陳奕迅 演唱會

陳奕迅玩下肢挺舉捲腹震驚觀眾 揚言2024年可以做一件事

最新娛聞

廣告

陳奕迅(Eason)在2022年舉行演唱會,每天晚上陳奕迅的表演也會令一眾粉絲聽得如痴如醉。其中最期待的環節分別是陳奕迅講 Talk及每晚Encore唱咩歌,昨晚陳奕迅吹水講Talk之餘更表演了Leg Raise crunch(下肢挺舉捲腹) ,這個動作常人非輕易做到,能 hold到20秒已經非常厲害,但他邊講邊笑邊表演,竟然Hold了1分零6秒,令全場拍爛手掌,驚嘆歡呼不斷。
陳奕迅 演唱會 陳奕迅玩得好盡興。
陳奕迅玩得好盡興。(圖片來源:大會提供)

陳奕迅拒絕幫觀眾簽CD

陳奕迅看見第九晚的觀眾反應熱烈,不停跑來跑去,又叫全場觀眾一起起身跳舞及大合唱。另外自從上次他即興為歌迷於台上簽了CD之後,再有觀眾不停拿著他的專輯揮動叫他簽名,Eason坦言他不能再接 CD簽名,因為上次已被老婆扭耳仔:「你知我好率性而為,但上次簽咗之後,已經比老婆話 (做了一個扭耳仔動作),不如你帶住喺街啦,2024年或者應該可以,我應該未退休…我成晚見到你好投入係到搖,我入晒心㗎啦,我記得你㗎。」

陳奕迅 演唱會 型到呢。
型到呢。(圖片來源:大會提供)

陳奕迅即場挑戰下肢挺舉捲腹

期間有觀眾大叫他除衫,Eason反問:「下?乜依家重興呢樣嘢咩?唔係唔係興著衫咩?」然後觀眾們讚他瘦了又大隻左,陳奕迅大笑說:「我邊大隻啊?我係瘦咗少少,自然咁瘦啦。 」說完後即場坐在地上表演Leg Raise crunch(下肢挺舉捲腹) ,「你日日試下,平時坐係廳睇電視咁…」接著他hold住這個難度動作,邊講邊笑說:「有冇人比本雜誌我….哈哈。」總共hold了1分06秒之後才站立起身,全場期間不斷歡呼拍掌大叫「好勁呀你!」Eason起身後,他立即狂笑及大叫,「哈哈,好攰呀,救命…死啦,我唔應該咁,依家好實(下腹)有冇人識按摩…哈哈。」

陳奕迅 演唱會 好犀利咁喎。
好犀利咁喎。(圖片來源:大會提供)
陳奕迅 演唱會 一個腹部靜止動作,其實Eason是用作增強腹橫肌可加強腰椎保護,但就即有網友及專業人士網上研究,「唔怪得佢咁靚聲,唱得咁勁啦,呢個動作,Hold到咁,對丹田發聲好有大幫助,唱歌力量可以更順暢大大提升。」
一個腹部靜止動作,其實Eason是用作增強腹橫肌可加強腰椎保護,但就即有網友及專業人士網上研究,「唔怪得佢咁靚聲,唱得咁勁啦,呢個動作,Hold到咁,對丹田發聲好有大幫助,唱歌力量可以更順暢大大提升。」(圖片來源:大會提供)
陳奕迅 演唱會 昨晚Eason選唱了「一切還好」作Encore 歌,觀眾留言給他 ,「竟然唱了!冷門神曲!估唔到可以係演唱會聽到!開心到喊!」「現場眼淚流出來了!」「莫名感動+起雞皮疙瘩」「感覺猶如當年第一次在電台聽到這首歌,現場比CD版更具感染力。」、「推爆」等等。
Eason選唱了「一切還好」作Encore 歌,觀眾留言給他 ,「竟然唱了!冷門神曲!估唔到可以係演唱會聽到!開心到喊!」「現場眼淚流出來了!」「莫名感動+起雞皮疙瘩」「感覺猶如當年第一次在電台聽到這首歌,現場比CD版更具感染力。」、「推爆」等等。(圖片來源:大會提供)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供