鍾培生 拳賽

鍾培生拳賽|劉馬車記者會後被捕仍未獲保釋 恐需缺席拳賽

最新娛聞

廣告

有「香港電競之父」鍾培生舉辦的《培生擂台: 無敵盃》在明天(1日)舉行,今天(30日)先在灣仔舉行過磅儀式記者會。今天記者會中焦點之一是放在網絡紅人「龍心」對戰劉馬車,劉馬車在過磅期間竟然又提起他聲稱的「前度」鄧月平,完結記者會後又突然被拘捕,恐無法如期出席拳賽!
鍾培生 拳賽 鍾培生花千萬打造拳賽。
鍾培生花千萬打造拳賽。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽 劉馬車記招開始前話有料爆。
劉馬車記招開始前話有料爆。(圖片來源:IG@viu1hk)

記者會完結 劉馬車疑摸女生大腿被捕

另外記者會過後,約傍晚6時劉馬車離開大廈後則被警方帶上警車,原定明天的比賽未知他是否參加,有傳媒報道原來在下午4時,已發現警方在樓下守株待兔,然後記者會完結後,有2至3名便衣探員在劉馬車走出大廈後,上前展示委任證,將他截停及帶上警方七人車離開,過程中劉馬車未有反抗。消息指,劉馬車疑摸女生大腿被捕。

鍾培生稱劉馬車已離開警署

鍾培生於Ig有對此事回應,表示已向警方查詢,指劉馬車已離開警署,明天賽事會如常進行!

鍾培生 拳賽
(圖片來源:鍾培生IG)

劉馬車爆龍心曾對一名學生施暴

其實在過磅期間劉馬車另一焦點發言時,他突然爆一名女生叫「琪琪」,是一名學生,在2018年暑假街上做問卷調查時,暗指龍心跟著「琪琪」回家後,便強行將她推倒進行施暴,令該名女生一生毁於龍心手上。

鍾培生 拳賽 劉馬軒對呢件事好嬲。
劉馬軒對呢件事好嬲。(圖片來源:IG@viu1hk)

劉馬車恐缺席拳賽

劉馬車原定今晚參加擂台決戰龍心,但由於突然被警方拘捕,目前仍被扣留進行調查,鍾培生今日(1日)早上在Facebook上發布影片表示,他的法律團隊正在與警方進行溝通,希望能夠保釋劉馬車,讓他完成拳賽後才受審,若不成功,亦會「尊重警方決定,賽事延遲」,呼籲網民保留票尾,並承諾:「有拖無欠,盡快搞返。」

鍾培生 拳賽
(圖片來源:FB@鍾培生)

劉馬車突然襲擊龍心

二人合照時,龍心不斷擺出挑引動作,一向出名衝動的劉馬車也忍不住,突然推倒龍心,當場保安便即刻拉開二人,不過跌倒後龍心慢慢走向被保安攔住的劉馬車,繼續挑引他。

鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:大會提供)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@Viu1hk)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@ viu1hk)

劉馬車突然在台上多謝「前女友」鄧月平:要同佢去組織家庭生兒育女

劉馬車在台上突然感謝「前女友」鄧月平,「多謝我前女友鄧月平啦」,說完後旁邊眾人笑聲不斷,但劉馬車並沒有理會繼續說:「因為佢最近呢後時間都好關心我,我都講過,我拳賽完咗之後,無論打贏定打輸都好,或者我畀龍心打死,我都會娶佢為妻。早前佢就叫我小心要保護住個頭,咁我知道,但我冇問清楚佢係保護上面個頭定下面個頭,我諗應該下面個頭緊要啲嘅,因為第時都要同佢去組織家庭生兒育女,外界好多朋友都好關心我同佢嘅戀情,我希望大家畀返多啲空間我哋,感情發展係我哋自己嘅事啦。」

鍾培生 拳賽 劉馬車多謝前女友鄧月平,仲話拳賽完咁會娶佢。
劉馬車多謝前女友鄧月平,仲話拳賽完咁會娶佢。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:大會提供)
鍾培生 拳賽 劉馬車 林芊妤 鄧月平 劉馬車 劉馬車 新片 擺出多年前同鄧月平合照!
劉馬車擺出多年前同鄧月平合照!(圖片來源:IG@ carriagelau0415)
鍾培生 拳賽 金像獎2023 紅地氊
更叫劉馬車不要想太多!(圖片來源:東方新地)

霍哥幫鄧月平回應:劉馬車痴X線㗎呢條友

事後霍哥接受訪問時,表示鄧月平拜拓他回應劉馬車在記招向他示愛一事:「劉馬車痴X線㗎呢條友,我係你老母,我真係踢你出族譜,生件咁嘅廢柴,掟落海都厭益屎坑,人唔似人,鬼唔似鬼,總之成個人錯晒,仲以為自己好型,X那媽」

鍾培生 拳賽
(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)

龍心發言爆劉馬車要求是是但但打拳賽

在「龍心」與劉馬車過磅期間,龍心在記招中爆大鑊,表示有天劉馬車找他聊天要求「是是但但打」,指因為鍾培生給的酬勞很少,不用這麼認真,龍心續說:「我同佢講,唔係呀有體育精神。你打得贏我我畀兩萬你,你KO到我我畀多2萬你,前後4萬。」而到真正過磅一刻龍心一直未能達標,到最後要除剩底褲才順利達標參加比賽。

鍾培生 拳賽 龍心即場爆大鑊。
龍心即場爆大鑊。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽 過磅唔成功。
過磅唔成功。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽 最後要除埋褲先得。
最後要除埋褲先得。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽 龍心差啲聽日打唔到。
龍心差啲聽日打唔到。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽 最終成功聽日可以比賽。
最終成功聽日可以比賽。(圖片來源:IG@viu1hk)
鍾培生 拳賽
(圖片來源:大會提供)

撰文:東方新地圖片來源:IG@viu1hk