鍾培生 桃色風波下集

鍾培生桃色風波再有進展 女網紅聲稱已追討12億

最新娛聞

廣告

鍾培生早前再度捲入桃色風波,被一名人妻女網紅Ashley連環出Post狂鬧,更以死相逼要求賠償她10億,否則就會進行死亡直播。人妻女網紅消失一日左右,突然一位自稱「姐姐」的人出現,又表示妹妹「已離世」,兼公開一張12億的支票……
鍾培生 桃色風波下集 鍾培生。
鍾培生。(圖片來源:ig@khdcheung)

人妻女網紅「姐姐」曬12億支票:感謝尊貴的客戶

人妻Ashley以死相逼後一直未有現身,突然一位自稱係「姐姐」的人用人妻ig po story,強調「要處理好妹妹的事」再同鍾培生計數,仲話佢哋唔缺錢,只佢得到報應同埋破產。後來一直就由呢位「姐姐」更新ig story,表示已幫妹妹處理好身後事,妹妹現時「住」於海邊。而最新更新中,呢位「姐姐」竟曬出一張12億的支票,仲要寫住「Derek Cheung」表示「感謝尊貴的客戶」「妹妹,你得償所願了解,要不是你走了,估計也不知錯,我會幫你捐給動物和小朋友,吹牛12年,一年收費一億很合理,有興趣的我也可以和你吹牛」

鍾培生 桃色風波下集
(圖片來源:ig@is_ashley_aileen)
鍾培生 桃色風波下集 姐姐又呼籲女士們唔好落得好似佢妹妹一樣的下場
姐姐又呼籲女士們唔好落得好似佢妹妹一樣的下場(圖片來源:ig@is_ashley_aileen)
鍾培生 桃色風波下集 雖然網紅姐姐聲稱妹妹已離世,但IG仍有更新自拍
雖然網紅姐姐聲稱妹妹已離世,但IG仍有更新自拍(圖片來源:ig@is_ashley_aileen)
鍾培生 桃色風波下集 鍾培生
女網紅消失一日後,自稱「姐姐」上水宣布女網紅已離世(圖片來源:IG@_is_ashley_)

鍾培生:我都好想有能力條條女都畀12億

事後有人將呢位女網紅的story分享俾鍾培生睇,鍾培生於IG回應佢都好想有能力條條女都俾12億!另外鍾培生仲貼出一個連登仔的留言「實好多人同鍾生講話唔好理,好快無事,但成3年真係人都癲,就係呢個post都咁多信。」鍾培生表示睇到呢個網民留言想喊出嚟。

鍾培生 桃色風波下集
(圖片來源:ig@khdcheung)
鍾培生 桃色風波下集
(圖片來源:ig@khdcheung)

重溫人妻女網紅3年前開始控訴鍾培生

呢位人妻女網紅早喺2020年時已開始控訴鍾培生,當時因為鍾培生邀請咗「賽馬女神」莎拉去其YouTube頻道亮相,繼而傳出緋聞。人妻女網紅當時已經發文大鬧莎拉,又暗指莎拉被包養,工作機會係從唔正經的途徑換取等。當時鍾培生喺ig疑似回應該女網紅。

「呢幾年香港無論係男或女,我認識的或素未謀面的都可以無相、無合照、無我聯絡方式、無對話紀錄講句鍾培生就可以上新聞。回應又變咗條真新聞,完全唔理又變咗身有x,究竟係關注嘅白痴定係我討論價值真係咁高?但我又睇到部份留言話完全唔想見到我,我都分唔到係前者定後者。」

鍾培生 桃色風波下集 鍾培生
(圖片來源:YouTube@鍾培生Derek Cheung)
鍾培生 桃色風波下集 鍾培生 鍾培生ig疑似隔空回應該女網紅
鍾培生ig疑似隔空回應該女網紅(圖片來源:ig@khdcheung)

人妻以死相逼 要收到鍾培生的賠償!

後來爆發袁嘉敏事件後,人妻女網紅IG不斷出post,IG仲有個限時動態專欄係屬於鍾培生,不斷明暗示指自己曾經同鍾培生約會過「有段8年情」,大爆2人之間的感情轇轕,直斥鍾培生為「廢柴」,出現問題時就唔出聲走人,搞到佢鬼剃頭,又話佢被玩弄感情。直到昨日(30日),女網紅嬲爆要收到鍾培生的10億賠償,如果唔係佢就會直播自盡。

鍾培生 桃色風波下集 鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)
鍾培生 桃色風波下集 鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)
鍾培生 桃色風波下集 鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)
鍾培生 桃色風波下集 鍾培生 鬧到開埋ig限時動態專欄
鬧到開埋ig限時動態專欄(圖片來源:IG@_is_ashley_)

鍾培生: 警已報!恐嚇已長達3年

鍾培生終於忍唔住回應人妻女網紅,指自己同佢完全唔識認識,仲被恐嚇已長達3年,現在已經報警處理。

鍾培生 桃色風波下集 鍾培生
(圖片來源:fb@Derek Cheung )

圖片來源:ig@khdcheung、IG@_is_ashley_資料或影片來源:原文刊於NewMonday