金像獎2024

金像獎2024|一文看清現場9大重點!主席爾冬陞身體力行賣廣告

最新娛聞

廣告

《第42屆香港電影金像獎》頒獎典禮於今晚假香港文化中心舉行。其實每年金像獎的頒獎典禮除了獎項的得主外,仲會有不少精彩的花生位,以下就為大家直擊今年金像獎頒獎典禮現場9大重點!

金像獎2024|1. 劉嘉玲金龍蝦造型同葉德嫻撞款

今晚金像獎頒獎典禮第一個頒獎嘉賓劉嘉玲一出場就引起網民熱議,事關劉嘉玲身穿一身黑色晚裝,胸前卻有一大隻金龍蝦吊墜,非常搶眼。據知該隻金龍蝦大有來頭,是貴為意大利高級品牌 Schiaparelli在巴黎時裝周展出2024年春夏系列設計作品。不過網民就覺得太過浮誇,更指同《與龍共舞》葉德嫻的龍蝦造型一模一樣。

金像獎2024 網民都笑指劉嘉玲的龍蝦造型同《與龍共舞》的葉德嫻撞款。(圖片來源:ViuTV截圖 / 《與龍共舞》截圖)
網民都笑指劉嘉玲的龍蝦造型同《與龍共舞》的葉德嫻撞款。(圖片來源:ViuTV截圖 / 《與龍共舞》截圖)

金像獎2024|2. 鄧麗欣林明楨頒獎介紹反應兩極

《飯戲攻心》系列兩大主角鄧麗欣和林明楨今晚為「最佳編劇」擔任頒獎嘉賓,二人在台上你一句我一句,不但自嘲《飯戲攻心2》票房只得7千幾萬,林明楨又即場講出經典對白「好難難」,不少網民都大讚二人的頒獎介紹夠曬搞鬼又好笑,不過亦有部分網民認為唔好笑又尷尬,又嫌棄林明禎廣東話講得差:「明禎演呢D本身應該好尷尬嘅嘢好自然 好cute」、「自己講自己笑[sosad]好彩佢靚,唔係就好X」、「明禎UP乜」、「其實有無人聽得明佢講咩呀?」等。

金像獎2024 網民對林明禎和鄧麗欣的頒獎介紹表現反應兩極。(圖片來源:ViuTV截圖)
網民對林明禎和鄧麗欣的頒獎介紹表現反應兩極。(圖片來源:ViuTV截圖)

金像獎2024|3. 主席爾冬陞身體力行賣廣告

男神馮德倫和楊穎(Angelababy)合體頒發「最佳亞洲華語電影」,馮德倫一上台就問Angelababy知不知道大家通常會在什麼時候拍手,Angelababy一開始答錯,之後就答大家通常在「萬歲」的時候拍手,更叫身為導演的馮德倫萬歲。馮德倫聽畢即刻拿起手機話要叫「Food Panda」,又問台下吳慷仁和主席爾冬陞想是食咩,當鏡頭拍到主席爾冬陞時,爾冬陞即刻高舉贊助商「Food Panda」的包裝袋,身體力行賣廣告超過引!

金像獎2024 男神馮德倫和楊穎(Angelababy)合體頒發「最佳亞洲華語電影」。(圖片來源:ViuTV截圖)
男神馮德倫和楊穎(Angelababy)合體頒發「最佳亞洲華語電影」。(圖片來源:ViuTV截圖)
金像獎2024 馮德倫在台上話要「萬歲」叫外賣!(圖片來源:ViuTV截圖)
馮德倫在台上話要「萬歲」叫外賣!(圖片來源:ViuTV截圖)
金像獎2024 主席爾冬陞即刻高舉外賣袋!(圖片來源:ViuTV截圖)
主席爾冬陞即刻高舉外賣袋!(圖片來源:ViuTV截圖)

金像獎2024|4. 廣告時間都要畀面洪金寶

今晚的「終身成就獎」由張艾嘉頒發,由「大哥大」洪金寶奪得。洪金寶一上台,全場即刻起立拍手致敬,不過大哥大就非常有霸氣地叫全場坐下,再發表奪獎感言:「一宣佈我攞到呢個獎,好多朋友同粉絲都慶祝我、恭賀我,我真係好多謝大家嘅關心同關愛。我不知不覺已經喺電影業都已經做咗60幾年,一個人可以喺60年仲喺同一個職業,仲可以做得咁好嘅, 我覺得真係好有福。」

當大會以為大哥大已經講完感言,直接播退場音樂時,大哥大開聲想繼續講,鏡頭都即刻轉回大哥大身上,等他繼續講落去,認真夠俾面!

