隱形戰隊

隱形戰隊|林子善孖劉佩玥組CP受歡迎 獲網民大讚演技躍進

最新娛聞

廣告

正在無綫播映的《隱形戰隊》昨晚(22日)第13集焦點落在監製文偉鴻(Jazz)揚言要捧紅的林子善身上。對Shadow(劉佩玥 Moon 飾)勁有好感的囡囡(林子善飾),得悉Shadow被「衰老竇」苛索再婚費用,加上發現Shadow未來後母太後生有騙財之嫌,遂與Shadow夾計「嚇走」未來後母。
隱形戰隊 一睇就知囡囡好想幫Shadow。
一睇就知囡囡好想幫Shadow。(圖片來源:TVB提供)

《隱形戰隊》林子善扮阿旺 孖劉佩玥整蠱衰「後母」

Shadow和囡囡直闖未來後母與其母親歎茶的酒樓,並在未來後母面前演出「悲情大龍鳳」,全程「阿旺」上身的囡囡猛話要食魚翅,又不斷用玩具車騷擾Shadow、兼吵著要見未來媽咪。由於子善的戲中戲太勁,嚇得未來後母走夾唔抖,而子善將「道具眼鏡」反轉戴在頭上,絕對是神來之筆。

隱形戰隊 子善個造型好正,淨係個「反轉眼鏡框」,已經笑爆網民。
子善個造型好正,淨係個「反轉眼鏡框」,已經笑爆網民。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 雖然只係「戲中戲」,但係子善一啲都唔馬虎,連小動作都做到足。
雖然只係「戲中戲」,但係子善一啲都唔馬虎,連小動作都做到足。(圖片來源:TVB提供)

網民大讚:睇一次笑一次

網民都留言大讚子善演出好精彩:「子善真係扮得好好笑,加埋佩玥真係好精彩」、「這套劇我覺得林子善很搶鏡」、「子善喺《隱形》好 出位,演技大躍進,同劉佩玥好合拍」、「囡囡不紅,天理不容」、「睇一次笑一次」。

隱形戰隊 由於衰未來後母實在太衰,Shadow 喺側邊愈聽愈嬲。
由於衰未來後母實在太衰,Shadow 喺側邊愈聽愈嬲。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 留意番呢個時候,囡囡嘅眼神係想阻止Shadow爆seed嘅。
留意番呢個時候,囡囡嘅眼神係想阻止Shadow爆seed嘅。(圖片來源:TVB提供)

爆肌片搶先睇 大晒「力的表現」

據知今晚(23日)播出的第14集,子善將爆肌上陣大晒健身苦練多年成果,在官方社交網釋出的搶先睇預告片中,可以看到滿身大汗的子善全程投入「健身晒肌」之旅,將「力的表現」展現得淋漓盡致之餘,近鏡更清楚看到他的胸肌極為發達,可以用「頂到上喉嚨」形容。

隱形戰隊 子善真係大隻到爆炸。
子善真係大隻到爆炸。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊
(圖片來源:TVB提供)

林子善獲封「肌肉型男」

子善屈機爆肌片一出,網民睇到嘩嘩聲:「肌肉靠堅持」、「使唔使咁型呀」、「操到咁弗唔係型男仲係咩」。更有網民為子善打氣:「林子善做戲好掂,無論做乜角色都冇問題」、「佢演戲愈來愈穩重,加油!」

隱形戰隊 力的表現。
力的表現。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊
(圖片來源:TVB提供)

劉佩玥讚爆林子善係超級暖男:佢直情當咗我係佢個女

其實早於劇集開拍前,子善與Moon這對CP已互笠高帽,相當有愛,Moon更對這位新拍檔讚不絕口:「其實今次係我同子善正式第一次合作,之前就算同劇但冇乜對手戲。我同佢拍嗰陣日對夜對,佢唔單止當我係阿妹,佢直情當咗我係佢個女,佢每一樣嘢都關懷備至到好窩心。」

隱形戰隊 林子善40歲,劉佩玥33歲,兩人只係相差7歲,但林子善一樣當劉佩玥係佢個女一樣。
林子善40歲,劉佩玥33歲,兩人只係相差7歲,但林子善一樣當劉佩玥係佢個女一樣。(圖片來源:IG@arryuu)

林子善對Moon爸作出「愛的承諾」

Moon更憶述指,子善曾向其爸爸發表「愛的承諾」:「有次我爸爸車我去拍攝現場,子善直情同我爸爸講:『Uncle我一定會睇住你個女,放心啦!』我真係好感動,佢唔係淨係得個講字,佢真係對我好好,非常之好,佢好care我感受,好尊重我啲意見,真係講講吓都想喊。」

隱形戰隊 劉佩玥大讚林子善對佢非常之好。
劉佩玥大讚林子善對佢非常之好。(圖片來源:IG@arryuu)

《隱形戰隊》林子善爆肌片搶先睇:

囡囡喺佢女神Shadow面前盡情騷肌!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、IG@arryuu資料或影片來源:YouTube@TVB (official)