陳嘉桓

陳嘉桓胞弟疑被女友公開偷食對話 KOL布哥極速回應

最新娛聞

廣告

陳嘉桓胞弟陳肇桓自稱為陳黑,由於每隔一段時間都會出現關於陳黑出動食女的新聞,經常引起網民熱討,因此陳黑一直都被網民封為「Playboy」。近日陳黑疑似被現任女友發現偷食,女友繼而利用其IG限時動態,將多張露骨的對話截圖公開,有網民再將相關截圖放上「連登」,令陳黑再次成為網絡熱話。

陳嘉桓胞弟疑被女友發現瘋狂偷食

陳嘉桓胞弟陳黑女友近日疑發現男友在拍拖期間依然偷食,所以將其與不同女性的情慾對話都公開在IG上,當中受牽連的女性都包羅萬象,由素人去到KOL都應有盡有,部份對話更相當露骨,例如「記得含醒我」、「呢張係爆完房嘅時間」等等。當中更涉及了知名性感KOL「布哥」,一段錄音被公開,陳黑對布哥話「咁我約定你星期日,我嗰日唔約人㗎啦,我嗰日俾你㗎啦~」引發網民瘋狂猜想成日流流長兩人可以去邊玩。

陳嘉桓 KOL「布哥」
KOL「布哥」(圖片來源:IG@phybby_)

布哥解釋:我完全唔知道佢咩背景

被捲入陳黑疑偷食事件的性感KOL布哥反應亦好快,極速發長文否認同陳黑有性關係:「第一我完全唔知道佢咩背景/前科;第二因為我識佢細佬所以我覺得同佢傾偈冇咩戒心;第三我完全唔清楚當時佢係有女朋友然後約我,據我了解係佢聲稱自己分咗手;第四原本佢約過出街基於第二個point我就應承,但係我就因為要返工所以推咗佢;第五由始至終都冇見過呢個人點樣扑X點樣食;第六連登上面嘅圖係斷章取義,完整版我已經放咗喺TG group,佢問我仲未瞓嗰張圖我係應該打緊牌,由始至終冇send個任何情慾對話或者色情相、片;第七我應承咗佢出街然後我唔知道幾點起身,佢:全日放假成日留俾我都可以,而不是有什麼性關係。」

陳嘉桓 布哥指同陳黑冇發生性關係。
布哥指同陳黑冇發生性關係。(圖片來源:IG@phybby_)

用陳嘉桓「過橋」約女仔

陳黑更試過用家姐陳嘉桓做藉口,去瞞著女友與另一名女性睇《銀河守護隊》,相當高章!不過網民對於陳黑食女的行為都見慣不怪,亦有人認為陳黑所選擇的對象都不差,以及指陳黑個樣睇上去就是「Playboy」一名:「其實一睇就知個男仔周圍玩唔會定啦」、「佢真係好X勁、食足咁多年」,有網民更笑指:「身邊總有一兩個Friend被DM過」。

陳嘉桓 陳黑
陳黑現年28歲,2016年曾試過因感情及金錢等困擾,在旺角一大廈企圖跳樓,幸最後被勸回安全地方。(圖片來源:FB@陳黑)
陳嘉桓 陳嘉桓自小父母離異,陳黑比她細兩歲,自小與她相依為命,被寄養於姨婆家中,到陳嘉桓12歲時才與母親重聚,現在母親是其經理人。
陳嘉桓自小父母離異,陳黑比她細兩歲,自小與她相依為命,被寄養於姨婆家中,到陳嘉桓12歲時才與母親重聚,現在母親是其經理人。(圖片來源:IG@chankawoon)
陳嘉桓 陳嘉桓仲有一個比她細22歲的同母異父細佬Jaxton,三姊弟相處融洽。
陳嘉桓仲有一個比她細22歲的同母異父細佬Jaxton,三姊弟相處融洽。(圖片來源:IG@chankawoon)

其中一名竟然有秘密!

由對話中可見,當中唯一一名有拒絕陳黑的女性便是另一名KOL鬼妹仔Diane,對方因為知道陳黑有女朋友所以拒絕了他的「約啪」行為。不過有網民發現更勁爆資料,指這名KOL Diane過往都曾經有不雅影片流出,而當時她疑似在從事「不雅直播主」。不過最引人驚訝的是,原來該名KOL前身為「第三性別」人士,其影片中都清晰可見Diane擁有男性器官卻是女兒身,不過近年就疑做完手術所以已經沒有男性器官。

陳嘉桓 KOL鬼妹仔Diane
KOL鬼妹仔Diane(圖片來源:IG@adiana4u)

撰文:東方新地(部分內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@Blkchan、IG@phybby_、FB@陳黑、IG@chankawoon、IG@adiana4u資料或影片來源:原文刊於NewMonday