陳慧琳

50歲陳慧琳高質跳唱獲網民大讚 預告下年入紙紅館+新歌情報!

最新娛聞

廣告

陳慧琳於周日出席沙田馬場活動擔任嘉賓,穿上露腰打扮大騷fit爆身材,勁歌熱舞大唱《大日子》、《花花宇宙》兩首經典歌曲。陳慧琳接受傳媒訪問時預告下年將會入紙紅館,並且在5月底公開新歌!
陳慧琳 陳慧琳穿上露腰打扮大騷fit爆身材,勁歌熱舞大唱《大日子》、《花花宇宙》兩首經典歌曲。
陳慧琳穿上露腰打扮大騷fit爆身材,勁歌熱舞大唱《大日子》、《花花宇宙》兩首經典歌曲。(圖片來源:東方新地)

馬場活動高質跳唱獲網民大讚

今年已經50歲的陳慧琳,周日於疫情後首次公開演出。狀態大勇的她大騷纖細蠻腰fit爆身材,勁歌熱舞大唱《大日子》、《花花宇宙》兩首經典歌曲。其表演影片更已經錄得過百萬View數,非常厲害。網民都留言大讚陳慧琳一舉手一投足都非常有星味,甚至有網民讚佢童顏到似新出道歌手。

陳慧琳 今年已經50歲的陳慧琳依然狀態大勇!
今年已經50歲的陳慧琳依然狀態大勇!(圖片來源:東方新地)
陳慧琳 昨日於馬場的表演影片已經錄得過百萬View數。
Kelly於馬場的表演影片已經錄得過百萬View數。(圖片來源:東方新地)

預告下年入紙紅館 Keep住有新歌出

陳慧琳早前連出《風眼》、《我的親人》兩首新歌,前日被問到會否再出新歌時,陳慧琳表示準備在5月底推出全新風格的新歌:「嚟緊5月尾會有首新嘅快歌,叫做《談情的價值》,已經拍晒MV,成個感覺會同《花花宇宙》嗰啲係唔同嘅,應該會有少少耳目一新嘅。」陳慧琳亦表示最快將會在明年入紙申請開紅館演唱會:「我想啲新歌多啲,等演唱會啲內容唔洗唱嚟唱去嗰幾隻,我自己都覺得悶啊。」

陳慧琳 陳慧琳表示準備在5月底出全新風格的新歌,並且最快會於明年入紙紅館。
陳慧琳表示準備在5月底出全新風格的新歌,並且最快會於明年入紙紅館。(圖片來源:東方新地)
陳慧琳 上月開始陳慧琳一連推出兩首新歌,《我的親人》MV更邀請到謝君豪當男主角。
陳慧琳早前推出兩首新歌,《我的親人》MV更邀請到謝君豪當男主角。(圖片來源:IG@kellychenwailam)

大爆囝囝已經有少男心事:會讚某啲女仔Hot

陳慧琳在訪問中提及到囝囝已經有少男心事,甚至會大讚某啲女仔「好Hot」:「佢地仲係搵把口講出嚟,話呢個女仔好Hot、好靚。(有冇發現佢有啲咩心事啊?)冇啊,都係周圍見到呢個女仔靚喎、好Hot喎,跟住嗰細佬就講話:『嘩,你核突啊,講啲咁嘅嘢,你唔好講啦。』」陳慧琳仲話囝囝平時都有讚自己靚:「佢都有讚我靚嘅,但唔會係嗰啲Hot囉,阿媽點會Hot啊!」

陳慧琳 陳慧琳心情大好,大爆同囝囝爆笑對話,話囝囝已經開始有少男心事!
陳慧琳心情大好,大爆同囝囝爆笑對話,話囝囝已經開始有少男心事!(圖片來源:東方新地)

重遇Anson Lo:佢可塑性係高囉

陳慧琳於今次活動中重遇2018年為自己《打字機》MV伴舞的Anson Lo,陳慧琳表示拍攝MV當時已經覺得對方好型,但就冇諗過對方會出道:「覺得佢好乖巧,好好笑容,同埋好Pro,同埋佢都係聰明嘅。冇諗過佢會出道,因為我唔知道佢識唱歌,嗰陣只係見到佢跳舞咋嘛,同埋覺得佢扮嗰樣似嗰樣。因為嗰時個MV係60年代,嗰陣就覺得呢個男仔做到呢個感覺出嚟,佢可塑性係高囉。」

陳慧琳 陳慧琳於今次活動中重遇多年前為自己《打自己》MV伴舞的Anson Lo,激讚對方乖巧、夠Pro!
陳慧琳於今次活動中重遇多年前為自己《打字機》MV伴舞的Anson Lo,激讚對方乖巧、夠Pro!(圖片來源:東方新地)
教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在最後方戴帽的是Anson Kong ,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗
教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗(圖片來源:陳慧琳《打字機》MV截圖)

陳慧琳話同Anson Lo拍攝MV時,已經覺得對方好型!

一齊睇Kelly足本訪問:

Kelly預告下年入紙紅館,將會Keep住有新歌出!

圖片來源:東方新地、IG@kellychenwailam資料或影片來源:YouTube@陳慧琳《打字機》MV