陳嘉倩 福利

33歲陳嘉倩冬日福利網民唔收貨 炒車泳裝遭狠批hea到爆!

最新娛聞

廣告

現年33歲的前TVB新聞主播陳嘉倩自2017年離巢後,便開始轉戰幕前,仲經常在社交平台大派福利,成功俘虜不少網民的心。日前陳嘉倩就在社交平台大派冬日福利,無懼超凍嘅天氣進擊出鏡,但係今次嘅福利網民竟然唔收貨,狠批陳嘉倩的泳裝炒車之餘仲話佢hea住做……

陳嘉倩炒車泳裝網民狠批hea到爆

陳嘉倩在社交平台上載了一段大玩水上設施的影片,仲以泳裝示人大派福利。雖然陳嘉倩有小露事業線,但係超「騎呢」泳裝就搶晒fo,被網民狠批:「最X憎著完bikini 再喺外面加件衫」、「服裝好奇怪,又要接,又不想穿泳衣,最奇怪係條褲,唉……」、「套泳裝炒哂車」、「未見過泳衣打孖著」,對hea爆的福利完全唔收貨!

陳嘉倩 福利 陳嘉倩無懼寒冷,在社交平台大派冬日福利。
陳嘉倩無懼寒冷,在社交平台大派冬日福利。(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩分享的影片中,更有超高炒視覺,十分吸睛!
陳嘉倩分享的影片中,更有超高炒視覺,十分吸睛!(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩就算小露事業線都照舊被批!
陳嘉倩就算小露事業線都照舊被批!(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 不過網民就狠批陳嘉倩的泳裝「炒晒車」,對福利唔收貨。
不過網民就狠批陳嘉倩的泳裝「炒晒車」,對福利唔收貨。(圖片來源:IG@kasin520)

陳嘉倩斜揹袋遊越南峴港

陳嘉倩近日在社交網分享了到越南峴港旅遊的靚相,相中的她身穿吊帶小背心搭配牛仔短褲,再孭上斜揹袋示人,身材不經意地顯現,獲不少粉絲留言大讚「睇見都暈」、「越南姑娘有冇咁靚先」、「女神」等字句,陳嘉倩於IG分享旅遊照片,並寫道:

去會安梗係要感受下越南嘅sunshine
同漁夫竹籃船
Surprise 嘅係船夫好錫住我哋同埋好鐘意聽Gangnam Style
係精神嘅

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 嘉倩BB坐在竹籃船邊擺好pose影相
嘉倩BB坐在竹籃船邊擺好pose影相(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 嘉倩BB仲話要好好感受一下越南嘅陽光
嘉倩BB仲話要好好感受一下越南嘅陽光(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 嘉倩BB帶上太陽眼鏡又再影靚相
嘉倩BB帶上太陽眼鏡又再影靚相(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 嘉倩BB扁晒咀,睇嚟佢唔係好想著救生衣
嘉倩BB扁晒咀,睇嚟佢唔係好想著救生衣(圖片來源:IG@kasin520)

陳嘉倩布吉慶祝33歲生日大派福利照

5月20日生日的前新聞主播陳嘉倩,特意飛到布吉慶祝33歲生日,並在社交網大派福利照,她透露自己已「被逼」戒社交網大半個月,所以欠下了好多相債,需要慢慢清還!

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 陳嘉倩在泳池邊影靚相。
陳嘉倩在泳池邊影靚相。(圖片來源:IG@kasin520)

陳嘉倩:個人carefree咗

陳嘉倩日前在社交網曬出在泳池邊著吊帶小背心影的靚相,並分享說:「今年嘅生日禮物係喺生日前攞得返個IG & FB,但我發覺呢大半個月無用social media,煩少咗好多嘢,個人carefree咗!」

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 陳嘉倩失去咗IG同FB大半個月。
陳嘉倩失去咗IG同FB大半個月。(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 但佢話個人少咗牽掛,反而煩少咗好多嘢!
但佢話個人少咗牽掛,反而煩少咗好多嘢!(圖片來源:IG@kasin520)

指Social media「不代表全部的我」

睇翻陳嘉倩對上一次更新社交網,已是在4月30日,她在社交網續說:「雖然都收咗好多人嘅關心,以為我出咗咩事,放心 I’m enjoying my life。Social media只係我一部分嘅人生,不代表全部的我。」

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 陳嘉倩對上一次出po是在4月30日,當時佢去咗參觀領展可持續未來館。
陳嘉倩對上一次出po是在4月30日,當時佢去咗參觀領展可持續未來館。(圖片來源:IG@kasin520)

要慢慢清還相債

陳嘉倩又在Hashtag中提到自己欠落太多相債,需要「慢慢清」,又指今次去泰國布吉係「bdaytrip」,除了泳池邊的小背心照外,她還在IG的限時動態中,曬出了自己穿著入肩白色連身裙閉眼許願的靚相。

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 上水報平安嘅陳嘉倩,po出在生日正日慶祝嘅靚相。
上水報平安嘅陳嘉倩,po出在生日正日慶祝嘅靚相。(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 相中嘅陳嘉倩穿著入肩白色連身裙,在巴東海灘旁慶生。
相中嘅陳嘉倩穿著入肩白色連身裙,在巴東海灘旁慶生。(圖片來源:IG@kasin520)

膝蓋疑似受傷

網民都紛紛留言祝賀陳嘉倩生日快樂,以及恭喜她攞返自己的Social media,但亦有眼利網民留意到她在相中膝蓋疑似受傷,因此關心追問:「你膝頭哥係咪瘀咗?」亦有網民提出希望陳嘉倩曬埋泳衣照。

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 其中一張相見到陳嘉倩膝蓋疑有一片黑色瘀青。
其中一張相見到陳嘉倩膝蓋疑有一片黑色瘀青。(圖片來源:IG@kasin520)

網民質疑又唔同咗樣

此外有網民就指可能太耐冇見陳嘉倩,質疑她的樣子似乎有所變化:「點解唔同咗樣嘅?」、「拎番IG但個樣都變埋咁西利」等等,但其實陳嘉倩由新聞小花轉型做藝人後,已經常被網民指越變越靚,她曾因此post出童年照,力證自己由細靚到大。

陳嘉倩 福利 陳嘉倩小時候已經眼大大、鼻高高,與現在輪廓差不多。
陳嘉倩小時候已經眼大大、鼻高高,與現在輪廓差不多。(圖片來源:IG@kasin520)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 陳嘉倩又曾貼出小時候與哥哥的合照,獲讚眼仔碌碌十分可愛。
陳嘉倩又曾貼出小時候與哥哥的合照,獲讚眼仔碌碌十分可愛。(圖片來源:IG@kasin520)

女神都有黑歷史?即睇不同時期陳嘉倩

其實嘉倩BB從小已經涉獵幕前工作,在中文大學修讀英文系時已兼任港台電視節目《388放題》主持,有網民翻出不同時期的嘉倩BB,可見她身型有變但臉型沒甚麼改動。

陳嘉倩 福利 陳嘉倩 嘉倩BB 愈大愈靚 女神 黑歷史
嘉倩BB還在求學時已任港台電視部主持,熱愛幕前工作。(圖片來源:港台節目截圖)
陳嘉倩 福利 陳嘉倩 嘉倩BB 愈大愈靚 女神 黑歷史
相信這是嘉倩BB身型的「高峰」。(圖片來源:無綫節目截圖)

睇埋嘉倩BB靚相:

撰文:東方新地圖片來源:IG@kasin520