陸浩明

陸浩明圈外女友大曬魔鬼身形 真空上陣介紹開房實況超搶Fo!

最新娛聞

廣告

今年44歲的陸浩明與拍拖11年的模特兒陳詩欣依舊恩愛,與陸浩明相差14歲的陳詩欣亦毫不吝惜自己姣好身材,經常在社交平台大曬靚相派福利,網民都大讚佢外貌似張曼玉同新垣結衣。近日陳詩欣更大曬泳衣照曬魔鬼身材,超級搶Fo!
陸浩明 今年44歲的陸浩明與拍拖11年的模特兒陳詩欣依舊恩愛,經常在社交平台大曬恩愛
今年44歲的陸浩明與拍拖11年的模特兒陳詩欣經常在社交平台大曬恩愛(圖片來源:IG@ayanbubi)

「翻版張曼玉」大曬魔鬼身材

早前陸浩明女友陳詩欣在社交平台上載一輯泳衣美照並寫下:「無邊際泳池,日落時候更靚,忍唔住影咗好多相。」甜美的笑容加上S型魔鬼身材獲網民大讚,出名錫女友的陸浩亦有留言大讚女友:「So Pretty ❤️」。

陸浩明 陳詩欣大曬S型身材
陳詩欣大曬S型身材(圖片來源:IG@ayanbubi)
陸浩明 身上無贅肉!
身上無贅肉!(圖片來源:IG@ayanbubi)
陸浩明 姣好的臉孔獲網民封為「翻版張曼玉」
姣好的臉孔獲網民封為「翻版張曼玉」(圖片來源:IG@ayanbubi)
陸浩明 兩位真係好Sweet!
兩位真係好Sweet!(圖片來源:IG@ayanbubi)

真空上陣介紹開房實況超搶Fo

早前為了慶祝陸浩明44歲生日,兩人一起到台灣墾丁,陳詩欣更豪花巨額租住民宿別墅慶祝。一到步陸浩明就馬上拍片放閃曬命,悉心打扮的陳詩欣穿上真空大露背裝,親切為網民介紹民宿別墅內部。民宿別墅內部不但有獨立小花園之餘,客廳仲要超級闊落,有大型浴缸兩人鴛鴦戲水!

陸浩明 悉心打扮的陳詩欣穿上真空大露背裝
悉心打扮的陳詩欣穿上真空大露背裝(圖片來源:IG@lukhoo)
陸浩明 客廳仲有大浴缸
客廳仲有大浴缸(圖片來源:IG@lukhoo)
陸浩明 陳詩欣為男友準備手作「Rolex」。
陳詩欣為男友準備手作「Rolex」。(圖片來源:IG@lukhoo)

孖肥媽齊齊帶貨賺真金

陸浩明同陳詩欣經常孖公仔咁周圍去,就連直播帶貨都帶埋陳詩欣出鏡。之前就試過喺肥媽FB直播教煮餸時候,搵埋陸浩明同陳詩欣出鏡。期間陳詩欣仲突然拎一盒日本蠶絲蛋白啫喱出嚟,講解其減肥功效,肥媽都幫手一齊直播帶貨足30分鐘,認真唔話得。

陸浩明 陸浩明同陳詩欣突然出現於肥媽教煮嘢食Live。
陸浩明同陳詩欣突然出現於肥媽教煮嘢食Live。(圖片來源:Facebook@肥媽Maria cordero)
陸浩明 肥媽特登預留30分鐘畀陳詩欣帶貨,認真唔話得。
肥媽特登預留30分鐘畀陳詩欣帶貨,認真唔話得。(圖片來源:Facebook@肥媽Maria cordero)

甜蜜拍拖環遊世界 豪花10萬資助女友學整甜品

兩人雖然年紀相差14歲,但依然無阻兩人恩愛拍拖。疫情前,陸浩明經常帶女友到不同國家旅遊,例如希臘、日本、俄羅斯、澳洲等地。陸浩明每次陪女友去旅行都一定幫女友影靚相打卡,非常有耐性。陸浩明女友陳詩欣雖然已經在香港理工大學取得時裝設計碩士學位,但依然心繫整甜品,陸浩明久二話不說畀女友10萬學費,資助對方到法國考藍帶,再開甜品店,超級豪氣!

陸浩明 兩人經常曬恩愛。
兩人經常曬恩愛。(圖片來源:IG@ayanbubi)
陸浩明 陳詩欣整甜品有一手
陳詩欣整甜品有一手(圖片來源:IG@ayanbubi)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ayanbubi、IG@lukhoo、Facebook@肥媽Maria cordero