陳柏宇老婆突發「千字文」數臭老公!符曉薇:「我乜都唔要就嫁比你!」

最新娛聞

廣告

陳柏宇及老婆符曉薇(Leanne)2017年結婚,婚後育有一女Abi,不過早前因為經歷了宮外孕及畸胎,二度失去未出世BB令她心碎宣布不會再懷孕。雖然陳柏宇夫婦二人看似非常恩愛,不過符曉薇就突破喺IG上發千字文,發火數臭老公!到底係咩一回事?即刻睇睇!

撰文:海月|圖片來源:符曉薇IG、連登

符曉薇 陳柏宇 愛德華氏症 人工流產
早前符曉薇為了紀念未出世的仔仔,於是一家四口拍了張照全家福,並於社交網站發帖分享:「對不起,媽媽沒有勇氣」內容令人感傷。(圖片來源:符曉薇IG)

陳柏宇老婆一個原因、突發千字文數臭老公!

雖然無緣孕育第二胎,不過符曉薇因為有老公及女兒陪伴,日漸走出流產陰霾。日前符曉薇更開Live跟粉絲交流,當中提及老公陳柏宇曾惹自己生氣,更喺IG交代來龍去脈。原來當時陳柏宇跟符曉薇一起接受訪問,雖然符曉薇對老公讚不絕口,不過陳柏宇嘅回應卻令符曉薇覺得好似話緊佢好冇用,對家庭冇實質貢獻一樣。

(圖片來源:符曉薇IG)
(圖片來源:符曉薇IG)

事後更直言覺得相當委屈,曾一度想離家出走:

琴日真係好想去打牌,之後見到個schedule你今日要唱歌,之後我又cancel咗佢哋。費事你冇精神。但係真係好想離家出走。

符曉薇更喺重提二人結婚時的事,更直言當時「我乜都唔要就嫁比你」,雖然陳柏宇當時「冇求婚,冇禮金,冇過大禮」,不過但符曉薇仍覺得一切都值得,更直言:

仲將自己嘅金器俾晒你賣。因為我一路覺得你值得。值得我乜都唔要,淨係要你。

因為訪問後令她覺得陳柏宇不珍惜自己,所以有一刻曾想出走離開。不過因為真愛,所以最後亦作罷留下:

過咗就算。希望然後就算唔稱讚,都唔好踩到一文不值。

(圖片來源:符曉薇IG)
(圖片來源:符曉薇IG)

二人最後和好如初,至今一定三口仍十分恩愛,更在IG中大哂一家三口最近假期時一齊Staycation的相片,而符曉薇亦早早將「千字文」刪除。

(圖片來源:符曉薇IG)
(圖片來源:符曉薇IG)
(圖片來源:符曉薇IG)
(圖片來源:符曉薇IG)

網民表示不解:將IG當家事法庭

(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)
(圖片來源:連登)

女方事後解說:呢個人值得付托終身俾佢

(圖片來源:符曉薇 IG )
(圖片來源:符曉薇 IG )

一個會用心去哄你
仲會用千字文認錯嘅男人
其實好難得
有時大家一齊耐左
好多嘢都會懶左
哩個懶會令大家越嚟越生疏
會有更多誤會出現
如果有個唔怕煩
會用心去告訴對你嘅愛嘅人
哩個人值得你穿白色婚紗
付托終身俾佢
我已經搵到

重溫:13週胎兒患「愛德華氏症」終忍痛人工流產

符曉薇Leanne好不容易懷上了Abi的弟弟後,一直也很勤力做產檢。沒想到弟弟只生存了13週最終沒機會看到世界。不過Leanne仍拍了全家福留念,並寫了千字文給弟弟,原來今次的懷孕孕唯非常嚴重,不過看到弟弟在肚內慢慢成長,Leanne覺得很值得: 「親愛的13週的仔仔,自從上次的失敗,一直繼續嘗試,一個月又一個月,一次又一次驗孕棒減號的失望,終於給我來了➕號。每日抱著感恩的心,感謝你再次來臨,雖然每日不斷嘔吐,吃不下東西,但依然非常期待見到你的日子,每一個晚上都在幻想,你會像爸爸一樣,還是會像我?你和Abi玩耍爭玩具的樣子。這些畫面填滿我每一個晚上。去產檢時聽到你的心跳,把我反胃嘔吐的感覺通通都忘記,只剩下滿滿的幸福。

符曉薇 陳柏宇 愛德華氏症 人工流產
陳柏宇和符曉薇一直努力為大女Abi添個弟妹。(圖片來源:符曉薇IG)

產檢後發現胎兒有唐氏或心臟問題

在10週5天的時候,我如常產檢,還滿心歡喜地拍片。突然醫生告訴我你的頸皮厚。還來不切反應,什麼意思?就說了一句不是又有問題吧?關了拍片。聽醫生解釋。你頸皮有5.5厚,要驗血做T21,頸皮厚可以反映唐氏or 心臟問題。聽完之後我整個人迷失了。等報告的一星期每日除了喊,就是上網看其他媽媽的經歷。跟陳生商量,如果是唐氏我們都可以接受。有能力照顧你和給你無限的愛。終於收到醫生的電話,驗血報告你沒有唐氏,但有愛德華氏症T18。 我從來沒有聽過這個病。當刻完全沒有概念是什麼。只知道醫生叫我下一步抽絨毛,當上網搵資料嘅時候,我彷彿靈魂出竅,為什麼會發生我身上。愛德華氏症根本是沒有希望的病。很大部份機會胎死腹中,就算可以出世,都是得幾分鐘或者幾個鐘或者幾個月。

莫非上天真的不想我擁有你?我們已經接受唐氏,怎料還有更壞嘅打算。

符曉薇 陳柏宇 愛德華氏症 人工流產
陳柏宇和符曉薇和兩歲半囡囡Abi,經常拍片,帶正能量給大家。(圖片來源:符曉薇IG)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!