陳奕迅演唱會

陳奕迅演唱會丨《黃金時代》唱功震驚連登仔 見「肥陳」燈牌感慨回應

最新娛聞

廣告

一連25場的陳奕迅Eason《FEAR AND DREAMS演唱會》相隔9年星期五正式開騷。陳奕迅喺開售前席雖然有唔少負評,但仍然賣到要加場再加場,到現今騷後,陳奕迅 YouTube Channel放上演唱會的片段,歌聲再次震撼歌迷,就連當初最「企硬」的連登仔,都要喺討論區出post高呼:「Eason今晚首黃金時代係咪痴線?」

陳奕迅演唱會 陳奕迅
陳奕迅一連25場紅館演唱會上周五開鑼。(圖片來源:官方提供)

ENCORE片出爐即上熱門

陳奕迅Eason出名實力派,相隔9年開騷靚聲仍震撼舞台,每場ENCORE都有影片上傳到陳奕迅的 YouTube Channel,第2場的《抱擁這分鐘》ENCORE片已上YouTube熱門榜,唔少人留言大讚「心很溫暖,這就是香港最有代表性的歌聲之一」、「真係好好聽完全冇其他嘢補充」、「喺YouTube聽到呢首歌,睇到依個場面,喺屋企都爆喊。」、「回憶返晒黎,Eason休息了三年的聲音更好了!」。

陳奕迅演唱會 全城競猜Eason每晚Encore歌曲。
全城競猜Eason每晚Encore歌曲。(圖片來源:官方提供)

連登仔都忍唔住大讚:實力嘅表現!

而昨日(12日)第3場ENCORE就唱咗《黃金時代》,影片上傳後亦引起熱議,就連當初堅持唔會睇的「連登仔」,都喺討論區出post大讚Eason歌聲「真係好聽到痴線」、「聽到喊咗」、「真,聽到好感動」、「現場聽,真係high到痴線,勁幸福」、「20年前水準」、「實力嘅表現,咁樣先係一個演唱會㗎嘛!」、「點解第3場都仲越唱越有咁」。

陳奕迅演唱會 陳奕迅
演唱會螢幕長度打破紀錄。(圖片來源:官方發相)

網民以美斯形容Eason:「用作品說話」

仲話Eason真係「用作品說話」,認為陳奕迅演唱會根本只需要一支咪,連舞台效果都唔駛就已經玩晒:「簡單衣著,簡單舞台,豐富的聲音,不需裝飾,有Eason 就是華麗!」、「唔使華麗嘅衫,只需要一支咪,企定定用靚聲用心唱,已經可以好感動,好好聽!!多謝你Eason」、「EASON感染力真係好強」、「高音好扎實 原key 好似返到當年咁」。

更有歌迷以阿根廷足球代表隊隊長美斯形容陳奕迅,指他是香港最有代表性的歌聲:「陳奕迅唱歌真係=美斯踢波,有一Feel就無敵!」

陳奕迅演唱會 陳奕迅演唱會有不少好評。
陳奕迅演唱會有不少好評。(圖片來源:官方提供)
陳奕迅演唱會 陳奕迅
網民以阿根廷足球代表隊隊長美斯形容陳奕迅。(圖片來源:官方提供)

全民估歌仔ENCORE歌順出道年份

Eason演唱會ENCORE歌場場唔同,有網民就捉到疑似係順Eason的出道年份?以首場為例《遊離份子》就係Eason 96年剛出道的作品,第2場就係《抱擁這分鐘》就係97年的作品,第3場《黃金時代》就係源於98年,所以第4場將會係99年的作品《天佑愛人》或者《婚禮的祝福》2隻大碟裡的歌。

陳奕迅演唱會 Encore歌曲疑似順著推出年份來挑選。
Encore歌曲疑似順著推出年份來挑選。(圖片來源:《婚禮的祝福》MV截圖)

回應歌迷高舉「肥陳」燈牌

在每晚的演唱會尾聲,Eason再次回復「吹神」本色,他先拿消毒酒精噴手,然後解下耳機,享受觀眾呼歡及叫聲:「邊一個發明咗耳機?係有啲掃興㗎。八十年代係紅館睇騷,雖然無耳機但即時反應係好正。今晚你哋都好正,無理由我唱緊歌你哋都重狂叫啦,但係我雖然聽唔到你哋啲聲,都見到大家眼神,重有個啲燈牌,你睇…成晚睇住『肥陳』兩個字,其實好掃興…哈哈….」

陳奕迅演唱會 藝人江嘉敏都有捕捉到「肥陳」燈牌相。
藝人江嘉敏都有捕捉到「肥陳」燈牌相。(圖片來源:IG@kaman_kong)

歌迷即換上「歌聖」燈牌,Eason笑謂:「歌聖?歌手算啦….佢哋好特別,成日整燈牌都好特別,幾十歲人重有咁興志,我都就嚟50啦,重有燈牌,I’m Still Hot!woo…..」觀眾即報以熱烈掌聲及歡呼。

Eason繼續搞笑:「我不嬲都唔係走偶像啦,竟然重有呢啲….唔係我俾…佢哋自己俾錢整㗎…我唔會俾呢啲錢啦,留返來做好唱片好過,依家做CD係做紀念品咁做,重有邊個屋企重有CD機?其實唔多。依家係電話世界嘛,我已接受左喇,你影我啦,你唔影我,我覺得自己無存在價值。」

陳奕迅演唱會 來港工作的台灣男神彭于晏趁機睇騷。
來港工作的台灣男神彭于晏趁機睇騷。(圖片來源:官方提供)
陳奕迅演唱會 影帝林家棟都有來捧場。
影帝林家棟都有來捧場。(圖片來源:官方提供)

男神影帝齊捧場

昨晚第三場演出,影帝林家棟、台灣男神彭于晏、組合C ALLSTAR、趙學宜、蔡思韵,以及Eason太太徐濠縈和女兒陳康堤均有到場支持,彭于晏更不時起身跳舞跳到手舞足蹈,十分開心。而林家棟就因之前拍戲傷勢未復完,所以不敢站立大動作,只得坐於座位上拍手支持。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部份內容來自新Monday)圖片來源:官方發相、《婚禮的祝福》MV截圖、IG@kaman_kong