陳霈錤

陳霈錤香港小姐2023|10號Hera捧蛋網民大感不滿!港大碩士任職教師超高質

最新娛聞

廣告

陳霈錤香港小姐2023|10號佳麗陳霈錤(Hera Chan),現年25歲,身高166cm,任職小學教師,為香港大學文科碩士畢業。早前16位佳麗到越南拍攝外景時,以四個不同造型亮相《2023香港小閃耀越南晚宴》,當晚表演嘉賓之一的視帝譚俊彥就大讚10號佳麗陳霈錤有氣質,他表示:「我自己直覺就10號,佢個氣質令我覺得好舒服。」

香港小姐2023|10號陳霈錤 Hera 總決賽表現優秀

對比起莊子璇對答不停擦鞋,10號陳霈錤用哲學角度回答問題時,C君及麥美恩也被她的答案嚇倒!因為她簡短回答同時又可以引述哲學家的語錄,令觀眾印象深刻,當再被主持問及「點解我哋問答環節,係要著泳裝呢?」陳霈錤亦能妙問妙答,解釋泳裝「睇到一個人最赤裸嘅一面,就係越能夠了解佢嘅內心。」雖然能殺入五強,最後結果卻令人跌眼鏡 !

陳霈錤 10號 hera 0 號陳霈錤Hera)修讀哲學, 」
0 號陳霈錤(Hera)修讀哲學, 」(圖片來源:TVB
陳霈錤 10號 hera 10號佳麗陳霈錤整晚表現優秀,卻敗給莊子璇,捧蛋而回!
10號佳麗陳霈錤整晚表現優秀,卻敗給莊子璇,捧蛋而回!(圖片來源:TVB
陳霈錤 10號 hera 主持陳展鵬公布結果前,自己都有叫「10號!」
主持陳展鵬公布結果前,自己都有叫「10號!」(圖片來源:TVB
陳霈錤 10號 hera 除了莊子璇的親友Fans自備應援,其實現場亦有唔少觀眾貼「10號!」
除了莊子璇的親友Fans自備應援,其實現場亦有唔少觀眾貼「10號!」(圖片來源:TVB
陳霈錤 10號 hera 睇埋10號和 15號的童年照!難怪帝譚俊彥大讚係黑馬!
睇埋10號和 15號的童年照!難怪帝譚俊彥大讚係黑馬!(圖片來源:TVB)

陳霈錤香港小姐2023泳裝|Hera為著泳裝刻意減肥

參賽初期陳霈錤受訪時,坦言拍攝泳裝照有少許緊張,並透露有為著泳裝刻意減肥及忍口,昨晚更只以咖啡頂肚餓:「尋晚冇食嘢,淨係飲咗杯咖啡。最滿意自己個腰窩,好少人有呢樣嘢。」

陳霈錤 10號佳麗陳霈錤Hera Chan)
10號佳麗陳霈錤(Hera Chan)(圖片來源:TVB)

陳霈錤香港小姐2023泳裝|佳麗檔案

陳霈錤 10號佳麗陳霈錤Hera Chan)
10號佳麗陳霈錤(Hera Chan)(圖片來源:TVB)
入圍編號 10
全名 陳霈錤
英文名 Hera Chan
IG herachc
年齡 25歲
三圍 32, 23, 34½
身高 166cm
體重 50.4kg
地區 香港
職業 小學教師
學歷 香港大學文科碩士

陳霈錤 10號佳麗陳霈錤Hera Chan)在IG有好多任模特兒的硬照
10號佳麗陳霈錤(Hera Chan)在IG有好多任模特兒的硬照(圖片來源:IG@herachc)
陳霈錤 10號佳麗陳霈錤Hera Chan)獲網友睇好
10號佳麗陳霈錤(Hera Chan)獲網友睇好(圖片來源:IG@herachc)
陳霈錤 10號佳麗陳霈錤Hera Chan)畢業於香港大學文科碩士
10號佳麗陳霈錤(Hera Chan)畢業於香港大學文科碩士(圖片來源:IG@herachc)

陳霈錤香港小姐2023泳裝|視帝譚俊彥大讚10號佳麗陳霈錤有氣質

16位佳麗在嘉賓主持黎諾懿及兩位師姐謝嘉怡及梁凱晴帶領下,前往越南峴港及會安拍攝外景,入住Hoiana Resort and Golf會安南岸綜合度假區及高爾夫球俱樂部。16位佳麗先後以四個不同造型亮相在度假區內宴會廳舉行的《2023香港小姐閃耀越南晚宴》,為8月27日晚舉行的《2023香港小姐競選決賽》先作熱身,晚宴司儀為麥美恩及黎諾懿,表演嘉賓則為譚俊彥及胡定欣。

胡定欣受訪時笑指子璇有劉佩玥影子:「佢好Sweet,同劉佩玥有啲似,都好得體。」近年愛上健身的定欣,雖然晚宴前一晚才抵達峴港,但仍爭取時間到下塌酒店gym room跑步:「另外我今朝七點就起咗身,第一時間拉開窗簾欣賞個長沙灘,個陽光又喺正我眼前,好靚。」譚俊彥則表示喜歡10號陳霈錤:「我自己直覺就10號,佢個氣質令我覺得好舒服。」並笑言期待之後在劇組能與16位佳麗再有緣碰面。至於擔任大會司儀的黎諾懿,則自爆因不擅長記人名,一度搞錯Hanna與Hera而自覺尷尬;而同為港姐出身的麥美恩,則坦言很戥16位師妹開心:「佢哋終於可以衝出香港,代表香港做親善嘢,好好呀。」

陳霈錤 右一為10號佳麗陳霈錤Hera Chan)
右一為10號佳麗陳霈錤(Hera Chan)(圖片來源:TVB提供)
陳霈錤 視帝譚俊彥大讚10號佳麗陳霈錤有氣質
視帝譚俊彥大讚10號佳麗陳霈錤有氣質(圖片來源:TVB提供)

圖片來源:TVB、IG@herachc