鍾培生 劉馬車

鍾培生爆同法律團隊同警方溝通望令劉馬車順利打拳賽 仲拎林作做比喻

最新娛聞

廣告

網紅「劉馬車」劉駿軒昨日(30日)在出席《培生擂台: 無敵盃》記者會後,離開活動場地時在正門被警方帶走。據知劉馬車被控涉嫌非禮13歲女孩,因此劉馬車未知能否參與今天拳賽。而今天(1日)便是拳賽正式開打,主辦人鍾培生接受傳媒有回應…
 鍾培生 劉馬車 原本今晚係劉馬車對戰龍心。
原本今晚係劉馬車對戰龍心。(圖片來源:大會提供)

鍾培生與警方進行溝通 望劉馬車能參賽!

鍾培生接受傳媒訪問時,對於劉馬車被拘捕事前完全不知情,坦言:「原來佢前日做咗啲非常唔道德嘅行為,我哋搵咗法律團隊去了解有冇機會去溝通,可以畀佢趕到嚟今場賽事,然後再配合警方做調查。」
「現場有好多保安,大定一定會好安全進行,所以我哋同警方溝通緊,馬車打完場拳賽,返去審又好,點樣都好,依家都係溝通緊。咁佢依家呢一刻仲喺差館入面,咁無論結果如何,呢個拳賽都會如常進行,但係我哋都應承大家14場比賽,會進快搞返呢場。」

 鍾培生 劉馬車 鍾培生表示一直同警方溝通緊!
鍾培生表示一直同警方溝通緊!(圖片來源:東方新地)

鍾培生表示8點半先知劉馬車會唔會嚟到

鍾培生亦講到為了劉馬車全日與法律團隊非常忙碌:「到依家都係唔清楚,佢仲係畀警察扣留階段,大家都見我一直聽緊電話,希望盡能力畀佢趕到過嚟比賽。好老實講,唔到8點半我都唔知佢嚟唔嚟到。」

 鍾培生 劉馬車 鍾培生希望劉馬車可以打到!
鍾培生希望劉馬車可以打到!(圖片來源:東方新地)

鍾培生極度憎恨劉馬車 仲拎埋林作同Toyz出嚟講

劉馬車形象甚差,有記者提到若他繼續比賽可能會有影響拳賽感覺,鍾培生直言擂台上係公平公正的地方,更將以前與他對戰過的對手林作和Toyz做比喻:「林作係一個好冇道德嘅一個人啦,Toyz就係一個賣毒品嘅人啦,但擂台上面所有人都公平。離開擂台好似依家劉馬車咁,我係極度討厭甚至憎恨有一個涉嫌做咁無道德嘅行為。」

 鍾培生 劉馬車 鍾培生話好會劉馬車!
鍾培生話好會劉馬車!(圖片來源:東方新地)

記者會完結 劉馬車疑摸女生大腿被捕

另外記者會過後,約傍晚6時劉馬車離開大廈後則被警方帶上警車,原定明天的比賽未知他是否參加,有傳媒報道原來在下午4時,已發現警方在樓下守株待兔,然後記者會完結後,有2至3名便衣探員在劉馬車走出大廈後,上前展示委任證,將他截停及帶上警方七人車離開,過程中劉馬車未有反抗。消息指,劉馬車疑摸女生大腿被捕。

鍾培生稱劉馬車已離開警署

鍾培生於Ig有對此事回應,表示已向警方查詢,指劉馬車已離開警署,明天賽事會如常進行!

 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:鍾培生IG)

劉馬車爆龍心曾對一名學生施暴

其實在過磅期間劉馬車另一焦點發言時,他突然爆一名女生叫「琪琪」,是一名學生,在2018年暑假街上做問卷調查時,暗指龍心跟著「琪琪」回家後,便強行將她推倒進行施暴,令該名女生一生毁於龍心手上。

 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽 劉馬軒對呢件事好嬲。
劉馬軒對呢件事好嬲。(圖片來源:IG@viu1hk)

劉馬車恐缺席拳賽

劉馬車原定今晚參加擂台決戰龍心,但由於突然被警方拘捕,目前仍被扣留進行調查,鍾培生今日(1日)早上在Facebook上發布影片表示,他的法律團隊正在與警方進行溝通,希望能夠保釋劉馬車,讓他完成拳賽後才受審,若不成功,亦會「尊重警方決定,賽事延遲」,呼籲網民保留票尾,並承諾:「有拖無欠,盡快搞返。」

 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:FB@鍾培生)

劉馬車突然襲擊龍心

二人合照時,龍心不斷擺出挑引動作,一向出名衝動的劉馬車也忍不住,突然推倒龍心,當場保安便即刻拉開二人,不過跌倒後龍心慢慢走向被保安攔住的劉馬車,繼續挑引他。

 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)
 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)
 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:大會提供)
 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)
 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@Viu1hk)
 鍾培生 劉馬車 鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)

圖片來源:大會提供、東方新地