鍾麗淇

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

最新娛聞

廣告

42歲鍾麗淇06年開始 淡出幕前轉職教瑜伽,10年結婚、 生女成為人母。大女Isabella六個月大不幸確診患上罕見基因病「四號染色體缺損綜合 症」(Wolf-Hirschhorn Syndrome),雖然擔憂過、崩潰過,最終都係為個女站起來,悉心照顧 養育囡囡、成立「BEYOND兒童特殊需要基金」 幫助特殊病童和家庭,還在15年再添多個囡囡 Michela。大女Isabella要讀特殊學校、為抗腦瘤長期食藥、手腳無力說話能力亦有限,不過呢個媽媽堅持要讓女兒可以玩樂、交友享受正常童年,亦都講到做到,日前一家人出發去西貢飲茶 外遊,讓Isabella在兒童遊樂場玩個不亦樂乎!

鍾麗淇夫婦貼心護女

家有特殊兒童,鍾麗淇要顧及的當然比別的媽媽更加多。除了每天送Isabella返學放 學、中午還要親自趕到學校餵藥餵飯,同時教導三歲的細女Michela了解家姐病情、應 對外人眼光,還不辭辛苦做多一點,就是希望讓大女可以像別的孩子一樣融入群體生 活:「我會多啲帶佢出去,同我啲契女、朋友嘅小朋友一齊游水、參加生日派對,其他 小朋友可以走來走去,我咪拖住佢行囉,一方面Isabella可以同人互動,而其他家長同 小朋友都能明白到,有需要嘅小朋友,都係一個鍾意玩嘅小朋友。」

鍾麗淇
現場所見,Isabella現時行路已很穩,但不能太快及需要拖實。鍾麗淇夫婦絕無偏心,對兩個女兒一樣呵護備至。

好爸爸夠細心

鍾麗淇
盡興玩夠,Nardone負責抱起Isabella,而鍾麗淇則一臉關愛詢問家姐身體狀況。

萬千寵愛盡興放電

鍾麗淇絕對唔係講一套做一套,在個人社交網經常見到她帶著兩個女兒出外遊玩 參加派對,日前又趁著復活節假期,一家四口帶埋嫲嫲約埋友人驅車前往西頁享受家 庭日。一行九人拉大隊在西貢市內中式茶樓食過午飯,就移師到一街之隔的兒童遊樂 場讓小朋友盡情放電。三歲細女Michela活潑好動,有友人子女陪玩,Isabella則全程有 爸爸Nardone跟到實。無得預期、患病機會僅得五萬分之一、香港病例只得三宗,事 實上醫生預期患有「四號染色體缺損綜合症」病童最多活不過兩歲,Isabella在積極有 愛的父母悉心照料下已經八歲大,去年開始學行路、更試過被媽媽帶著去騎術學校學 騎馬,情況遠遠超出預期。呢日身在遊樂場孩子堆中一次又一次玩滑梯,爸爸、妹 妹圍著團團轉,嫲嫲、媽媽則關愛望實笑得安慰,Isabella盡興之餘亦看得出幸福得 盡寵愛!

8歲大女 Isabella 3歲細女 Michela

日前復活節假期,鍾麗淇一家四口 與友人出遊,在西貢飲 完茶醫肚再移師去遊樂場 玩樂。有老公Nardone貼 身照料女兒,鍾麗淇可以放心與友人去買西 貢名物菠蘿包。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

一行人食飽玩夠離開遊樂場,繼續由爸爸抱實 Isabella,Michela則蹦蹦跳跳一手捉住媽媽、一手捉住工人姐姐。

行至座駕前,鍾麗淇第一件事當然係安頓好 家姐,先交由工人姐姐看住Michela。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

悉心照料好Isabella身體狀況,鍾麗淇亦同時希望讓大女都可以盡情玩樂享受童年,復活節外出前,亦帶埋兩個女參加畫蛋派對。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

姊妹情深

細女Michela慢慢長大,鍾麗淇亦開始教妹妹家姐罕見病的名稱、病徵和需要,乖巧的Michela人仔細細,已經識得愛護和照顧家姐。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

關懷罕見病

Isabella確診初期,鍾麗淇承認自己備受煎熬情緒崩 潰,一度收埋自己停工又不願見朋友,不過半年後迅 速為了女兒站起來,還因此成立「BEYOND兒童特殊 需要基金」幫助病童和家庭。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

自己經歷過所以感受特別深,鍾麗淇亦話 過病童家庭需要放開接受關懷和幫助。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

除了為名下基金籌款外,鍾麗淇亦積極參與同類活動 和出席講座,增加市民對罕見病認識,亦都希望大家 對病者減少奇異眼光。

罕見病大女玩轉遊樂場 鍾麗淇夫婦貼心護女

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
鍾麗淇
撰文:東方新地圖片來源:新傳媒圖片、Instagram