陳偉霆 保錡

保錡@ERROR自爆為追陳偉霆做茄喱啡 10年後終獲偶像拍片鼓勵

最新娛聞

廣告

ERROR成員保錡在參加《全民造星》之前,曾有多次演出茄喱啡的經驗,等待多年才一步一步向上爬成為今時今日的男偶像。不過原來他當年之所以踏足演藝圈,只是為了能夠見近年在內地成為一線藝人的偶像陳偉霆(William)一面!2015年出道的保錡,在出道8年之後突然得到偶像特意為自己拍片支持打氣,心情相當激動……
陳偉霆 保錡 保錡原來因為追星而加入演藝圈!
保錡原來因為追星而加入演藝圈!(圖片來源:IG@k_p0k1)

保錡為偶像陳偉霆展開演藝生涯

保錡在IG公開一條陳偉霆親自錄製的影片,片中的陳偉霆散發正能量,向保錡加油打氣說:「喂保錡,加油,撐你!你都要撐我!大家撐大家!」保錡表示突如其來收到這段片,有少少感動:「可能一直好多人都覺得我係講笑,但係我2013年嘅時候,真係為咗追星為咗見偉霆一面,去咗做一套電影叫《重口味》嘅茄喱啡。今年2023年,10年後收到呢一個支持,證明自己要繼續更加努力,堅持做好綜藝節目,帶快樂給大家。」他又承諾,自己都會繼續堅持音樂路,繼續進步,繼續做更多好作品。

陳偉霆 保錡 陳偉霆散發正能量,向保錡加油打氣!
陳偉霆散發正能量,向保錡加油打氣!(圖片來源:IG@k_p0k1)
陳偉霆 保錡 保錡於10年前,為了陳偉霆而爭取在《重口味》中飾演茄喱啡。
保錡於10年前,為了陳偉霆而爭取在《重口味》中飾演茄喱啡。(圖片來源:IG@k_p0k1)

保錡曾演多個電影小角色

現年32歲的保錡,在正式出道之前曾拍攝《古惑仔:江湖新秩序》、《奇緣灰姑娘》及《男人唔可以窮》等電影,而且演的大多數都是講不出名字的小角色,例如泊車仔、朋友仔及警員等,直到2018年參加ViuTV選秀節目《全民造星》後與繼肥仔、DeeGor和193組成男團ERROR。不過,原來他和DeeGor的緣份,在10年前已經埋下種子,因為DeeGor當年都有份做《重口味》的茄喱啡:「[自爆mode]👋🏿其實我都有拍《重口味》做茄喱啡😃Hahahahahhaaaa非同場」,令保錡都超級驚訝:「大癲大癲!」

陳偉霆 保錡 《重口味》由陳靜、衛詩雅、苟芸慧、陳偉霆及關楚耀等人主演。
《重口味》由陳靜、衛詩雅、苟芸慧、陳偉霆及關楚耀等人主演。(圖片來源:《重口味》劇照)
陳偉霆 保錡 《重口味》中的陳偉霆。
《重口味》中的陳偉霆。(圖片來源:《重口味》劇照)
陳偉霆 保錡 Dee自爆當年都有拍《重口味》!
Dee自爆當年都有拍《重口味》!(圖片來源:IG@k_p0k1)
陳偉霆 保錡 保錡和Dee真係好有緣分!
保錡和Dee真係好有緣分!(圖片來源:IG@k_p0k1)

張家輝自爆意外整傷腳 超敬業繼續拍

張家輝在戲中的表現被稱為神級演技,而向來認真的他更大爆拍攝時意外受傷:「導演問我跳唔跳,我都好成功跳咗落去,第一Take落地時好完美。點知佢問我可唔可以嚟多次,即係挑戰我啦!我就反問點解唔可以,但係我第二次跳漏咗啲步驟,再跳落去就拗柴。」而同劇的陳偉霆亦透露就算整親腳,張家輝依然跑跑跳跳繼續拍攝,超級敬業!

陳偉霆 保錡 爆裂點 張家輝 《爆裂點》的一眾演員為新戲造勢。
《爆裂點》的一眾演員為新戲造勢。(圖片來源:大會提供)
陳偉霆 保錡 爆裂點 張家輝 張家輝雖然在戲中不慎受傷,但是仍然堅持完成拍攝,十分敬業!
張家輝雖然在戲中不慎受傷,但是仍然堅持完成拍攝,十分敬業!(圖片來源:大會提供)

陳偉霆拍完感到重生

今次是陳偉霆久違回港拍戲,佢亦表示今次能夠同家輝以及林導合作,機會十分難得!而自己都好似重上軌道咁,亦得到好多前輩的指教,令自己獲益良多。陳偉霆更表示:「我經常講感覺就好似重生咁,原來拍一套電影可以咁癲,拍完煞料都好興奮!」

陳偉霆 保錡 爆裂點 張家輝 陳偉霆久違回港拍戲,表示這次的拍攝自己獲益良多。
陳偉霆久違回港拍戲,表示這次的拍攝自己獲益良多。(圖片來源:大會提供)

梁洛施首次挑戰動作戲 演技備受肯定

梁洛施是首次挑戰動作戲,她亦透露導演很愛錫自己,更表示:「不過我覺得自己應付到,可以做打女。」而導演亦大讚梁洛施:「佢未拍前有擔心過,但係結果出來好有震撼力,估唔到佢可以有呢個效果。因為佢之前一直框喺某類型入面,但係作為演員就係要跳出框框,我要逼佢跳出來,今次係好開始。」

陳偉霆 保錡 爆裂點 張家輝 梁洛施首次挑戰動作戲,更被導演大讚演技很有震撼力。
梁洛施首次挑戰動作戲,更被導演大讚演技很有震撼力。(圖片來源:大會提供)

譚俊彥笑稱自己拍到對唔住周秀娜

同樣有份參與電影的譚俊彥及周秀娜在拍攝時亦有不少趣事,周秀娜在戲中同譚俊彥有感情線,雖然無需打鬥,但見到一班男演員拍動作場面打得甘都十分佩服!而譚俊彥則搞笑表示自己十分對唔住周秀娜,皆因自己拍攝時的衣服比較厚,所以每日都一身臭汗味同周秀娜對戲,不過周秀娜都貼心表示唔覺得有臭味!

陳偉霆 保錡 爆裂點 張家輝 譚俊彥與周秀娜在戲中有感情線,而譚俊彥則笑稱自己因為一身臭汗味而感到對不起周秀娜。
譚俊彥與周秀娜在戲中有感情線,而譚俊彥則笑稱自己因為一身臭汗味而感到對不起周秀娜。(圖片來源:大會提供)

圖片來源:IG@k_p0k1