陳慧琳

陳慧琳「隱形舖后」持廿物業 睇中半億豪宅

最新娛聞

廣告

明年便入行25年的潮媽陳慧琳(Kelly),一直吸金力強,早 前被揭愛掃中環、尖沙咀一帶舖 位,令她身家暴漲成為「隱形舖后」,加埋富貴老公劉建浩(Alex),手上持有的15個商廈寫字樓單位,兩公婆加埋持貨超過20個物業,生活早就唔使憂。不過,有投資軍師背後教路,Kelly又長做長有,近日見樓市再暢旺,蠢蠢欲動有意再掃貨,日前約同經理人鍾珍在跑馬地路過地產,對一個5,600萬豪宅似乎情有獨鍾,駐足良久研究,似乎有意再入市!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片

陳慧琳 從不揸現金

萬千寵愛的陳慧琳,除咗有個開珠寶店的富貴父親陳崇偉背後撐腰,事業更 從未失手,吸金力強的她,早年已交由父親幫手投資買磚頭保值,近期更主攻商 舖,不過Kelly不愛出名,會以親友名義或海外公司入市,低調做「隱形舖 后」。據知情者透露:「入行冇耐, Kelly好快已經搵到錢,有阿爸教路,一路都 有投資買物業、基金同股票,從來都唔會揸現金,咁多年買落唔少貨,近年佢仲 睇中商舖升值潛力高,一賺到錢就會買,不過佢唔會自己出面,通常都係交畀阿 爸同阿叔或者經理人去睇樓,佢好低調,所以一路都冇畀人發現!」

睇中5,600萬豪宅

接管製衣生意

早是「隱形舖后」的Kelly ,老公劉建浩(Alex)一樣家底豐厚,近年Alex接 管家族製衣生意,自己還投資開絲花廠、兒童家具,單是位於葵涌的公司就自置 有15個寫字樓單位,夫妻持貨量驚人,Kelly受訪時就曾透露:「買嘅物業將來都 會留畀兩個仔,自己一定唔會偏心!」 日前,Kelly同經理人鍾珍工作完畢,聯同合作夥伴著名造型師陳顧方及美指 奚仲文,到跑馬地蓮園開餐,傾偈開會個幾鐘,之後Kelly同鍾珍及助手,一齊 行去睇地產,似乎有意欲再入市,更在一間地產舖頭外駐足睇到入晒神,期間她 們就睇中位於黃泥涌峽道一個2,000呎豪宅,業主叫價5,600萬,鍾珍更即時用手 機記低經紀聯絡電話,估計是幫Kelly 安排睇樓,有米天后入貨毫不手軟!

同工作團隊開餐

當日Kelly同經理人鍾珍,與美指奚仲文及著名造型師陳顧方工作完畢,之後再一齊到跑馬地蓮園開餐。

有兩大造型師教路,潮媽陳慧琳當日一身打扮就有型有格,生咗兩個仔身材全無走樣的Kelly ,確實得天獨厚!

超市上糧

交父親投資

多年來,Kelly將收入交由父親陳崇偉幫忙投資,之前本刊便拍到陳父在加連威老道睇地舖!

為子鋪路

事業家庭兩得意的Kelly, 近年亦以家庭行先,將大部分時間放去照顧兩個仔,更積極投資為愛子鋪路。

陳慧琳 零架子

一鳴驚人、一步登天容易,靚足、紅足廿幾年、廿幾年都係咁得粉絲愛戴就真係唔容易,除咗要聲色藝俱全,仲要二十年如一日,冇架子又窩心,抵班粉絲錫至得!講緊係天后陳慧琳,雖然Kelly生咗兩個寶貝仔,不過都冇忘記班歌迷,繼續開騷出碟,但當然冇以前咁廿四小時貢獻畀樂壇,唔會以前咁日日見大家,所以早排佢去到電台宣傳新歌接受訪問,就有班渴咗佢好耐嘅Fans去到現場等佢車、支持偶像。

話晒係紅足廿幾年天后級人物,仲係冇架子搭晒膊頭、貼晒面咁影相,小編都想影番張,得唔得呀?

一圍就假假哋圍咗十幾廿個Fans,Kelly一啲都冇唔耐煩,人人有份,個個都有得影相簽名。

影合照仲主動搭埋膊頭,真係唔係個個天后級都做得到。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!