陰目偵信

陰目偵信|Dee哥承諾票房5千萬即被錫前列腺 193強調好認真:屎都食過啦

最新娛聞

廣告

早前Dee哥(何啟華)曾在ViuTV節目《ERROR暑期自作業》中被醫生檢查前列腺,證實其前列腺好健康,日前ERROR四子出席英皇電影《陰目偵信》首映禮,就再度講到Dee哥前列腺的話題,Dee哥仲答應如果票房達到5,000萬,會讓三位隊友193(郭嘉駿)、保錡同肥仔(梁業)親吻其前列腺!
陰目偵信 楊受成博士伉儷、英皇娛樂集團執行副總裁張雅麗女士左三),以及英皇群星見證《陰目偵信》隆重公映
楊受成博士伉儷、英皇娛樂集團執行副總裁張雅麗女士(左三),以及英皇群星見證《陰目偵信》隆重公映(圖片來源:官方發相)
陰目偵信 楊受成博士伉儷與一眾嘉賓見證《陰目偵信》隆重公映。
楊受成博士伉儷與一眾嘉賓見證《陰目偵信》隆重公映。(圖片來源:官方發相)
陰目偵信 《陰目偵信》於今日8月10日開始上映,加上8月10日是Dee哥的33歲生日,喜上加喜!
《陰目偵信》於8月10日開始上映,加上8月10日是Dee哥的33歲生日,喜上加喜!(圖片來源:IG@yuminvestigation_movie)

《陰目偵信》Dee哥解釋「親吻前列腺」承諾由來

ERROR四子接受訪問時,講到「親吻前列腺」這個承諾的由來,Dee哥就解釋是之前在錄影《爆谷一周》時講的(這集將於本周六8月12日播出),但當時只是出於鬥氣,今日再講就好認真,不過他直言好有信心,認為以港產片來講5,000萬係好難達成,193立即在旁表示願意降低標準:「4,000萬我哋就錫阿Dee前列腺!」

陰目偵信 拍過1億票房電影《毒舌大狀》的Dee哥,拒絕為票房孭飛,強調:「票房係ERROR團隊共同承擔嘅責任!」
拍過1億票房電影《毒舌大狀》的Dee哥,拒絕為票房孭飛,強調:「票房係ERROR團隊共同承擔嘅責任!」(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
陰目偵信 《陰目偵信》中Dee哥首次擔正做電影男主角,也是ERROR首部合體主演的電影。
《陰目偵信》中Dee哥首次擔正做電影男主角,也是ERROR首部合體主演的電影。(圖片來源:YouTube@英皇電影 Emperor Motion Pictures – Official)

193企圖降低票房標準被拒

Dee哥即時拒絕,並反建議:「不如4,000萬你哋3個露前列腺,我錫啦!」193和保錡即堅決拒絕,193更再度提出降低標準:「3,000萬阿Dee都會攞前列腺出嚟,但我哋唔錫,淨係叫佢攞出嚟!」但被Dee哥堅拒表示:「唔會,冇啲咁嘅事!」

陰目偵信 Dee哥的新花名「磨轆西瓜」,被指和他這日的衣著襯到絕,一樣係綠色同紅色。
Dee哥的新花名「磨轆西瓜」,被指和他這日的衣著襯到絕,一樣係綠色同紅色。(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)

193強調好認真:屎都食過啦!

訪問期間肥仔封Dee哥為「前列腺哥」,Dee哥反擊指會以主觀鏡頭拍攝他們錫前列腺:「佢哋完全誤會晒,個鏡頭係影佢哋點錫我個前列腺,而唔係影到我前列腺點樣畀佢哋錫。」保錡則指這是票房暗黑兵法,更指5,000萬就可以睇到Dee哥前列腺,仲要係起勢舐同錫,好抵。193就強調唔係講笑:「舔之嘛!屎都食過啦!有咩未試過,無所謂!」

