阿晶離世 前微辣員工

阿晶離世︳自稱前微辣員工疑爆料公司內幕 點名3位女藝人帶頭杯葛

最新娛聞

廣告

微辣前經理人阿晶(Jane)在7月26日輕生離世。事後微辣內部爆出極多輿論,曾被指威逼墮胎的前男友加蔥甚至宣布退出微辣。而有一位自稱係前微辣員工爆料,點名3位女藝人帶頭杯葛阿晶!
阿晶離世 前微辣員工 微辣前經理人阿晶Jane)在7月26日輕生離世。
微辣前經理人阿晶(Jane)在7月26日輕生離世。(圖片來源:IG@laochengi)

疑前微辣員工爆料:Doris、R、Lokb帶頭玩杯葛

唔少網民都會湧到微辣藝人的ig留言控訴洗版,其中一位微辣後製「糟糕王」的IG都唔例外。有一位自稱係「睇唔過眼的前微辣員工」就爆料3大真相!第一點,當時阿晶「搶job事件」指係2姊妹(應指家姐佩男、阿妹思男)去搵六毫子投訴阿晶;第二點,再爆疑3位女藝人Doris、R、Lokb帶頭玩杯葛阿晶;第三點,更誇張的係如果邊個like咗Jane last day張相,仲會俾高層照肺,指呢個行為係背叛公司!事後有網民質疑無證據,亦好意外R、Lokb有份參與。

阿晶離世 前微辣員工
(圖片來源:IG@joecolewong)
阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人Doris
女藝人Doris(圖片來源:ig@dorisleetw)
阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人lokb
女藝人lokb(圖片來源:ig@l0kb)
阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人R
女藝人R(圖片來源:ig@rosalina1114)

「阿晶好友公開信」被質疑真偽

而一位澳門YouTuber司徒文進代轉發的「阿晶好友公開信」,內容中呼籲各界人士出力抵制微辣。事後有一位網民喺霍哥tg group中表示篇公開信的準確度低,認為呢班所謂「一群愛護阿晶的朋友」一定唔係最友好嗰幾個,更指出呢篇公開信係無問過阿晶的家人情況下出,同埋唔會搵一個youtuber出公開信。不過網民就大鬧「不如話遺書係假」「即係認為佢哋冇錯啦x」「微辣無一條友係無辜」「嘩咁大單野,梗係幫手澄清下,等大家都知霍係清泉」有網民就分析「「正常」兩個字,用得依兩個字,即係唔知件事係點,唔知人哋屋企人點諗,只係用自己把尺去度人,同佢口中講緊youtuber係同一類人」

阿晶離世 前微辣員工
(圖片來源:網上圖片)
阿晶離世 前微辣員工 阿晶
(圖片來源:tg group截圖)

加蔥退出微辣|重申無威逼墮胎 承認自己須負上責任

加蔥昨晚在網上直播回應事件,亦宣布與公司商量後,已經退出微辣:「首先好對唔住大家,對唔住阿Jane,對唔住我啲同事,發生咗啲咁嘅嘢,我覺得做咗嘢要負責任,首先呢我就會退出微辣,唔希望因為我自己做過嘅嘢影響到其他唔關事嘅人。」

他說:「咁阿Jane呢件事我覺得我點都有份要負責,始終有小朋友呢件事令到佢情緒唔好,我覺得我係要為我做嘅嘢而負責任,我都唔想網上面一啲人亂咁帶風向,或者亂咁造謠,所以我都想講返成件事嘅時間線。」加蔥的言談間亦表明澄清是為了再被人亂帶風向,亦想保護另一半不再受到外界的言語攻擊。「我都想講返個時間線,因為我唔想影響到我嘅另一半,佢都受咗好多委屈」。

阿晶離世 前微辣員工 加蔥 加蔥再次強調他並沒有威逼阿晶進行墮胎
加蔥再次強調他並沒有威逼阿晶進行墮胎(圖片來源:IG@on99magic)

加蔥退出微辣|強調當時二人經商量過後 決定唔要小朋友

加蔥亦在直播中再次強調他並沒有威逼阿晶進行墮胎,並澄清有關事件的時間線,重申他與阿晶之間並不存在第三者或者當時未分手已有異心之說法,加蔥指與阿晶是在2019年3月尾的時間左右知道有小朋友,4月份墮胎:「咁呢到講返,好多人講話我逼佢,我都講過好多次,我真係無逼到,成件事就係由有小朋友開始,我話可以生出嚟一齊養,無問題,到後面大家開始傾咗好多,慢慢傾下覺得好似真係唔咁適合,咁所以我就唔想要小朋友,咁最後係大家傾完決定唔要嘅,呢個係事實。」他理解很多人想為阿晶討回公道,不過也有很多人都是食花生,及亂帶風向,或是未了解成件事,他覺得有必要為自己澄清一下。之後加蔥為自己當日無陪阿晶去墮胎,而選擇到香港工作,加蔥承認做錯,而當日選擇缺席的理由亦無必要再提。

阿晶離世 前微辣員工 微辣 阿晶曾自爆被加蔥逼墮胎,兩人於2021年分手,之後加蔥與儀仔拍拖,今年初更公布結婚喜訊。
阿晶曾自爆被加蔥逼墮胎,兩人於2021年分手,之後加蔥與儀仔拍拖,今年初更公布結婚喜訊。(圖片來源:IG@laochengin)

撰文:東方新地圖片來源:IG@joecolewong、ig@dorisleetw、ig@rosalina1114、fb@司徒文進、ig@l0kb