陳茵媺 星光路上

陳茵媺回想13年前《真相》強暴戲碼 感激老公陳豪給予自己信心

最新娛聞

廣告

42歲的陳茵媺(Aimee)近日復出與老公陳豪攜手拍TVB台慶劇《羅密歐與祝英台》,事隔10年再重返幕前,Aimee接受TVB《星光路上》的訪問分享自己的入行經歷,講起老公時更一度爆喊收唔到聲……
陳茵媺 星光路上 陳茵媺接受TVB《星光路上》的訪問講到喊。
陳茵媺接受TVB《星光路上》的訪問講到喊。(圖片來源:TVB娛樂新聞台影片截圖)

陳茵媺25歲入行即被TVB力捧

陳茵媺於25歲之齡參選《2006年香港小姐競選》,獲冠軍和「國際親善小姐」獎後加入TVB,隨即受到力捧做花旦。她憶述最記得有次做大騷司儀首次跟肥姐沈殿霞合作,完騷後獲肥姐稱讚及給予擁抱感到好溫暖。其後她終於有機會拍劇,先後在《同事三分親》中演羅樂林女兒戴銀來,又在《烈火雄心3》中與黃宗澤一同由4樓跳下去相當驚險。

陳茵媺 星光路上 2006 香港小姐 陳茵媺
陳茵媺出生於加拿大多倫多,自小就十分憧憬當香港小姐,父母亦十分支持。(圖片來源:東方新地)

陳茵媺於《真相》豁出去演強暴戲碼

不過講起最令人印象深刻的演出,不得不提2010年的《真相》。當時陳茵媺在劇中飾演一位女星,卻慘一名印度裔青年強暴,當時她大膽展現自己的美腿和性感身材,大騷嫵媚的一面,回想起這段事業巔峰時期的拍攝經驗,陳茵媺坦言:「我唔係咁大信心做到嘅,因為當時我仲係(未算有太多經驗)又要喺鏡頭前咁……Amy姐(監製王心慰)畀咗信心我,同我講『我覺得你得』,所以真係嘗試豁出去,拍嘅時候就forget it,我都想攞呢個機會去show俾觀眾睇。」

陳茵媺 星光路上 陳茵媺在2010年的《真相》中演出令人深刻。
陳茵媺在2010年的《真相》中演出令人深刻。(圖片來源:《真相》劇照)
陳茵媺 星光路上 劇中有段強暴戲碼。
劇中有段強暴戲碼。(圖片來源:《真相》劇照)
陳茵媺 星光路上 飾演女星的她大騷本錢。
飾演女星的她大騷本錢。(圖片來源:《真相》劇照)
陳茵媺 星光路上 陳茵媺表示當年豁出去演出,幸好得到好的反應。
陳茵媺表示當年豁出去演出,幸好得到好的反應。(圖片來源:《真相》劇照)

陳茵媺感激老公陳豪講到喊

陳茵媺於2013年與陳豪結婚,淡出幕前兼三年抱三後,成為專心相夫教子的好媽媽,直到近日憑《羅密歐與祝英台》復出,她自爆在拍攝期間一度感到很大壓力:「我同Mo(陳豪)講『I don’t think I can do it』(我覺得我不能做得好)講到喊晒,佢都好驚……」陳茵媺講著講著更講到哽咽:「我真係好感激佢,今次幫我湊小朋友,教佢哋功課,佢哋啲test幾時嚟啊,同啲老師去溝通,冇佢嘅幫助,我今次冇可能咁容易去投入一個角色。」

陳茵媺 星光路上 陳茵媺自爆在拍攝《羅密歐與祝英台》期間一度感到很大壓力,幸好有老公陳豪一直陪伴在旁。
陳茵媺自爆在拍攝《羅密歐與祝英台》期間一度感到很大壓力,幸好有老公陳豪一直陪伴在旁。(圖片來源:TVB娛樂新聞台影片截圖)
陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 羅密歐與祝英台 敗筆位 不少觀眾都接受唔到陳茵媺搞成咁⋯⋯
這亦是她的復出作品。(圖片來源:TVB
陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 大廳連大樹都能夠放下
陳茵媺和陳豪組成一家五口。(圖片來源:IG@aimeechan_official)

陳茵媺曾收記者電話狂讚陳豪

雖然已經結婚10年,不過陳茵媺竟然還罕有談及與陳豪相戀前不為人知的過去,她表示自己早已聽聞陳豪拍戲時會刻意與同場女演員保持距離,因此2人拍劇時完全零交流,拍完就各自走非常驚訝,之後她更收到記者致電狂讚陳豪:「連記者都打畀我話,你真係諗一諗個男仔啦,講咗9個字呀!猛咁Sell佢㗎,因為通常記者好清楚啲藝人性格,成日讚佢人又好,好Nice,又有禮貌!」

