陳慧琳 chill

50歲陳慧琳凍齡外表獲關注 網民大膽建議同1女星做「兩母女」

最新娛聞

廣告

《CHILL CLUB》昨晚(2日)播出的一集,天后陳慧琳(Kelly)隆重登場,大唱多首經典作品,其中陳慧琳嘅凍齡外表更被網民熱烈討論,大讚keep得好到離晒譜,大膽建議同1女星做「兩母女」!
陳慧琳 chill 50歲陳慧琳外貌keep得勁好!
50歲陳慧琳外貌keep得勁好!(圖片來源:ViuTV圖片)

零濾鏡下皮膚依然白滑

《CHILL CLUB》最新一集中,陳慧琳除咗唱功keep到之外,在紫色射燈下外表冇「炒車」之餘,網民更大讚外貌及身形保養極好,完全唔似50歲,陳慧琳在零濾鏡下皮膚依然白滑,笑得非常自然!

陳慧琳 chill 與初出道時分別不大。
與初出道時分別不大。(圖片來源:ViuTV截圖)
陳慧琳 chill 陳慧琳在零濾鏡下皮膚依然白滑,笑得非常自然!
陳慧琳在零濾鏡下皮膚依然白滑,笑得非常自然!(圖片來源:ViuTV截圖)
陳慧琳 chill 笑得勁甜!
笑得勁甜!(圖片來源:ViuTV截圖)
陳慧琳 chill 網民更大讚外貌及身形保養極好
網民更大讚外貌及身形保養極好(圖片來源:ViuTV截圖)
陳慧琳 chill 近睇都好掂!
近睇都好掂!(圖片來源:ViuTV截圖)

網民大膽建議陳慧琳同1女星做「兩母女」

由於Kelly保養得太好,唔似50歲,網民更大膽提議與同期出道嘅楊千嬅做「兩母女」,49歲楊千嬅近年走樣嚴重,時裝炒車嘅問題。因此,網民更想撮合兩位拍套戲,可能想Kelly做「呀囡」,千嬅做「呀媽」,認真有創意!

陳慧琳 chill 網民更想撮合兩位拍套戲,可能想Kelly做「呀囡」,千嬅做「呀媽」,認真有創意!
網民更想撮合兩位拍套戲,可能想Kelly做「呀囡」,千嬅做「呀媽」,認真有創意!(圖片來源:網上圖片)
陳慧琳 chill 楊千嬅 演唱會 網民笑言千嬅的打扮是向《小魚仙》中的奸角烏蘇拉致敬。
網民笑言千嬅時裝炒車,一身打扮是向《小魚仙》中的奸角烏蘇拉致敬。(圖片來源:微博圖片)

童年回憶冇唱最可惜

陳慧琳唱出《嚴重》、《最佳位置》、《風眼》與《我的親人》,亦有與雷有輝及鄧建明合唱《紀念日》,現場歌迷瘋狂尖叫,氣氛熱烈。不過美中不足是,童年回憶《超級小黑咪》未有唱到,反而交由Joey Tang(鄧建明)演繹Rock版《超級小黑咪》,不過網民表示想聽原唱多啲,「Kelly冇唱呢首,可惜!」、「Joey Tang唱冇咗童年嘅感覺!」

陳慧琳 chill Joey Tang鄧建明)演繹Rock版《超級小黑咪》。
Joey Tang(鄧建明)演繹Rock版《超級小黑咪》。(圖片來源:ViuTV截圖)

網民激讚:把聲同樣完全冇老過!

網民紛紛留言:「佢唔單止保養得好好,依然係咁有氣質,同埋成個歌手歷程形象都正面,好似負面新聞都冇乜」、「把聲同樣完全冇老過,好勁,希望佢會係紅館開演唱會」、「從未覺Kelly表演着衫會出錯!」

陳慧琳 chill
(圖片來源:ViuTV圖片)
陳慧琳 chill
(圖片來源:ViuTV圖片)

有片重溫!

陳慧琳靚樣十年如一日

陳慧琳於1995年出道時獲得「新城勁爆頒獎禮1995 — 香港勁爆新登場女歌金獎」、「十大中文金曲頒獎典禮 — 最有前途新人獎金獎」、「十大勁歌金曲頒獎典禮 — 最受歡迎新人獎金獎」、「叱咤樂壇流行榜頒獎典禮 — 叱咤樂壇生力軍女歌手金獎」,為首位四台女新人王。陳慧琳靚樣好似食咗防腐劑咁,同1995年出道時與現在分別不大。

