隱形戰隊 郭子豪

隱形戰隊|大隻猛男郭子豪唔只得外表 喊戲自然演技爆燈內涵一樣得 

最新娛聞

廣告

《隱形戰隊》愈播愈勁,收視穩步上揚,觀眾都激讚劇情好有睇頭!昨晚(5 日)一集,郭子豪更是演技大突破,獲得網民狂讚,大家都話估佢唔到咁好戲,至於同框演出嘅林凱恩一樣表現好掂,雙雙「情侶檔」出馬令劇集充滿新鮮感,估唔到兩位咁有化學作用!  
隱形戰隊 郭子豪 「情侶檔」出馬令劇集充滿新鮮感,估唔到兩位咁有化學作用!
「情侶檔」出馬令劇集充滿新鮮感,估唔到兩位咁有化學作用!(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪 兩位中晒情意綿綿拳咁!
兩位中晒情意綿綿拳咁!(圖片來源:TVB提供)

郭子豪演技大躍進喊戲自然 網民:郭子豪今次型番次

昨晚(5 日)一集,自本周一出場後一直備受關注的個案角色馬詩婷 Pink 婷(林凱恩飾),最終因為勇救周大力(郭子豪飾)慘遭古天祥飾演的大 Dee 以刀刺死。昨晚除了 Pink 婷的死令網民大感不捨,詩婷與大力之間願意為對方犠牲的「純愛」亦備受關注,大力的暖男角色及子豪的演技更是贏盡好評:「兩個都做得幾好」、「大力 pink 婷好出色」、「太狠了,入戲入肉,有 CP 感,支持兩位,值得畀多些機會佢哋」、「子豪今次型番次」、「子豪做得唔差,喊戲幾自然」、「郭子豪死女友呢場戲做得幾好,大有進步,喊得自然唔誇張」、「睇得出係用心做戲」、「大力好型好 Man,兩位都演得好好」。

隱形戰隊 郭子豪 緊張表情好得。
緊張表情好得。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪 表情自然!
表情自然!(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)

為擦「愛火」事前與林凱恩做足溝通

劇中帶點戀愛腦的大力,之前追求邢風(劉穎鏇飾)時雖略嫌令人煩厭兼嚴重表錯情,但他對邢風的關懷及傻氣大方的性格,已為他贏得不少民心;這次大力愛上 Pink 婷,不但盡力令女方覺得幸福,更對對方過去所有包括黑歷史等全盤欣然接受,並竭盡所能予以安慰及支持,確是「暖」到入心。昨晚二人在祖屋內共度的甜蜜時光,更是充滿粉紅氣場,難怪成功突圍。

郭子豪受訪時透露與林凱恩為了相關場口,由接到分場開始已不斷連同導演溝通及研究,更曾 Site Visit 幫助投入情緒,郭子豪認真做足功課:「我有留意吓身邊朋友,同埋大眾對人生離死別嘅反應,主要透過睇新聞、劇集同電影去攞 Reference。我真係好多謝 Iris,我哋一睇完分場已經係咁傾個角色應該要點做,對緊戲時就已經開始諗行位、停頓位同眼淚位。」

隱形戰隊 郭子豪 咁有默契原來做足功課!
咁有默契原來做足功課!(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)

郭子豪拍「劈槍」戲受傷見血夠敬業 

有一場在祖屋的打鬥戲,郭子豪透露當日甫開工已受傷:「嗰度嘅劇情雖然可能十秒就講完,但嗰日我哋都拍咗成日,至少六、七十個 Shot,頭一、兩個 Shot 我已經整親。主要係有個動作係對方想射我,咁我劈落把槍度再搶咗把槍指向對方,點知把槍一劈落去就爛咗,我就畀入面啲零件𠝹損手,個傷口都有三、四厘米長,止咗好耐血都仲有少少滲血,同監製商量過我都係決定頂硬上,因為仲有成日戲要拍同埋有成班 Crew 等緊我。」

隱形戰隊 郭子豪 拍戲搞受傷,大隻仔子豪好敬業。
拍戲搞受傷,大隻仔子豪好敬業。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)

郭子豪難忘「搞喊」監製

郭子豪續指最開心是搞喊監製:「我好記得我拍喊嗰場戲,我聽到 Jazz 都有喊,感動到 Jazz 我覺得係成就解鎖之一。」談到暖男角色入屋,郭子豪再次多謝監製給予機會發揮:「遇到好角色好團隊真係好幸運嘅事,依家出街多咗人叫我周大力,同埋會話:『原來佢真人咁 Cool,我以為佢傻更更嘅添』。」

隱形戰隊 郭子豪 子豪個衰仔做戲搞到監制喊晒!
子豪個衰仔做戲搞到監制喊晒!(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪 喊到令人心痛。
喊到令人心痛。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪 監製都喊埋。
監製都喊埋。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪 表情肉緊。
表情肉緊。(圖片來源:TVB提供)
隱形戰隊 郭子豪 子豪復仇戲將登場!
子豪復仇戲將登場!(圖片來源:TVB提供)

郭子豪拍咀戲前要女友批准

林凱恩與郭子豪的苦戀將會以悲劇收場,有傳郭子豪曾禁止女友鄧卓殷拍咀戲,不過今次他在劇中就艷福不淺,與林凱恩有激吻,所以郭子豪在拍咀戲前有知會女友,而他在傳媒訪問中笑言若女友拍劇時角色需要亦會批准對方,明顯放寬「禁咀令」。

隱形戰隊 郭子豪 同女友放晒閃!
同女友放晒閃!(圖片來源:IG@arnoldkwokk)
隱形戰隊 郭子豪 郭子豪與女友鄧卓殷有個工作室,為轉型做YouTuber及教練有「兩手準備」!
郭子豪與女友鄧卓殷有個工作室,為轉型做YouTuber及教練有「兩手準備」!(圖片來源:IG@arnoldkwokk)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:TVB提供)

去年郭子豪演奸夫:「我又諗起你老婆喇!」

去年在劇集《超能使者》中,郭子豪飾演與劉佩玥出軌的奸夫,「綠帽男」陳展鵬在一條後巷對郭子豪大打出手,但被壓在地上打的郭子豪未驚過,更炫耀地對陳展鵬說: 「我又諗起你老婆喇!你老婆就係咁樣擒住我你知唔知呀?」被網民大讚他奸到出汁,演得好精彩。

隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:《超能使者》截圖)

劉佩玥激讚郭子豪 投訴葉念琛累自己肥十磅

陳展鵬與劉佩玥接受傳媒訪問時,都大讚劇集《超能使者》郭子豪演得好,因為他並未有落荒而逃,反而是向陳展鵬宣示主權,演出了「不一樣的」感覺。此外兩人都激讚郭子豪身材好,胸肌仲勁過劉佩玥,她笑指那場戲她也要微露,所以曾努力keep fit,不過到拍《美麗戰場》時,因為導演日日萬歲,搞到她相比拍《超能使者》時,已肥了十磅。

隱形戰隊 郭子豪 郭子豪曾經攞過健美比賽冠軍,難怪上圍仲勁過陳展鵬。
郭子豪曾經攞過健美比賽冠軍。(圖片來源:IG@arnoldkwokk)
隱形戰隊 郭子豪 身材好掂!
身材好掂!(圖片來源:IG@arnoldkwokk)
隱形戰隊 郭子豪
(圖片來源:IG@arnoldkwokk)

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、IG@arnoldkwokk、《超能使者》截圖資料或影片來源:TVB提供