陳山聰 陳敏之

陳山聰開直播狂寸陳敏之 毫不留情句句有骨:你個人除咗識搵錢仲識咩啊?

最新娛聞

廣告

現年44歲的陳敏之,除了密密接Job拍劇之外,近年亦積極北上「搵真銀」,不但在TVB與淘寶合作的直播帶貨中成績甚佳被封「帶貨天后」,之後又獲邀為內地最大網上交易平台拍廣告,兼且再為內地節目《中國新主播》擔任評委,人到中年依然撈到風生水起。不過,早前她與情如兄妹的「哥哥」陳山聰一同於IG開直播的時候,卻連番被對方寸爆且句句有骨,場面尷尬!
陳山聰 陳敏之 陳敏之被封「帶貨天后」。
陳敏之被封「帶貨天后」。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)
陳山聰 陳敏之 陳敏之近年撈到風生水起。
陳敏之近年撈到風生水起。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)
陳山聰 陳敏之 陳山聰公然狂窒陳敏之。
陳山聰公然狂窒陳敏之。(圖片來源:IG@ joelshanchung)

狂寸陳敏之「做直播要收錢㗎」

事源陳山聰本來獨自於IG開直播,期間陳敏之在他直播期間留言之後,即被力邀一同開雙人直播,但她留言稱自己正在敷面膜而婉拒,即被陳山聰窒她「冇化妝唔見得人」,又被寸:「依家陳敏之好貴㗎,佢做直播要收錢㗎,犀利呢,搵錢又多,你夠膽入嚟呀,陳敏之!」

陳山聰 陳敏之 陳山聰本來自己開直播,見到陳敏之留言即開始寸嘴模式。
陳山聰本來自己開直播,見到陳敏之留言即開始寸嘴模式。(圖片來源:IG@joelshanchung)
陳山聰 陳敏之 寸陳敏之直播要收錢。
寸陳敏之直播要收錢。(圖片來源:IG@sharonchanmanchi)

唔想答陳敏之問題:你冇用㗎

後來陳敏之敷住面膜加入,向陳山聰表示自己不懂如何在直播中加公仔圖案,結果又被他笑:「你自己㩒㗎嘛個公仔,喺下面嗰度。頂呀,淨係識用直播嚟搵錢,你冇用㗎,你個人除咗識搵錢仲識咩啊?」陳敏之再問他加什麼圖案好,陳山聰無奈答道:「你自己鍾意整咩咪整咩囉,揸下主意啦,你大個女㗎喇,做咗人阿媽㗎喇。」

陳山聰 陳敏之 陳敏之不懂如何在直播中加公仔圖案,陳山聰窒她:「你個人除咗識搵錢仲識咩啊?」
陳敏之不懂如何在直播中加公仔圖案,陳山聰窒她:「你個人除咗識搵錢仲識咩啊?」(圖片來源:IG@joelshanchung)

爆視帝直播帶貨一場100萬

早前陳豪、馬國明與陳敏之拍檔做直播帶貨,陳山聰表示傳聞兩位視帝一場收100萬,問陳敏之如果是他的話是否同價,她笑稱:「起碼啦,你啱啱攞視帝,你再高啲呀,100萬零10蚊咁囉!」

陳山聰 陳敏之 陳敏之早前與陳豪和馬國明直播帶貨。
陳敏之早前與陳豪和馬國明直播帶貨。(圖片來源:網上圖片)

一句說話與伍詠薇斷交

陳山聰和陳敏之其實曾經因為伍詠薇而反過面,2年前陳山聰擔任陳敏之YouTube頻道嘉賓,為了幫對方「谷收視」,更大方重提當年與伍詠薇反面一事,事緣當年陳山聰35歲生日當晚,他突然致電契家姐伍詠薇並向對方說:「以後唔好再搵我!」豈料伍詠薇即時回覆「好呀!」更即刻將事件不開名地放上社交網,公布與某人絕交,自此「姊弟」反目成仇,陳山聰直言當時飲醉酒:「個電話只係玩吓!」估唔到伍詠薇咁認真!

陳山聰 陳敏之 陳山聰激動表示那段時間嘗盡人惰冷暖。
陳山聰激動表示那段時間嘗盡人惰冷暖。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
陳山聰 陳敏之 陳山聰指當年陳敏之兜口兜面當佢透明,令他心傷!
陳山聰指當年陳敏之兜口兜面當佢透明,令他心傷!(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)

責怪陳敏之無情無義

當年陳敏之、伍詠薇及陳山聰以姊弟相稱,陳山聰與伍詠薇反面後,連陳敏之都當佢透明,陳山聰於片中好傷心咁重提「冷巷事件」,並模仿陳敏之當時刻意擰頭避開自己眼神嘅動作,「陳敏之喺條冷巷度迎面行過嚟,我同佢眼神交流……咁樣就走咗去,係真!人情冷暖,呢個我明白嘅,調翻轉,將心比己,我都可能係咁!」陳敏之解釋全因伍詠薇落Order叫陳敏之唔好同陳山聰講嘢,所以敏之唔敢違抗命令,二人仲公開話伍詠薇嗰啲係「煩音」,好難頂!

陳山聰 陳敏之 陳敏之解釋因為每日都受到伍詠薇轟炸,要她一齊杯葛陳山聰。
陳敏之解釋因為每日都受到伍詠薇轟炸,要她一齊杯葛陳山聰。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
陳山聰 陳敏之 二人不停指伍詠薇的「煩音」好厲害,唔怕契家姐又嬲?
二人不停指伍詠薇的「煩音」好厲害,唔怕契家姐又嬲?(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
陳山聰 陳敏之 陳敏之仲話伍詠薇好難搞!
陳敏之仲話伍詠薇好難搞!(圖片來源:圖片來源:陳敏之YouTube頻道)

反面達5年在東京和好

陳山聰同伍詠薇「割席」5年,曾在胡杏兒婚禮上同場,那次楊怡做和事佬不成,之後二人在機場巧遇,知道大家同日飛,陳山聰主動聯絡伍詠薇邀食飯,對方亦一口答應,他們於東京一間居酒屋見面,一見到就即刻攬實,所有誤會冰釋,一切盡在不言中,依家感情勝從前,伍詠薇仲做埋大姑媽,錫到陳山聰囝囝Jaco燶!

陳山聰 陳敏之 陳山聰自爆楊怡曾做和事老。
陳山聰自爆楊怡曾做和事老。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
陳山聰 陳敏之 陳山聰與伍詠薇事隔5年才和好如初。
陳山聰與伍詠薇事隔5年才和好如初。(圖片來源:陳敏之YouTube頻道)
陳山聰 陳敏之 早前伍詠薇與陳山聰一齊拍《金宵大廈2》。
早前伍詠薇與陳山聰一齊拍《金宵大廈2》。(圖片來源:IG@christineng)
陳山聰 陳敏之 身為大姑媽的伍詠薇,每次見到Jaco都愛不釋手。
身為大姑媽的伍詠薇,每次見到Jaco都愛不釋手。(圖片來源:IG@christineng)

撰文:東方新地圖片來源:IG@sharonchanmanchi、IG@ joelshanchung、網上圖片、陳敏之YouTube頻道、IG@christineng