陳慧琳 chill 陳慧琳於1995年出道時為首位四台女新人王。
陳慧琳於1995年出道時為首位四台女新人王。(圖片來源:網上圖片)
陳慧琳 chill
(圖片來源:網上圖片)
陳慧琳 chill 星味十足!
星味十足!(圖片來源:網上圖片)

馬場活動高質跳唱獲網民大讚

今年已經50歲的陳慧琳,早前出席沙田馬場活動擔任嘉賓公開演出。狀態大勇的她大騷纖細蠻腰fit爆身材,勁歌熱舞大唱《大日子》、《花花宇宙》兩首經典歌曲。其表演影片更已經錄得過百萬View數,非常厲害。網民都留言大讚陳慧琳一舉手一投足都非常有星味,甚至有網民讚佢童顏到似新出道歌手。

陳慧琳 chill 陳慧琳 今年已經50歲的陳慧琳依然狀態大勇!
今年已經50歲的陳慧琳依然狀態大勇!(圖片來源:東方新地)
陳慧琳 chill 陳慧琳 昨日於馬場的表演影片已經錄得過百萬View數。
Kelly於馬場的表演影片已經錄得過百萬View數。(圖片來源:東方新地)

預告下年入紙紅館 Keep住有新歌出

陳慧琳早前連出《風眼》、《我的親人》兩首新歌,前日被問到會否再出新歌時,陳慧琳表示準備在5月底推出全新風格的新歌:「嚟緊5月尾會有首新嘅快歌,叫做《談情的價值》,已經拍晒MV,成個感覺會同《花花宇宙》嗰啲係唔同嘅,應該會有少少耳目一新嘅。」陳慧琳亦表示最快將會在明年入紙申請開紅館演唱會:「我想啲新歌多啲,等演唱會啲內容唔洗唱嚟唱去嗰幾隻,我自己都覺得悶啊。」

陳慧琳 chill 陳慧琳 陳慧琳表示準備在5月底出全新風格的新歌,並且最快會於明年入紙紅館。
陳慧琳表示準備在5月底出全新風格的新歌,並且最快會於明年入紙紅館。(圖片來源:東方新地)
陳慧琳 chill 陳慧琳 上月開始陳慧琳一連推出兩首新歌,《我的親人》MV更邀請到謝君豪當男主角。
陳慧琳早前推出兩首新歌,《我的親人》MV更邀請到謝君豪當男主角。(圖片來源:IG@kellychenwailam)

大爆囝囝已經有少男心事:會讚某啲女仔Hot

陳慧琳在訪問中提及到囝囝已經有少男心事,甚至會大讚某啲女仔「好Hot」:「佢地仲係搵把口講出嚟,話呢個女仔好Hot、好靚。(有冇發現佢有啲咩心事啊?)冇啊,都係周圍見到呢個女仔靚喎、好Hot喎,跟住嗰細佬就講話:『嘩,你核突啊,講啲咁嘅嘢,你唔好講啦。』」陳慧琳仲話囝囝平時都有讚自己靚:「佢都有讚我靚嘅,但唔會係嗰啲Hot囉,阿媽點會Hot啊!」

陳慧琳 chill 陳慧琳 陳慧琳心情大好,大爆同囝囝爆笑對話,話囝囝已經開始有少男心事!
陳慧琳心情大好,大爆同囝囝爆笑對話,話囝囝已經開始有少男心事!(圖片來源:東方新地)

重遇Anson Lo:佢可塑性係高囉

陳慧琳於今次活動中重遇2018年為自己《打字機》MV伴舞的Anson Lo,陳慧琳表示拍攝MV當時已經覺得對方好型,但就冇諗過對方會出道:「覺得佢好乖巧,好好笑容,同埋好Pro,同埋佢都係聰明嘅。冇諗過佢會出道,因為我唔知道佢識唱歌,嗰陣只係見到佢跳舞咋嘛,同埋覺得佢扮嗰樣似嗰樣。因為嗰時個MV係60年代,嗰陣就覺得呢個男仔做到呢個感覺出嚟,佢可塑性係高囉。」

陳慧琳 chill 陳慧琳 陳慧琳於今次活動中重遇多年前為自己《打自己》MV伴舞的Anson Lo,激讚對方乖巧、夠Pro!
陳慧琳於今次活動中重遇多年前為自己《打字機》MV伴舞的Anson Lo,激讚對方乖巧、夠Pro!(圖片來源:東方新地)
陳慧琳 chill 教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在最後方戴帽的是Anson Kong ,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗
教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗(圖片來源:陳慧琳《打字機》MV截圖)

陳慧琳話同Anson Lo拍攝MV時,已經覺得對方好型!

一齊睇Kelly足本訪問:

Kelly預告下年入紙紅館,將會Keep住有新歌出!

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV圖片