鍾欣潼

鍾欣潼疑似同母異父細妹曝光 21歲鍾芝茵終於出鏡?!

最新娛聞

廣告

鍾欣潼(阿嬌)自嫁老公賴弘國後,升呢做幸福人妻,生活自己然比以住更輕鬆快樂。日前,阿嬌因家傭姐姐要退休,於是佢於個人社交網上載一張與家傭姐姐在內的全家福,點知就令疑似與阿嬌同母異父嘅妹妹曝光!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

疑似鍾欣潼同母異父細妹曝光

鍾欣潼娘家一直有請家傭姐姐,因家傭姐姐已照顧阿嬌近20年,故對方可以話係睇住阿嬌大。日前,家傭姐姐要退休回鄉,阿嬌更特此出post表示自己嘅不捨之情,更po出與家傭姐姐嘅對話。

View this post on Instagram

返到香港啦 馬上要去開工

A post shared by Q_gill (@q_gill) on

阿嬌更為家傭姐姐特登晒出與姐姐一齊合照嘅全家福相,見到相中有阿嬌、阿嬌媽咪同家傭姐姐外,見到仲有一位五官標緻嘅靚女,望落仲有同阿嬌有幾分相似!有網友就估該位靚女係阿嬌嘅同母異父嘅妹妹,則現年21歲的鍾芝茵。

View this post on Instagram

Happy birthday to mom🎂😘

A post shared by Q_gill (@q_gill) on

由於阿嬌向來都好保護妹妹,無咩公開過妹妹個樣,其後阿嬌嘅經理人Mani亦表示相中人其實係阿嬌嘅表姐,才真相大白!不過,相信依家大家都知原來阿嬌個表姐同阿嬌一樣都係個靚女!

鍾欣潼主動發文求關注

日前,鍾欣潼(阿嬌)喺微博公開留言:「孟非老師你好,我是你的死忠粉絲阿嬌,鍾欣潼,能互相關注一下嗎?」由於阿嬌好直接咁喺微博主動發文要求關注,所以令唔少網友都唔敢相信,以為阿嬌俾人偷咗帳號嚟用!

否認被盗帳號

有見及此,阿嬌過咗一陣都再次留言,指自己並冇被盗帳號,解釋咁做嘅原因係最快同最容易可以接觸到孟非老師!

其後,阿嬌仲有啲尷尬咁留言:「老師,不好意思,冒昧的要求把你拉出來了!」仲話已經私訊咗孟非兼等梗對方回覆!阿嬌呢個求關注嘅行為就好似一個小粉絲,認真搞笑!

孟非是誰?

同大家介紹番阿嬌求關注嘅孟非是何許人啦!其實孟非係內地一位知名主持人,以其標誌性嘅光頭形象深入民心,加上口才了得,佢所主持嘅內地節目《南京零距離》更成為當地收視率最高同埋當時全國廣告價格最高嘅電視新聞節目,非常了得!

關鍵詞
鍾欣潼