像獎2023 精華 金像獎
(圖片來源:節目截圖)
金像獎2023 精華 起舞部分畀人cut!
起舞部分畀人cut!(圖片來源:東方新地)
金像獎2023 精華
(圖片來源:東方新地)
金像獎2023 精華
韋家輝發表感言被硬CUT。(圖片來源:東方新地)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、節目截圖、Gucci官網