阿寶

分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單

最新娛聞

廣告

葉念琛早前宣佈開拍新電影《分手專家》,並於IG上載女主角新任「阿寶」的背影照大賣關子。不過近日「阿寶」人選終於曝光,原來「真身」就是女歌手曾樂彤。

文:東方新地 |圖:葉念琛 IG、曾樂彤 IG

分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單
葉念琛公布曾樂彤接棒成為新任「阿寶」。(圖片來源:曾樂彤 IG)

曾樂彤接棒成新任「阿寶」

有睇開葉念琛電影的觀眾,都知道他的女主角幾乎都叫「阿寶」。而早前葉念琛在IG宣佈開拍新電影《分手專家》,除了上載了新戲劇本外,又分享片中女主角新任「阿寶」的背影照,並留言:「阿寶來了!」大賣關子。不過日前「阿寶」人選終於揭曉,原來「真身」就是英皇女歌手曾樂彤。葉念琛日前在IG出Post,公開新任「阿寶」曾樂彤的造型照,眼見曾樂彤身穿短裙配上托腮甫士相當吸引,就連前任「阿寶」佘詩曼亦留言大讚「Sweet」。據知曾樂彤將飾演女主角「鍾家寶」,跟以往葉念琛多部作品一樣,用上同一女主角姓名,令人期待。

分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單
葉念琛早前在IG宣佈開拍新電影《分手專家》。(圖片來源:葉念琛 IG)
分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單
上載了新戲劇本。(圖片來源:葉念琛 IG)
分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單
葉念琛只上載片中女主角新任「阿寶」的背影照,並留言:「阿寶來了!」大賣關子。(圖片來源:葉念琛 IG)
分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單
新戲「阿寶」人選終於揭曉,原來「真身」就是英皇女歌手曾樂彤。(圖片來源:葉念琛 IG)
分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單
曾樂彤獲前任「阿寶」佘詩曼留言大讚「Sweet」。(圖片來源:葉念琛 IG)

其實成世人流流長,總有一個「阿寶」喺附近。導演葉念琛出名鍾意將佢大部分電影中嘅女主角叫做「阿寶」,而呢啲女角色嘅經歷總會同大家生活中認識嘅某啲女生好類似!講起「阿寶」,又點可能唔諗起葉念琛嘅愛將鄧麗欣(Stephy)啊!不過,原來除咗Stephy,仲有唔少女星都做過「阿寶」,睇吓你識幾多個啦!

葉念琛愛將鄧麗欣:「阿寶」1.0

Stephy作為「初代阿寶」,於電影《獨家試愛》、《十分愛》、《我的最愛》、《保持愛你》、《失戀日》、同《紀念日》中多次飾演「阿寶」,順理成章成為大家心目中嘅「阿寶」始祖!

葉念琛電影 女角色

老實講,小編係完全分唔到呢一系列嘅阿寶究竟邊個打邊個嘅!好在,Stephy近年都有嘗試唔同戲路,等大家了解到佢作為演員嘅進步!

特別係2017年起至今,《空手道》、《藍天白雲》與《女士復仇》三部電影更令大家刮目相看!

葉念琛電影 女角色
鄧麗欣更憑《空手道》入圍過金像獎影后競逐影后寶座,相當勁!

劉嘉玲:《我的情敵女婿》

劉嘉玲喺2018年賀歲愛情喜劇電影《我的情敵女婿》中飾演心理醫生鍾嘉寶(Dr.寶),係戲中鍾嘉欣(衛詩雅飾)嘅後母,更係戲中梁華生(任達華飾)嘅初戀情人!

葉念琛(左一),劉嘉玲(中)
葉念琛(左一),劉嘉玲(中),獲英皇娛樂老闆楊受成探班。(圖片來源:新傳媒圖庫)

雖然有網民就表示「無人可以取替到Stephy做阿寶」,又話想葉念琛搵番Stephy同小方做主角。不過,小編覺得睇吓唔同演員做都好有新鮮感,劉嘉玲同任達華呢對夠哂估唔到啦!

蘇麗珊:短髮「阿寶」

唔單止喺《我的情敵女婿》入面飾演劉嘉玲嘅年輕版,蘇麗珊更於電影《愛情奴隸獸》中夥拍方力申做主角,接替鄧麗欣成為「阿寶」!短髮造型令蘇麗珊飾演嘅「阿寶」更有新鮮感,同鄧麗欣版「阿寶」嘅固有形象有啲唔同。

葉念琛電影 女角色

蘇麗珊飾演嘅「細寶」較為爽朗、更有「男仔頭」性格!