陰目偵信 《ERROR自肥企画》Dee姐陳海寧出場 阿Dee缺席拍攝慘被爆蛋 同場加映《ERROR遊》癡線大懲罰
193曾在節目《花姐ERROR遊》中,被清水健親手餵食屎,之後193表示終於食到屎,人生冇咩做唔到。(圖片來源:《花姐ERROR遊》截圖)
陰目偵信 電影官方IG就搞笑問:「究竟錫前列腺嗰個慘啲定被錫嘅慘啲?」
電影官方IG就搞笑問:「究竟錫前列腺嗰個慘啲定被錫嘅慘啲?」(圖片來源:IG@yuminvestigation_movie)

193質疑Dee哥被檢查前列腺後轉「基」

此外講到同Dee哥夾份開食肆的MIRROR成員Alton(王智德)日前在社交網公開「通緝」Dee哥,要求他應機,肥仔即踢爆Dee哥長期唔覆機,193更指:「有時話同個靚女出嚟佢都唔出,唔知係咪前列腺檢查完轉咗性取向。」Dee哥就話活動前已經回電了Alton,又笑言除了睇劇本會即覆外,向來都不會回覆三位隊友。

陰目偵信 Dee哥早前在《ERROR暑期自作業》中,被醫生檢查前列腺。
Dee哥早前在《ERROR暑期自作業》中,被醫生檢查前列腺。(圖片來源:《ERROR暑期自作業》截圖)
陰目偵信 Dee哥事後表示感覺「好似屙咗條好長嘅屎囉」。
Dee哥事後表示感覺「好似屙咗條好長嘅屎囉」。(圖片來源:《ERROR暑期自作業》截圖)

保錡為續集改定名

訪問中193話見到投資係1,100萬,好擔心電影回唔到本,又講到監製承諾有2,000萬票房會開續集,希望做到好似《陰陽路》系列一樣:「因為電影係網絡小說改編,原著仲有好多篇唔同故仔,所以可以長拍長有,如果票房好嘅話,拍到《陰目偵信》4567都得。」保錡更為續集改定名,包括有《陰濕偵信》、《陰目再偵信》、《陰目係咁偵信》等,可以不停延伸下去。

陰目偵信 ERROR四子表示會不停謝票去谷票房,193更指花80蚊便可以見到ERROR,十分超值。
ERROR四子表示會不停謝票去谷票房,193更指花80蚊便可以見到ERROR,十分超值。(圖片來源:官方發相)

周家怡拒為電影票房曬線

周家怡就笑指ERROR四子拍戲期間經常口花花撩女仔,郭思更爆四子經常向周家怡「求包養」,保錡仲專向事業型女士埋手,周家怡解釋:「佢哋見一個就求一個,我都唔明點解以為我有錢,我仲要還Loan,係咪想幫我還?」又笑指自己冇前列腺,只有坑,但不會騷出來,如果票房有5,000萬,亦只可以騷髮線,郭思就表示可以考慮騷事業線。阿正就指在片中跟肥仔有借位親吻的鏡頭,笑言若有更多戲份,不介意真錫。

陰目偵信 周家怡話唔會學Dee哥為票房曬線。
周家怡話唔會學Dee哥為票房曬線。(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
陰目偵信 《陰目偵信》首映啟動禮別開生面。
《陰目偵信》首映啟動禮別開生面。(圖片來源:官方發相)
陰目偵信 《陰目偵信》男女主角合照。
《陰目偵信》男女主角合照。(圖片來源:官方發相)
陰目偵信 《陰目偵信》首次謝票全場起哄。
《陰目偵信》首次謝票全場起哄,完場後193更同觀眾講:「好睇介紹畀你班好友睇,唔好睇介紹畀你班仇人睇!」(圖片來源:官方發相)
陰目偵信 謝票觀眾反應熱烈。
謝票觀眾反應熱烈!(圖片來源:官方發相)

即睇ERROR訪問片段:

睇埋《陰目偵信》終極預告:

陰目偵信 《陰目偵信》8月10日開始上映!
《陰目偵信》8月10日開始上映!(圖片來源:《陰目偵信》海報)

撰文:東方新地圖片來源:IG@yuminvestigation_movie、YouTube@英皇電影 Emperor Motion Pictures - Official、YouTube@Viu1 HK、《花姐ERROR遊》截圖、官方發相資料或影片來源:YouTube@英皇電影 Emperor Motion Pictures - Official、YouTube@Viu1 HK