開心速遞

水水被龔燁私有化後首遇曹總 斷言再拒對方!

最新娛聞

廣告

昨晚(3月14日)《愛·回家之開心速遞》一集中,「龔水戀」終於開花結果,令唔少觀眾看得甜在心頭!不過,今日水水就上載一段電視城巧遇曹總嘅一幕,已經被龔燁私有化嘅水水更斷言狠心對曹總講…

撰文:東方新地|圖片:Instagram、《愛.回家之開心速遞》截圖

《開心速遞》龔燁熊若水終開花結果

昨日3月14日,《開心速遞》第534集以「白色情人節」為題,劇情講述龔燁 (張景淳飾) 得知熊若水 (呂慧儀飾) 喜愛華仔,於是相約對方在白色情人節睇騷,點知遇上一個特別環節……

「Kiss Camera」失良機

呢個特別環節正是「Kiss Camera」!龔燁與阿水剛巧被鏡頭選中,本以為兩人可以藉此機會令感情升溫,但卻一直猶豫不決,最終錯過時機,尷尬苦笑收場。

再睇演唱會 事前做足準備

不過由於劇情需要,龔燁又得到華仔演唱會飛,再次約阿水睇希望把握到親吻機會。對龔燁向來有好感的阿水今次決定做足準備,務求以最佳狀態示人!

龔燁最終甩底

可惜,龔燁突然有公事要辦,未能去睇演唱會,本來滿心歡喜的阿水接到電話後頓時變得失落,不過亦大方表示:「唔緊要啦,你做嘢重要啲嘛!」

愛心曲奇表心思

後來在機緣巧合下,龔爸爸將龔燁親手製作、但後來丟棄的曲奇交給阿水,曲奇寫有「Mary I love You」的字樣,龔爸爸更代兒子說出心底話。阿水聽了後若有所思,最後決定相約龔燁見面!

白色情人節上演世紀一吻

去到劇集末段,龔燁與阿水在夜幕月色下的噴水池邊相會,阿水拿出被棄置的愛心曲奇,向對方盡訴心中情,表明願意給對方一個機會做自己男朋友!

阿水盡訴心聲

深深一吻來代替講話

沉默過後,正當阿水擔心自己會否「食檸檬」之際,下一秒龔燁和阿水嘴唇已經緊緊貼上,以深深一吻來代替講話!這段歷時一年三個月、一波三折的「龔水戀」,終於在白色情人節開花結果,不少一直追看《開心速遞》的觀眾都睇到好感動!

被私有化後首遇曹總

點知啱啱呢頭成功出pool嘅水水,竟然喺電視城遇到痴纏嘅曹總(劉一飛飾演)!今日呂慧儀喺IG post出一段巧遇一直喺戲中苦苦追求佢嘅曹總,呢個不期而遇反令水水先嚇一跳!

曹總一見心目中女神,就即刻興奮以唔話:「水水,我終於等到你啦!」,不過,已經名花有主嘅水水就緊係馬上答:「你有沒有看昨晚那集?你不要再等我了,曹總。我覺得你應該要回去MyTV Super,再看多數次,清醒一吓!Bye!」

睇段短片,似乎曹總仲未知水水已經同龔燁一齊,而片尾曹總一句都未有同水水講咩,只係無奈同水水講一句:「Bye…」,好sad呀!

有片睇!

曹總一角深入民心

在《愛.回家之開心速遞》中,劉一飛飾演的曹總是劇中其中一個受觀眾愛帶的角色之一,皆因他雖身為集團主席,但其親民及有義氣的個性,非常深得民心!而且,另外一個最搶眼的原因,就是他一口唔咸唔淡的廣東話,完美演繹大陸土豪!

曹總一角如此入屋,劇組就當然食住上,之前就有集講述曹總追求熊若水(呂慧儀飾)。

起初若水再次被曹總追求,又送花、落電視廣告表白,她亦認為對方是真心追求自己,故抗拒態度逐漸軟化,嘗試接受曹總。

曹總被若水打傷

但若水始終都是介意曹總的外貌和身型,無法接受其外表,故當曹總想想錫若水時,她一時情不自禁,不小心一拳打傷了曹總的鼻子。

曹總即時倒地並問若水:「點解喺咁浪漫嘅情況,會引起你暴力一面?大家都係畀啲時間冷靜一下。」

曹總傷心到仲喊晒咁離開,之後邊行邊講:「點解會咁樣啊?」睇到曹總被心儀的對象狠狠打一拳後流哂鼻血咗,就知若水出手幾無情。

網民驚現曹總IG

早前,網友們竟然於網上搵到曹總IG,仲於網上被瘋傳,短短幾日,已有3千多人追蹤,而曹總的帳戶卻只有追縱一人,那人就是熊若水,即呂慧儀IG帳戶,故不少網友大讚「好連戲」!

