陳瀅

陳瀅曬性感露背水著照大炒車 虎背熊腰一覽無遺 網民嘲:真係要減肥

最新娛聞

廣告

陳瀅早前與閨蜜何雁詩齊齊到澳門水上樂園遊玩,二人時隔成個禮拜都仲Post緊當日靚相。何雁詩上個禮拜曬完兩人索爆合照之後,今次就到陳瀅再Post其他角度嘅性感水著照。雖然當日陳瀅身穿嘅黑色大露背泳衣非常性感,但可惜暴露咗其身材弱點,搞到畀網民勸佢要減肥添!

陳瀅曬性感露背水著照大炒車

陳瀅當日身穿嘅黑色一件頭泳衣,睇上去好似平平無奇,但原來後面就超性感。從陳瀅所上傳的照片中可見,陳瀅身穿嘅泳衣大露背落到尾龍骨,再加上交叉綁帶,令泳衣設計顯得更加性感。雖然泳衣就夠曬靚,不過就可惜暴露咗陳瀅身材弱點,令原本已經有肉地嘅佢顯得更加豐滿,令其虎背熊腰加大象腿一覽無遺,網民都忍唔住留言吐槽:「真係要減肥!」

陳瀅 雖然陳瀅件泳衣好性感,但可惜暴露了咗陳瀅身材弱點,令其虎背熊腰一覽無遺。
雖然陳瀅件泳衣好性感,但可惜暴露了咗陳瀅身材弱點,令其虎背熊腰一覽無遺。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 低抄合照中驚見肥腩!
低抄合照中驚見肥腩!(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 從何雁詩所上傳嘅片段中,可見兩人體型相差甚遠,仲間接暴露咗陳瀅條大象腿。
從何雁詩所上傳嘅片段中,可見兩人體型相差甚遠,仲間接暴露咗陳瀅條大象腿。(圖片來源:IG@hoangc)

年初曾經瘦過 遊日本驚現V臉

雖然陳瀅向來有肉地,又被網民封為「肥瀅」,不過其實陳瀅都有瘦過。早前陳瀅趁農歷新年曾回加拿大探親,返鄉期間歎盡美酒佳餚,隨後飛到美國拉斯維加斯,與姊妹何雁詩聚腳,未幾又再轉飛日本旅遊,仲不時在IG狂騷自己吃喝玩樂,有眼利網民就發現陳瀅臉部「回春」,下巴位置變得瘦削,與先前的Baby fat好大分別。

陳瀅 回春 陳瀅於IG上載多張在東京吃喝玩樂的照片。
陳瀅於IG上載多張在東京吃喝玩樂的照片。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅自拍騷瘦樣。
陳瀅自拍騷瘦樣。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅吃貨本色盡現。
陳瀅吃貨本色盡現。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 陳瀅似乎臉部回春激瘦。
陳瀅似乎臉部回春激瘦。(圖片來源:IG@missjni)

向來有肉地 曾於巴黎時裝週露餡騷粗腰

要數到陳瀅身材最臃腫嘅時期,就一定係陳瀅飛到巴黎參加巴黎時裝週嗰排。陳瀅去年曾飛去法國巴黎參加一年一度的巴黎時裝周。陳瀅當時帶了大量名牌服飾,好似行時裝騷咁,日日都把自己打扮成彩雀一樣,過足名模癮。 陳瀅換了多套服飾在街頭拍照,當中一襲透視裝成為焦點:黑色Bra Top、透明背心外配黑色皮褸,的確令人眼前一亮,在現場更被一班外國攝影師及龍友圍住影,陳瀅一臉享受,擺盡Pose任影唔嬲。入到場館後,陳瀅更加大方,把皮褸脫去後,透視裝大顯身材,由她自己上載的靚相經過美圖處理,當堂修晒身,不過有些視頻就遮掩不了陳瀅的Baby Fat,腰部線條亦比較粗。

陳瀅 回春 陳瀅 陳瀅在場館外企定定任影。
陳瀅在場館外企定定任影。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅 陳瀅引來一大班攝影師及龍友。
陳瀅引來一大班攝影師及龍友。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅 陳瀅脫去皮褸,幾咁有自信。
陳瀅脫去皮褸,幾咁有自信。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅 陳瀅去完活動再去巴黎鐵塔下留倩影。
陳瀅去完活動再去巴黎鐵塔下留倩影。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅 另一套金色時裝,將陳瀅豐滿身材表露無遺。
另一套金色時裝,將陳瀅豐滿身形表露無遺。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 回春 陳瀅 呢套令陳瀅顯得更大隻。
呢套令陳瀅顯得更大隻。(圖片來源:IG@missjni)

撰文:東方新地圖片來源:IG@missjni