吳君如 Edan

闔家辣|Edan呂爵安粉絲唔夠吳君如狂迷勁:攞住紮花喺你樓下等

最新娛聞

廣告

由鄭裕玲主持的商台節目《口水多過浪花》,今年初訪問為電影《闔家辣》宣傳的吳君如和人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan),由於疫情關係,《闔家辣》由原定農曆新年延至本月14日才上映,故此該訪問近日才播出。鄭裕玲愛MIRROR和ERROR街知巷聞,所以要求吳君如收聲讓Edan講:「我同Edan傾吓先,你介唔介意呀?你唔好忍唔住插口呀!」吳君如笑說:「好,好,我忍一忍呀!」
呂爵安 鄭裕玲鍾意Mirror人所共知,所以做訪問時叫吳君如忍口,讓Edan講多點。
鄭裕玲鍾意MIRROR人所共知,所以做訪問時叫吳君如忍口,讓Edan講多點。(圖片來源:YouTube@口水多過浪花截圖)
呂爵安 鄭裕玲和吳君如兩位阿姐互片,Edan笑言身在戰場。
鄭裕玲和吳君如兩位阿姐互片,Edan笑言身在戰場。(圖片來源:YouTube@口水多過浪花截圖)
呂爵安 吳君如窒鄭裕玲無粉絲守候,鄭裕玲反擊:「我嗰啲fans好文青嘅!」
吳君如窒鄭裕玲無粉絲守候,鄭裕玲反擊:「我嗰啲fans好文青嘅!」(圖片來源:YouTube@口水多過浪花截圖)

吳君如讚Edan號召力驚人

現年64歲的鄭裕玲問25歲的Edan:「知唔知我哋係邊個?」Edan為「求生」即答:「我梗係知啦,我細個好鍾意睇八卦雜誌,我一去痾屎就揸住睇!」吳君如和Edan早前落區在街上的新片海報簽名,爵屎們紛紛撕下Edan的海報,吳君如說:「嗰個情形好感動,有個爸爸揸住架四驅…」鄭裕玲說:「你畀Edan講吓好唔好?」吳君如解釋:「我要介紹佢威力點勁!嗰個爸爸掟住彎入嚟,個妹妹落車見到幾開心,佢係第一個摵poster,講完!」鄭裕玲問Edan是否已習慣這類情景?他說:「又唔係習慣,自己冇諗過MIRROR呢一年好似突然間多咗好多人關注同喜愛。」

呂爵安 Edan日前和吳君如到戲院謝票,吳君如讚嘆Edan號召力驚人。
Edan日前和吳君如到戲院謝票,吳君如讚嘆Edan號召力驚人。(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安 吳君如在新片飾演Edan的姑媽,與梁詠琪和鄭中基放笑彈。
吳君如在新片飾演Edan的姑媽,與梁詠琪和鄭中基放笑彈。(圖片來源:IG@闔家辣)

鄭裕玲嘲吳君如冇Fans等

鄭裕玲追問有沒有Fans在他的寓所樓下守候?Edan說:「我都有試過有,當然唔可以太過份,如果你係我,你都唔想私人時間太過俾人關注住,但我啲fans好有禮貌,好乖!」鄭裕玲笑問吳君如有否試過被fans等?吳君如說:「你好似覺得我冇咁嘅,你點解笑嘅?梗係有啦,有啲真係瘋狂fans嚟㗎,攞住紮花喺你樓下等嗰啲,你冇呀?」Edan面對兩位前輩互寸,無奈笑說:「我發覺自己喺戰爭入面!」鄭裕玲得戚回應吳君如:「我嗰啲(fans)好正經,好學術性,好文青。」

&list=PLPbX1ivjKJuLhbHBi1AfK2J5a59JeS6vX

Edan有喜感:我鍾意引人笑

問到吳君如覺得Edan的喜感如何?她說:「我睇《大叔的愛》,係好正,好笑,大家好鍾意佢入面啲角色,而家又興HeHe,佢又討好,我原本都唔係好追電視劇,為咗佢都追咗幾集。我覺得佢係一個好放鬆嘅人,同埋佢冇乜包袱。」鄭裕玲插嘴:「我最鍾意睇BL。」Edan說:「我唔介意呢類型角色,我本身鍾意引人笑,某程度上做一啲誇張啲、膠啲,我會擅長少少。」網民睇完三人的訪問後大讚:「Edan有觀眾緣,轉數快,最後條問題答得好好,又好笑!將君如缺點講得咁好笑,真係好醒目!」、「Do姐同君如兩個老死勁有默契,拳來腳往,難得Edan咁新都可以接得住。」

呂爵安 吳君如大讚Edan在《大叔的愛》演出夠放,故邀他演喜劇。
吳君如大讚Edan在《大叔的愛》演出夠放,故邀他演喜劇。(圖片來源:《大叔的愛》劇照)
吳君如 呂爵安 Edan表示無諗過Mirror這一年多了好多人關注和喜愛,連鄭裕玲也是fans呢!
Edan表示無諗過MIRROR這一年多了好多人關注和喜愛,連鄭裕玲也是fans呢!(圖片來源:IG@edanlui)

電影《闔家辣》將於7月14日正式上映

由鄭中基、梁詠琪(Gigi)、呂爵安(Edan)聯同身兼監製的吳君如主演,鄭晉軒導演、鄒凱光任執行監製,香港首部暑期賀歲電影《闔家辣》,破天荒於今個夏天同大家提早拜年,將於7月14日正式上映,戲中爆笑貼地內容,務必引起大家共鳴,急不及待與香港巿民見面,暑假拜早年!

吳君如粉絲有咩瘋狂行為?

鄭裕玲與吳君如於節目中互寸,吳君如自爆曾有狂迷在寓所樓下守候⋯⋯詳情請看

電影《闔家辣》幾時上映?

《闔家辣》由原定農曆新年延至8月中才上映,吳君如和Edan早前接受Do姐商台節目《口水多過浪花》的訪問直到近日才播出⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@edanlui、YouTube@口水多過浪花、《大叔的愛》劇照、IG@闔家辣資料或影片來源:YouTube@口水多過浪花