陳奕迅

陳奕迅演唱會宣佈終極加場 最後3場日子落實 黃金靚位照開賣

最新娛聞

廣告

陳奕迅Fear and Dreams 香港演唱會早前公開售票,22場一開即爆,雖然主辦已按Eason要求已將五成門票公開發售,但仍然有大量歌迷留言說買不到門票。

早前更有報導稱,有歌迷因心急想買到門票終被騙23萬港元,而黃牛飛據傳被炒至五千、一萬、甚至五萬多一張也有。主辦單位有見及此,為了讓歌迷們有更多機會買到正價門票,決定終極加開最後3場 (8/1 , 13-14/1),10月26 號早上10點於城市售票網公開發售,甚至將三場共高達七成門票開放給歌迷搶購。

陳奕迅演唱會 加場將於10月26日開售

主辦單位表示,這次《陳奕迅FEAR AND DREAMS 香港演唱會》於終極加場後就應該不會再加,所以還買不到門票或想再看多一場演唱會的朋友,記得26號早上10點準備上網撲飛了。

陳奕迅 由於反應非常熱烈,Eason宣布加開4場。
由於反應非常熱烈,Eason宣佈加開4場。(圖片來源:IG@yisiyinyue)

最大改動:將可12人連坐

今日(10月10日)Eason就宣佈加開明年1月2、3、6、7日一共4場演唱會,將於10月13日(本周四)開賣。這4場有近5成即約14,000張門票公開發售,和上次一樣,其中最正面、最中間的8行超級靚位,都將作公開發售,而且4場都有,預計將會被粉絲爭崩頭。根據政府最新防疫政策,紅館仍然只可以坐8成半人,但已由之前每6個人要隔一隔,改為可以12人連住坐。

陳奕迅 加開的4場演唱會中,最正面、最中間的8行超級靚位,依然公開發售。
加開的4場演唱會中,最正面、最中間的8行超級靚位,依然公開發售,上次一行每隔6人就要分開坐,今次最大改動是可12人連坐。(圖片來源:城市售票網)

網民多謝連登仔罷睇

Eason宣佈搞演唱會時,有唔少人都唔睇好,更放言要罷睇,全因為新疆棉事件令Eason人氣大跌。不過到上周四(6日)早上10點於城市售票網公開發售,有唔少網民指城市售票網於9點多已經入唔到,討論區等都要唔少人表示想睇但搶唔到飛,似乎新疆棉事件並未有對Eason太大影響,有粉絲就湧現Eason社交網留言要求加場因為未能撲飛:「都入唔到 電話又打唔通」、「希望連登仔罷睇,畀我買多兩張飛」、「搶唔到飛呀」、「多謝連登仔罷睇,成功買到飛」、「啲歌林夕有份作架,梗係要入場撐林夕」、「咪x同我搶」等等。

陳奕迅 2013年陳奕迅演唱會
相隔9年再開騷,主辦方指世界各地都有不同單位邀請Eason開演唱會,但Eason仍然堅持要以香港作為起點啓動演唱會。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
陳奕迅
(圖片來源:IG@mreasonchan)

網民分析係「人為操控」定香港內地之爭?!

對於此事,網民就有唔同的分析,其一認為唔係香港人買,而係內地網民喺度搶,事源有內地網民於小紅書放言要必睇Eason演唱會,仲整埋教大家點搶飛,睇返Eason ig都有唔少簡體字的用戶留言搶緊飛。其次就係成件事只係「人為操控」12點時網站更新仲有40341張飛未賣,2點更新仲有24075張,網民於討論區發文指係人為故意倒塞網站,造成人氣高漲的效果,不過呢個說法就被唔少網民推翻,因為已經有唔少人出po求飛同要求加場,直指叫罷睇的人係有陰謀「叫人唔睇,跟住等自己搶到飛」。

陳奕迅 小紅書教學
小紅書教學(圖片來源:小紅書@都是億萬富翁阿)
陳奕迅 陳奕迅對上一次演唱會,2013年的《EASON
陳奕迅對上一次演唱會,是在2013年的《EASON’s Life》巡唱。(圖片來源:新傳媒圖片庫)

關鍵詞
陳奕迅
撰文:東方新地圖片來源:IG@yisiyinyue、城市售票網、IG@mreasonchan、新傳媒圖片庫、小紅書@都是億萬富翁阿