陳靜 dada

34歲陳靜病癒火速做gym 魔鬼身材連TVB視后都like!

最新娛聞

廣告

現年34歲的陳靜(Dada)近年熱衷於健身,又經常在社交平台上分享健身成果,玲瓏浮凸和線條有致的身材時常獲網民大讚!而陳靜近日再在社交平台上大派「核彈級」福利,性感程度爆表超吸睛!
陳靜 dada 陳靜近年十分熱衷於做運動。
陳靜近年十分熱衷於做運動。(圖片來源:IG@dadachan)

陳靜病癒即做gym

陳靜日前在社交平台分享自己做gym的短片,並配文稱:「流感病咗成十日,今日終於有力當然要盡情郁」,又提醒大家要注意身體,十分貼心!

而陳靜分享的影片中,她以粉色運動背心出鏡,大騷澎湃的上圍,以及fit到漏的腹肌,獲網民大讚:「簡直係S型身材界嘅天花板」、「視覺效果好好」、「有樣有身材」!連視后佘詩曼和運動達人Coffee,都忍唔住留言大讚!

陳靜 dada 陳靜一病好就即刻去做gym。
陳靜一病好就即刻去做gym。(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 陳靜仲對鏡自拍,大騷超完美嘅身材!
陳靜仲對鏡自拍,大騷超完美嘅身材!(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 陳靜fit到漏嘅身形連佘詩曼同Coffee都留言大讚!
陳靜fit到漏嘅身形連佘詩曼同Coffee都留言大讚!(圖片來源:IG@dadachan)

陳靜胸前幼帶超誘人

陳靜在社交平台上分享了一段對鏡的自拍影片,除了複式豪宅引關注外,Dada的身材更令大家無法移開眼鏡!陳靜身穿超貼身的運動服裝示人,除了展示了一雙長腿外,更大方騷傲人的上圍,而胸前蠱惑的窿更引起網民激讚:「真係人都癲,正到癲正到爆正到暈啊」、「會唔會太正?…..完美比例」、「大佬,睇到血都噴埋呀⋯⋯點搞」、「索到爆,又fit又有身材」!

陳靜 dada 陳靜在自己的複式豪宅中對鏡自拍大騷身材。
陳靜在自己的複式豪宅中對鏡自拍大騷身材。(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 陳靜的超性感身材獲網民大讚!
陳靜的超性感身材獲網民大讚!(圖片來源:IG@dadachan)

陳靜完美身材迷倒一眾女藝人

陳靜的超完美身材除了獲網民大讚外,更引來不少的女藝人留言,當中包括李芯駖(Sumling)@COLLAR、王敏奕、謝安琪以及吳紫韻等人,紛紛大讚陳靜練成的fit爆身材!

陳靜 dada COLLAR的芯駖大讚陳靜好性感!
COLLAR的芯駖大讚陳靜好性感!(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 王敏奕也留言表示被陳靜性感到流鼻血!
王敏奕也留言表示被陳靜性感到流鼻血!(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 謝安琪留言表示心心眼及向陳靜示愛!
謝安琪留言表示心心眼及向陳靜示愛!(圖片來源:IG@dadachan)

34歲陳靜勤力keep fit晒成果 拉低褲頭騷人魚線勁吸睛!

34歲女神陳靜( Dada )向來一向熱衷於做運動keep fit,近日又喺IG分享自己健身過程,騷出傲人身材,拉低褲頭展示人魚線勁吸睛!

陳靜 dada 陳靜 人魚線 陳靜 陳靜經常都會喺IG分不經意間露出自己傲人的身材,令唔少網民大飽眼福!
陳靜經常都會喺IG分不經意間露出自己傲人的身材,令唔少網民大飽眼福!(圖片來源:IG@dadachan)

陳靜大騷人魚線加事業線

陳靜IG發文晒出對鏡自拍的照片,拉下褲頭大騷她fit爆肌肉線條,成功收腹練出腹肌,更見到完美人魚線,兼bra top逼爆事業線。Dada寫道:「開工前輕輕練,35min 🏃‍♀️ (跑步)+ 15 min HIIT,WORK OUT . EAT WELL . BE PATIENT . YOUR BODY WILL REWARD YOU .」網民紛紛留言:「可參加健美小姐」、「有冇搞錯呀!fit 到漏啦!」、「瘦晒喇」

陳靜 dada 陳靜 人魚線
(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 陳靜 人魚線
(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 陳靜 人魚線
(圖片來源:IG@dadachan)
陳靜 dada 陳靜 人魚線 陳靜
(圖片來源:IG@dadachan)

撰文:東方新地圖片來源:IG@dadachan