金像獎2024 洪金寶奪得今年金像獎的「終身成就獎」。(圖片來源:ViuTV截圖)
洪金寶奪得今年金像獎的「終身成就獎」。(圖片來源:ViuTV截圖)

金像獎2024|5. 古天樂爆笑頂替劉青雲

當頒發到「最佳男主角」時,主持宣佈有劉青雲和袁詠儀負責頒獎,但最後竟然係古天樂同袁詠儀一起出場,令全場觀眾和網民都睇到一頭霧水。古天樂一出場就搞笑自我介紹為劉青雲,又笑指「今次係我(劉青雲)第一次亦係最後一次以呢個樣見大家」,即刻笑爆全場,連身旁的袁詠儀都笑到見牙唔見眼。接著古天樂同袁詠儀都拿出事先寫好的講稿照讀,不過講稿都是以劉青雲的立場所寫,所以每句有古天樂讀出時都非常有喜感!

金像獎2024 古天樂代替生病的劉青雲上台頒獎。(圖片來源:ViuTV截圖)
古天樂代替生病的劉青雲上台頒獎。(圖片來源:ViuTV截圖)

金像獎2024|6. 影帝同嘉玲姐直播傾電話

偉仔身在德國隔空致謝拎「最佳男主角」,獎項由太太劉嘉玲上台代領。嘉玲姐更爭取時間狂讚老公,直播傾電話:「我相信其他演員會付出200或500分努力去拍攝,但梁朝偉永遠付出5000分努力去做,佢真係一個好偉大嘅演員。」搞到偉仔好尷尬回應:「好嘅演員就得,唔使好偉大嘅演員。」

金像獎2024|7. 黃子華台下講「Everything is wrong」 原來係真心

去到尾聲,《毒舌大狀》僅得1獎奪最佳電影,子華神明顯希望《毒舌》拎更多獎項,一度哽咽表示:「我哋套戲由頭到尾一個獎都無⋯如果我有得攞男主角,我只係想講一句話『牡丹雖好都需要綠葉扶持』⋯」當時佢台下講「Everything is wrong」 原來係真心!

金像獎2024 去到尾聲,《毒舌大狀》僅得1獎奪最佳電影,子華神明顯希望《毒舌》拎更多獎項(圖片來源:ViuTV截圖)
去到尾聲,《毒舌大狀》僅得1獎奪最佳電影,子華神明顯希望《毒舌》拎更多獎項(圖片來源:ViuTV截圖)

金像獎2024|8. 男配角姜大衛得獎恩愛放閃

76歲資深演員姜大衞憑《 白日之下 》大熱奪得最佳男配角!他在台上深情表示:「我想將獎頒畀太太,因為係我哋結婚50周年。佢話想低調啲,I Love you!」

金像獎2024 呢幕好感人!(圖片來源:ViuTV)
呢幕好感人!(圖片來源:ViuTV)

金像獎2024|9. 郭富城戲精上身 「講多謝」

城城負責頒發「最佳導演」,在台上戲精上身引用《臨時劫案》梅藍天對白,包括「識唔識英文」﹑「講多謝」及「啱晒數」:「渴望遇到一啲願意發掘及折磨你嘅導演,用心向折磨我嘅導演,講聲多謝!」

金像獎2024 城城負責頒發「最佳導演」,在台上戲精上身引用《臨時劫案》梅藍天對白(圖片來源:ViuTV)
城城負責頒發「最佳導演」,在台上戲精上身引用《臨時劫案》梅藍天對白(圖片來源:ViuTV)

圖片來源:ViuTV截圖、《與龍共舞》截圖