閃電現身 宋仲基爆紅王子look

閃電現身 宋仲基爆紅王子look

最新娛聞

廣告

何超蓮、吳雨霏、樂基兒同丁子高夫婦等出席時裝騷,而壓軸韓國男神宋仲基出場時,全場即尖叫起來,紛紛大叫oppa!Oppa穿爆紅色西裝內襯黑恤衫,型爆登場,而且主動向在場所有人揮手,認真親民!
今次宋仲基可以話係閃電式來港宣傳,因為逗留唔夠24小時就走,由於行程緊密,所以傳媒訪問唔夠十分鐘,而佢只答兩條問題,就係是否首次來港睇時裝騷,宋仲基透過翻譯員說:「係呀,好開心,第一次嚟香港睇時裝騷,好多謝品牌邀請。」而第二題就問點睇呢身紅彤彤造型,佢識做說:「好多謝設計師邀請我嚟!」至於點睇香港女仔,及有人話佢似陳慧琳大仔,翻譯都話冇回應。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!