鍾嘉欣超性感Lin圖放題

星空下的仁醫|鍾嘉欣為老公拒再拍咀戲 出土Lin圖大放送

最新娛聞

廣告

鍾嘉欣(Linda)婚後移居加拿大淡出娛樂圈,只在《再創世紀》中客串,近日熱播劇集《星空下的仁醫》是鍾嘉欣婚後首套主演劇集,演技未有生疏,而且氣場更強勁,演繹多層次喊戲演得令人動容,被推為視后大熱﹗現以家庭為重的鍾嘉欣揚言為了老公拒拍咀戲及激情戲,性感打扮更加唔使諗,想睇嘉欣BB當年有幾索,重溫出道以來的索女相,原來更行過內衣騷,大量Linda美圖大放送﹗

文:東方新地|圖:《後生仔等埋位》截圖、《星空下的仁醫》截圖、新傳媒圖片

鍾嘉欣接受《星空下的仁醫》飾演其徒弟的林正峰訪問,林正峰對住師傅表現驚青,但就成功令鍾嘉欣爆料,透露拍拖次數、初戀歲數及自揭主動 approach老公的細節﹗鍾嘉欣被林正峰要求講出後生仔流行的「自報status」時,大爆曾拍過三次拖故現時status是M3,鍾嘉欣大方講18歲初戀拍了兩年,並指自己跟前度都能成為朋友﹗林正峰突然切入問有否試過一夜情,Linda驚呼:「one night stand梗係冇啦﹗」

林正峰在《星空下的仁醫》飾演鍾嘉欣的徒弟,戲內戲外二人感情也不錯﹗(圖片來源:IG@niklas_lamcf)
林正峰在《星空下的仁醫》飾演鍾嘉欣的徒弟,戲內戲外二人感情也不錯﹗(圖片來源:IG@niklas_lamcf)

鍾嘉欣冇被邀出席飯局:以前嘅我好cool

林正峰又問有冇試過被老闆邀請出席飯局,鍾嘉欣就答:「我喺呢個圈嘅弱點係太靜、內向同怕醜,但都成為我嘅長處,因為以前嘅我一cut機就好cool,冇人敢埋我身,好似有距離感咁﹗亦有機會我個樣、把聲同啲角色好溫柔,啲人唔會傷害我,所以咁耐以嚟未試過被人要求我做啲唔願意做嘅嘢﹗」

鍾嘉欣早前接受林正峰的《後生仔等埋位》訪問,大方指拍過三次拖,現時的sataus是M3。(圖片來源:《後生仔等埋位》截圖)
鍾嘉欣早前接受林正峰的《後生仔等埋位》訪問,大方指拍過三次拖,現時的status是M3。(圖片來源:《後生仔等埋位》截圖)

林正峰再直接問Linda老公如何追求她?Linda爽快答:「佢冇approach我,係我approach佢不停問佢嘅喜好﹗我嗰時發現佢電話嘅wallpaper係佢家姐隻狗,同我一樣,我都係用家姐隻狗做電話wallpaper,然後我覺得我哋嘅緣份真係好得﹗」

鍾嘉欣為老公拒再拍咀戲﹗(圖片來源:《後生仔等埋位》截圖)
鍾嘉欣為老公拒再拍咀戲﹗(圖片來源:《後生仔等埋位》截圖)

鍾嘉欣:伸脷嗰啲千祈唔好﹗

鍾嘉欣又表示婚後唔抗拒幕前演出同拍劇,但為了老公現時會拒拍咀戲,Linda話:「雖然老公唔會呷醋,但佢唔會睇我啲親熱戲,佢唔想見到,所以依家我唔會再拍咀戲,錫手同臉珠可以嘅,伸脷嗰啲千祈唔好﹗」林正峰即問以前拍戲是否濕吻戲?Linda自爆原來一直抗拒拍濕吻戲:「以前有啲劇本寫明要嘅,但我冇伸過去囉,好驚,都唔好伸過嚟,嚇死我咩,我會走都走唔切﹗」

鍾嘉欣誕下一對仔女,依然好fit﹗(圖片來源:IG@chungkayanlinda)
鍾嘉欣誕下一對仔女,依然好fit﹗(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

Linda美圖大放送

已成人妻人母的鍾嘉欣現長居加拿大,熱播劇《星空下的仁醫》後,唔知幾時再可以欣賞她的作品,就算佢話會繼續幕前演出,但肯定有排等!為了令fans止渴,重溫一下鍾嘉欣歷來超性感放題圖輯,Linda的美圖畀大家好好珍藏!

1.激罕晒罅look

一向乖乖女形象嘅鍾嘉欣,平時極少性感示人,所以嘉欣通常出席大場面先會着得咁惹火!

星空下的仁醫|鍾嘉欣為老公拒再拍咀戲 出土Lin圖大放送

星空下的仁醫|鍾嘉欣為老公拒再拍咀戲 出土Lin圖大放送
08年鍾嘉欣谷胸晒長腿出席台慶﹗(圖片來源:新傳媒圖片)

2.高貴冶艷look

除了出席台慶之外,嘉欣曾為本到影靚相,睇佢一身綠色打扮,性感高貴!

星空下的仁醫|鍾嘉欣為老公拒再拍咀戲 出土Lin圖大放送

3.濕身誘惑look

嘉欣曾拍呢輯沐浴露廣告,可以話係一大突破!沖涼濕身誘惑令人充滿遐想之外,更可清楚見到嘉欣靚背,勁養眼!另外,曾拍纖體公司廣告時,一身紅色比堅尼,盡騷美肌,曾位列巴打丁圖首位!

AC1R6022

4.水著look

鍾嘉欣雖然喺外國長大,但思想唔算好open,因此以往甚少行泳衣騷!此外,嘉欣鮮有以低胸裝宣傳劇集,只有2006年喺室內泳池宣傳劇集《法證先鋒》時,穿背心坐於橡皮艇中,唔覺意俾傳媒影到少少事業線咁大把!

200505061856315301683360A

5.初戀女友feel

於2004年拍處境劇《皆大歡喜》穿泳衣,雖然一件頭泳裝唔算好性感,但就係呢種充滿少女味嘅陽光燦爛笑容,噢,真係好友初戀女友feel呀,嘉欣BB!

200409211911247926853408A

6.股惑女

於2006出席內衣騷,穿上黑色lace內衣嘅嘉欣驚艷出場,若隱若現令人目不轉睛,期間轉身更送上渾圓pat pat,已經驚鴻一瞥!

TUNGSTAR606099A

劉溫馨如何指證對方為「食家」?

在林正峰公司清澄後的同日深夜,劉溫馨在個人社交平台上載一張在主題公園的遊玩照,更以「他約我去迪士尼」為題,文中的標示語亦別有用心⋯⋯詳見:劉溫馨疑似隔空反擊指證對方「他約我去迪士尼」

林正峰與游嘉欣有曾承認戀情嗎?

有指二人之前確診新冠肺炎,需進行家居隔離,當日出遊,是康復「出關」的日子,二人更同時post出相同背景的照片,關係疑似曖昧⋯⋯詳見:林正峰傳搭上劉溫馨急發聲明自辯