張兆輝

《錦繡南歌》張兆輝送女留學嗌不捨

最新娛聞

廣告

張兆輝近日在《錦繡南歌》飾演主角父親,現實中張兆輝同太太郭碧妍結婚21年,育有一子一女,愛錫兒女的張兆輝試過就放下所有工作,親自陪囡囡飛到英國入學,佢仲喺Facebook大晒同囡囡嘅合照,留言話:「你要努力、努力讀書,希望你明白、我內心對你多麼的不捨⋯⋯」

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

《錦繡南歌》張兆輝 現實中做陪讀爸爸

張兆輝嘅大仔張卓鏗 (Edison) 早年已經去咗英國留學,之後就輪到張兆輝嘅14歲細女張卓姿 (Twiggy) 到英國開學,兩年前為了愛女適應當地生活,張兆輝更親自陪同囡囡飛英國做「陪讀爸爸」。

張兆輝

張兆輝一家四口當時全家出動,提早一個星期到英國約克旅行,只為幫囡囡早日適應英國嘅生活。

張兆輝

張兆輝仲留言︰「還有二天,你要努力、努力讀書,希望你明白、我內心對你多麼的不捨。」睇得出對囡囡非常不捨。

張兆輝

臨別依依,張兆輝孖囡囡拍下多張合照,仲不停揸機狂影囡囡靚相,相中見到14歲嘅Twiggy唔再係張太口中嘅「肥妹」,相反眼大大、面尖尖,仙氣十足。

張兆輝

網民都讚Twiggy遺傳咗爸爸媽媽嘅優點,好靚女!

《錦繡南歌》張兆輝送女留學嗌不捨

拍埋張兆輝身邊,Twiggy更係亭亭玉立,高度同爸爸相差不遠。

張兆輝

Twiggy早前剛度過14歲生日,張太亦有大晒兩母女嘅合照。

《錦繡南歌》張兆輝送女留學嗌不捨

張太又大po囡囡四年前10歲時同張兆輝嘅父女照,話囡囡係輝哥嘅前世情人,輝哥對住囡囡,心心眼出晒嚟!

張兆輝

仲有唔少囡囡細個時嘅靚相,可見Twiggy由細靚到大,自細就係美人胚子!

《錦繡南歌》張兆輝送女留學嗌不捨

 

仲有一家大細嘅泳裝照,全家都好養眼!

《錦繡南歌》張兆輝送女留學嗌不捨

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!