分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單

「馬子妮」蔣家旻飾援交少女「寶」

因為喺無綫處境劇《愛.回家》飾演馬子妮,成功入屋嘅蔣家旻喺葉念琛電影《第一次不是你》中破格飾演為病母籌錢嘅援交少女「寶」,仲有性感演出,可以話係擴闊咗戲路。

葉念琛電影 女角色

雖然拍大台嘅電視劇令蔣家旻更加有觀眾緣,但都某程度上限制咗佢嘅戲路。

葉念琛電影 女角色

視后佘詩曼:《人約離婚後》

佘詩曼喺《人約離婚後》中飾演阿「寶」,喺戲中同方力申飾演嘅「強」離婚後,又與阿杰(羅仲謙飾)擦出愛火!視后佘詩曼嘅演技早已被觀眾認可,而喺《人約離婚後》同葉念琛合作,再加上其他喺大台未合作過嘅演員,更係有種獨特嘅火花!
葉念琛電影 女角色

周秀娜:《猛鬼愛情故事》

周秀娜原來都曾於2011年嘅懸疑恐怖電影《猛鬼愛情故事》中飾演何美寶!近年嚟娜姐轉換戲路,收起「峰」芒,轉而以演技實力取勝,喺2018年更以《29+1》中的一角獲金像獎最佳女主角提名!

電影《猛鬼愛情故事》首映會照片
電影《猛鬼愛情故事》首映會照片。

電影《29+1》宣傳
電影《29+1》宣傳。

王菀之:《Delete愛人》賢淑女友鍾家寶

王菀之喺2014年開始,就定期有接拍電影,而《Delete愛人》就係Ivana早期啲嘅作品。佢喺戲中飾演蘇波榮(王祖藍飾)嘅女友鍾家寶,呢個阿寶就比較文靜內向,賢淑少少嘅~

電影《Delete愛人》宣傳
電影《Delete愛人》宣傳。

湯怡:《 盲女驚魂 》

其實,早喺《 反黑路人甲 》播出之前,獨具慧眼嘅葉念琛導演,已欽點湯怡成為新一代阿寶,擔正英皇電影《 盲女驚魂 》。葉導演表示早於2012年已曾邀 Kathy 合作《 天生愛情狂 》,之後一直有留意對方:「 近年湯怡戲路漸闊,演技不斷有進步,我一直想同佢再度合作,到《 盲女驚魂 》終於有機會實現。」葉導演早已聽聞 Kathy 喺《 反黑路人甲 》中角色討好:「 近幾年我同一班男性朋友提起湯怡,大家都會將佢封為女神!當一個演員去到某個階段,累積一定程度嘅好感、觀眾緣,遇上一個好角色,就能夠發光發亮!」

人氣急升嘅湯怡於《 盲女驚魂 》嘅演出備受注目,葉導演笑言:「 既然大家都覺得佢係女神級代表,嚟緊喺新戲入面,無論演技同角色設計,都會帶來一個意想不到、從未見過嘅湯怡!」
湯怡於《 盲女驚魂 》嘅演出備受注目,葉導演笑言:「 既
然大家都覺得佢係女神級代表,喺戲入面無論演技同角色設
計,都會帶來一個意想不到、從未見過嘅湯怡!」
獲葉念琛導演欽點成為新一代阿寶,湯怡擔正英皇電影新片《盲女驚魂》,拍住孫慧雪同何珮瑜兩位靚女合作。
獲葉念琛導演欽點成為阿寶,湯怡擔正英皇電影《盲女驚魂》,拍住孫慧雪同何珮瑜兩位靚女合作。

簡幗儀 Lilian Kan都係「阿寶」?!

呢位「阿寶」係咁多位入面最令小編驚訝嘅阿寶!!!原來葉念琛同女神Lilian都有合作,不過唔係真係拍電影,而係其中一個內地視頻網嘅短視頻影片《阿寶的戀愛日常》~

分手專家|葉念琛公布曾樂彤接棒成新任「阿寶」 一文睇清歷任阿寶名單

唔知第時Lilian會唔會真係再同葉念琛合作拍電影,小編到時一定支持喎!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!