陳茵媺 星光路上 陳茵媺自爆曾收記者電話狂讚陳豪,認為他的為人應該不錯。
陳茵媺自爆曾收記者電話狂讚陳豪,認為他的為人應該不錯。(圖片來源:TVB娛樂新聞台影片截圖)

陳茵媺爆戚其義是媒人

陳茵媺又自爆,她和陳豪的姻緣全靠監察戚其義,因為拍完戲後戚其義經常叫大家一起吃宵夜:「我哋留意到,嗌嘅嘢、飲嘅嘢一樣,開始留意到性格相似,就算坐角落都(呢點)好相似!」

陳茵媺 星光路上 陳豪與金牌監製戚其義投資的甜品店,疫市於銅鑼灣開分店,日前開張陳豪只在影相時才除下口罩,示範整刨冰與接受訪問都戴住罩
陳茵媺和陳豪的姻緣全因金牌監製戚其義造就!(圖片來源:東方新地)

2006香港小姐真實賽果|冠軍陳茵媺爆冷奪冠捲僭建疑暈

現實中2006年香港小姐港姐口號為「美麗的召喚」,三甲係冠軍13號陳茵媺、亞軍15號周家蔚、季軍5號呂慧儀;這一屆亞軍周家蔚係來自多倫多的海外佳麗,同時奪得最上鏡小姐,當時的熱門8號徐淑敏雖然打入最後5強,但只獲得「旅遊大使」獎,比賽前被視為當選熱門,但最終落敗,後來成為無綫電視力捧新晉藝人之一。

陳茵媺 星光路上 2006 香港小姐 陳茵媺參選以來,都被擁有35D巨乳的黃瑩和靠緋聞上位的徐淑敏蓋過,可是,賽前一星期,陳茵媺突然發力谷胸上頸後,旋即成為傳媒焦點!
陳茵媺參選以來,都被擁有35D巨乳的黃瑩和靠緋聞上位的徐淑敏蓋過,可是,賽前一星期,陳茵媺突然發力谷胸上頸後,旋即成為傳媒焦點!(圖片來源:東方新地)

2006香港小姐 1. 冠軍陳茵媺華姐落敗捲土重來

參選期間,陳茵媺穿泳裝遊船河成風頭躉,旋即有人爆料指她○四年參選「多倫多華裔小姐」落敗,心有不甘於是整容及隆胸,兩年後來港選「港姐」。陳茵媺對此否認,又話自己不斷參加選美,是想從中學習和吸取經驗。至於隆胸整容,她就堅決否認,並向傳媒表示︰「我唔反對整容,但自己就覺得自然才是最靚,我鍾意自然美,自己絕對唔會整容!」她又表示,參選「華姐」已經是早兩年前的事,可能這段時間身形有些變化都唔出奇!

陳茵媺 星光路上 2006 香港小姐 宣布奪獎一刻,五強佳麗的家人陪伴在側,陳茵媺Daddy表示對女兒感到自豪,場面感動。
宣布奪獎一刻,五強佳麗的家人陪伴在側,陳茵媺Daddy表示對女兒感到自豪,場面感動。(圖片來源:TVB.com)
陳茵媺 星光路上 2006 香港小姐 同年另一焦點佳麗徐淑敏,就由姐姐陪同上台,不過未能奪三甲!
同年另一焦點佳麗徐淑敏,就由姐姐陪同上台,不過未能奪三甲!(圖片來源:TVB.com)

陳茵媺得悉陳豪死訊喊到見青筋

本來尾二一集陳豪及陳茵媺有唔少「寓拍劇於晒恩愛」場口,還有山伯與英台恩愛吃早餐一幕,全程冧到痺,可惜來到大結局陳豪一開場就陣亡,陳茵媺透過電話聽到消息演出了悲慟的表情,喊到見青筋,相信如果畀家中幾個小朋友睇到都會同聲一哭!梁山伯為救羅家壯烈犧牲,陳茵媺飾演的祝家老闆亦設計好一場壯烈殉情,為了成就周嘉洛與游嘉欣,不惜設局令自己中槍敗於對決之中!

陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 陳茵媺得悉陳豪為嘉洛擋子彈身亡,悲痛難奈,演出真感情。
陳茵媺得悉陳豪為嘉洛擋子彈身亡,悲痛難奈,演出真感情。(圖片來源:TVB)
陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 祝英台於山伯墳前爆喊。
祝英台於山伯墳前爆喊。(圖片來源:TVB)
陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 徇情唔係咁簡單。
祝老闆爭啲就咁死咗!(圖片來源:TVB)

闊別9年陳茵媺獲讚「死得好靚」

網民又指闊別九年再戰視壇的 Aimee 演技合格、容貌及身材亦保養得宜,顏值絕 不輸給劇中任何年青女演員。對此游游昨晚現場睇大結局時,坦言覺得 Aimee 「死得好靚」,並笑言為了一睹 Aimme 靚樣,拍攝當日有提早進入錄影廠;現場 主持阮政峰即乘機追問 Aimee 為何「死得咁靚」,令 Aimee 啼笑皆非,只能強忍 笑意害羞表示:

