鍾培生

鍾培生疑似日藉新女友身份曝光 真身回應:有鍾意嘅人,我31歲玩夠想結婚

最新娛聞

廣告

鍾培生今年4月飛到東京旅行至今仍未回港,有傳媒報道指鍾培生留日期間,有一位名叫Momona的女伴陪伴在側,二人舉動親暱疑似是新女友曝光。爆出疑似美女伴遊日本後,鍾培生在Facebook出post回應,更表示:「我31歲,玩夠想結婚。」

這位Momona被指近日陪伴鍾培生遊日本。
這位Momona被指近日陪伴鍾培生遊日本。(圖片來源:IG@momona0517)

鍾培生出post回應:我31歲玩夠想結婚

鍾培生被爆出疑似有女性伴遊日本後,他在Facebook出post,更識得用Google Trend搵自己,他寫道:「日本飲酒食飯條條架妹都攬頭攬頸㗎喇,邊有咁Q多女朋友,新聞上的女士只係普通到唔普通嘅女性朋友。再講我私事關大家咩事,我想分享嘅嘢你哋可以喺我youtube、fb、ig睇。我唔係藝人,唔係官,公司無上市,同咩人玩同點玩唔洗同香港人交代。2016 至今我無私下或公開承認過任何人係我女朋友,我喺香港有鍾意嘅人,所以唔該記者朋友們唔好咁缺德亂寫,影響我私生活,謝謝。」

鍾培生 鍾培生自己出post回應事件。
鍾培生自己出post回應事件。(圖片來源:網頁截圖)
鍾培生 又話自己玩夠想結婚。
又話自己玩夠想結婚。(圖片來源:網頁截圖)
鍾培生 對於有網民話日本女生很好的時候,鍾培生回應:「個個日本妹都正㗎啦!」
對於有網民話日本女生很好的時候,鍾培生回應:「個個日本妹都正㗎啦!」(圖片來源:網頁截圖)
鍾培生今年4月開始到日本旅行,至今仍未回港,有傳媒指這段時間有一名叫Momona的女伴同遊。
鍾培生今年4月開始到日本旅行,至今仍未回港,有傳媒指這段時間有一名叫Momona的女伴同遊。(圖片來源:IG@khdcheung)

鍾培生日藉新女友曝光? 高學歷有顏值?

鍾培生自今年4月飛東京旅行後,一直逗留當地並經常在社交網分享食買玩的影片。有傳媒報道指,鍾培生這段時間不時有一位名叫Momona的女伴同遊,二人表現親暱,疑似是他的新女友。Momona本名「楢葉ももな」(NARAHA MOMONA),她在IG上表示自己是室內設計師,幼稚園在中國就讀,又曾就讀瑞士TASIS (The American School In Switzerland)、溫哥華的ILSC、英國Central Saint Martins、日本青山學院大學。有傳媒報道指Momona今年30歲,但翻查資料發現她生於1994年5月17日,今年28歲。該報道亦指Momona曾在夜店工作,過去私生活複雜,但是否屬實仍有待商榷。

鍾培生 Momona本名,她在IG表示自己是室內設計師。
Momona本名,她在IG表示自己是室內設計師。(圖片來源:IG@momona0517)
鍾培生 Momona在IG表示自己曾於多間國外學府就讀。
Momona在IG表示自己曾於多間國外學府就讀。(圖片來源:IG@momona0517)
鍾培生 Momona左)經常在社交平台分享生活點滴。
Momona(左)經常在社交平台分享生活點滴。(圖片來源:IG@momona0517)

鍾培生日藉女伴原來一早簽約出道

鍾培生日藉女伴Momona(楢葉ももな)在IG上表示自己是一名室設計師,但翻查資料,但另一方面她又是「LIBERA株式会社」事務所的藝人,曾亮相電影《賭博默示錄》,擔任過雜誌模特兒﹐拍攝過不同電視節目及廣告,亦拍過日本組合The Super Ball《花火》MV,自己都有開YouTube channel,2014年曾贏得「miss id」比賽。不過比較她現時IG的相片與事務所刊登的PR相,容貌有所出入,但根據演出經歷去比對又應該是同一個人。

鍾培生 Momona多才多藝,除了是室內設計師,原來仲係事務所藝人。
Momona多才多藝,除了是室內設計師,原來仲係事務所藝人。(圖片來源:IG@momona0517)
鍾培生 Momona睇嚟鍾意運動。
Momona睇嚟鍾意運動。(圖片來源:IG@momona0517)
鍾培生
(圖片來源:IG@momona0517)

Momona拍過MV:

Momona自己有YouTube Channel,不過已經超過1年冇更新:

即睇更多Momona相片:

鍾培生 Momona是「LIBERA株式会社」事務所的藝人﹐不過唔同晒樣。
Momona是「LIBERA株式会社」事務所的藝人﹐不過唔同晒樣。(圖片來源:網頁截圖)
鍾培生 Momona曾參與拍攝電影《賭博默示錄》。
Momona曾參與拍攝電影《賭博默示錄》。(圖片來源:網頁截圖)
鍾培生 Momona曾於2014年成為日本「miss id」比賽的得獎者。
Momona曾於2014年成為日本「miss id」比賽的得獎者。(圖片來源:網頁截圖)

鍾培生有新女友?

鍾培生一直逗留東京,有指鍾培生這段時間不時有一位名叫Momona的女伴同遊,二人表現親暱⋯⋯詳情請看

鍾培生日藉女伴有咩來頭?

呢一位名叫Momona在IG上表示自己是室內設計師,亦曾於多個不同國家留學,亦曾有報道指Momona曾在夜店工作⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@momona0517、IG@khdcheung、網頁截圖