曹總於IG中亦有po相放上平台同大家分享心情及近況,例如曹總曾po相及留言指:「鼻子再痛都會康復,那麼心呢?#不會放棄 #開心速遞 #不是,是傷心速遞」

網友見到曹總仲咁傷心,就不斷留言鼓勵他,叫曹總不要放棄!

更有趣的是,原來曹總亦會親身回覆網友留言,果然與他親民一面如出一徹!

即時回顧:

呂慧儀 黃文廸宣布離婚

現年36歲的呂慧儀,於2006年參選港姐取得季軍後加入娛樂圈,並於2011年嫁香港先生男友黃文廸,二人育有一子,但前日呂慧儀老公黃文廸被踢爆在巴士上啜女,呂慧儀最初回應老公偷食表示「屋企事不回應」,但及後二人發表共同聲明表示已於2018年變回朋友關係,二人已於去年離婚,不敵七年之癢。

呂慧儀透過社交網站宣布離婚消息,全文如下:

「在不同的時空,兩個人可以相遇,相知到相愛,相處了十多個年頭,確實不容易,我們比誰還要清楚了解彼此,在四年前,我們有了愛情的結晶品,小生命為我們添上了很多家庭上的滿足和快樂,我們都感恩小生命的到來,希望他與普通小朋友一樣,平凡的健康快樂地成長。

我們在平和溝通下都有了共識,亦為免各界朋友有無謂揣測或聯想,今天我們想向大家作一次性的交代,我們已於2018年決定由夫妻變回朋友關係,當時的決定亦不涉及任何第三者。我們選擇低調處理是為免影響兒子的成長。」

「永恆不變的是,我們仍是兒子的父母,所以我們會共同撫養兒子,我們也會好好安排及處理兒子的事情,各界朋友亦不用擔心,希望大家給我們和孩子空間,讓孩子能與普通小朋友一樣,不受追訪下寧靜地生活成長。我們會一如以往的繼續努力工作及照顧好兒子。雖然身份轉為朋友,但我們仍是彼此相知和關心的,都希望對方能生活美滿。在此再次感謝各界朋友關心。」

好拍檔張景淳力撐呂慧儀

在早前呂慧儀公布離婚消息後,在《開心速遞》中與呂慧儀被封「龔水CP」的張景淳,亦有在IG Story貼圖撐好友。

5大方法走出離婚陰霾

|自己一個散心

連日嚟,除咗被受傳媒追訪外,相信另一方面最難嘅係要將自己個人私事公開後,再面對公眾嘅討論。幸好,長腳蟹獲唔少網民、朋友等支持,繼續以正面態度面對一切。就算送完囝囝返學後,寧願自己一個靜靜地行山散心。

一個人遠離煩囂嘅長腳蟹繼續以素顏自拍上鏡,望落心情唔錯,同時亦為自己打打氣,於留言中hashtag「#haveaoodday #願一切安好」,似乎係希望一切快啲過去之餘,亦對未來充滿期望!

|投入工作

雖然長蟹腳同老公黃文迪離婚,敵不過七年之癢,但生活依然要繼續,故宣布分訊後亦返到TVB電視廣播城開工。當時,長腳蟹表示依家自己會專心工作同照顧囝囝(Anton),而寄情工作從來都係最快忘記傷痛嘅方法之一。

|搬返娘家重新出發

以往,長腳蟹同前夫居嘅愛巢喺天水圍,不過離婚後就當然搬返出嚟。據知,依家長腳蟹收工後會返去屯門龍門居同父母住嘅娘家住。

當然就唔少得帶埋囝囝返娘家,一於同公公婆婆一齊重新開始。近日,長腳蟹就被影到喺附近超市買士多啤梨俾Anton食,亦買咗藥材煲湯俾呀仔飲,真係位廿四孝媽咪!

|專心湊囝囝

長腳蟹對囝囝愛護有加,雖然離婚後Anton會由雙方共同撫養,但身為媽咪嘅呂慧儀即做工作忙碌,但一有時間都陪伴呀仔,又親自下廚,又帶呀仔做運動,專心湊囝囝為首任!

|對往事封嘴

由宣布離婚一直發生唔少事,但為免事件再發酵,即使返廠途中,早已喊到眼腫及聲沙嘅長腳蟹被截停受訪,但仍堅持唔回應,全程保持笑容兼友善同在場記者打招呼、拍照,行為大方得體!

無論係對前夫,抑或係昔日好姊妹遭網絡公審,長腳蟹都一律唔回答,為免任何一方會被愈描愈黑,故只表示多謝大家關心,一來保護自己,二來亦保護對方。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!