「嗯!我都知嗰日係最後一場,所以拍之前我都有諗咗好耐點樣 可以死得靚啲。」

回應引發全場爆笑。

陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 最後用自己的生命化解「羅祝」兩家恩怨。
最後用自己的生命化解「羅祝」兩家恩怨。(圖片來源:TVB)

陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 破毒強人 大結局 陳豪的陳豪變聲演技亦不幸中槍!
陳豪在《破毒強人》的角色最後又係要死,有觀眾希望他下次拍劇可以演輕鬆的角色!(圖片來源:TVB)
陳茵媺 星光路上 羅密歐與祝英台 結局 劇情 plt 破毒強人 大結局 陳豪最後在雨中悽厲地死去,不少網民大嘆不捨文華呢個角色。
陳豪最後在《破毒強人》雨中悽厲地死去,不少網民不捨文華呢個角色。(圖片來源:TVB)

陳豪婚後頻頻挖金 陳茵媺專注照顧家庭

除了一有時間就要同愛妻去吓輕鬆之外,陳豪與陳茵媺結婚後,陳豪擔起賺錢養家的重任,一直頻頻接Job專心養家,讓陳茵媺能夠淡出娛樂圈,專心照顧三個子女兼養尊處優。陳豪、陳茵媺也十分疼愛子女,為了讓子女能夠入讀港島區的國際學校,特意搬到月租十萬的豪宅!陳豪一家原本住在大埔比華利山一個近2500呎的大單位,不過大仔於2017年就入讀了位於黃竹坑的新加坡國際學校,有見及此,陳豪即為子女舉家搬到南灣居住,只為方便子女上下課,非常為小朋友著想!而近日陳豪更以月租約10萬元搬到同屋苑的2,200呎大單位,新屋的露台可以看到無敵大海景和日落,相當寫意!

陳茵媺 星光路上 陳豪 從陳茵媺上傳的照片可見豪宅大廳超寬敞
從陳茵媺上傳的照片可見豪宅大廳超寬敞(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 大廳連大樹都能夠放下
大廳連大桃花都能夠放下(圖片來源:IG@aimeechan_official)

「寵妻天花板」豪送陳茵媺多個名牌手袋

除此之外,被網民稱為「寵妻天花板」的陳豪亦時不時送上多個名牌手袋給陳茵媺。陳茵媺無論出席重要場合,還是只是逛街吃飯都經常全身Hermès,名副其實的​​Hermès忠實粉絲。從陳茵媺的社交平台上可見,她擁有的Hermès手袋加埋都可以付普通樓宇的首期!陳茵媺除了入手價值港幣$120,000的Constance限量手袋之外,同時亦擁有Birkin、Kelly和Garden Party等必有款色。此外,陳茵媺亦追上潮流,購入分別價值$70,000和$50,000的Mini Kelly和Mini Bolide等Hermès的迷你手袋,超級富貴!

陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 成個Hermès放在地上,完全喺闊太作風!
成個Hermès放在地上,完全喺闊太作風!(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪
(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳豪 陳茵媺IG出鏡率最高的Hermès Birkin!
陳茵媺IG出鏡率最高的Hermès Birkin!(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳豪 有傳此紅色Hermès Kelly為陳茵媺陀大仔的禮物
有傳此紅色Hermès Kelly為陳茵媺陀大仔的禮物(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 此Hermès Constance手袋近年炒到30萬港幣!
此Hermès Constance手袋近年炒到30萬港幣!(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 雖然是Hermès的入門款Picotin,但都價值2萬幾!
雖然是Hermès的入門款Picotin,但都價值2萬幾!(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳豪 除了粉色的Picotin,陳茵媺更擁有焦糖色的Picotin手袋!
除了粉色的Picotin,陳茵媺更擁有焦糖色的Picotin手袋!(圖片來源:IG@aimeechan_official)

陳茵媺超豪闊太生活 連拖鞋都喺Hermès

除了Hermès包包之外,陳茵媺連拖鞋都是出自Hermès的產品。早前陳茵媺在社交平台上分享的照片中,就能夠看到她穿上了Hermès的Oran Sandal拖鞋,價值由$4,000到$20,000港幣都有。連拖鞋都穿Hermès的陳茵媺,認真貴氣十足。

陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 連拖鞋都喺Hermès
連拖鞋都喺Hermès(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳茵媺 星光路上 陳茵媺 陳豪 黑色Hermès Oral Sandal好適合襯衫!
黑色Hermès Oral Sandal好適合襯衫!(圖片來源:IG@aimeechan_official)

圖片來源:IG@aimeechan_official、東方新地、TVB娛樂新聞台影片截圖