湯洛雯

隱門︱湯洛雯大走樣被指似師奶 網民狠批演技3大敗筆:鷲哥都救唔返

最新娛聞

廣告

由陳展鵬、黃智雯、吳岱融和湯洛雯主演的無綫新劇《隱門》日前開播,不過該劇至今只播出了4集,湯洛雯在劇中的表現已遭網民狠批,不但指她脹爆登場似師奶,又話佢連跑都跑唔郁,一啲都唔似Madam!

敗筆位︱1.湯洛雯演女警冇威嚴

今年36歲的湯洛雯於TVB新劇《隱門》飾演女警楊忻曉,雖然劇集只播出4集,但已經有網民在討論區開帖狠批她在劇中的演技強差人意,由說話聲線開始,到肢體語言都唔似女警,連跑步路都喘氣,搞到觀眾們睇到出曬戲:「做madam 講對白好似唱歌咁,一 d 威嚴都冇。」、「咋晚..靚湯追陳展鵬幾步已喘氣…弱雞CID ..佢角色失敗中失敗」、「差到,完全冇戲架」、「做差婆一D都唔似」等。

湯洛雯 湯洛雯今次係《隱門》飾演女警長。
湯洛雯今次係《隱門》飾演女警長。(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯 劇中有多場追逐戲,但網民就嘲靚湯連跑步路都喘氣
劇中有多場追逐戲,但網民就指靚湯連跑步路都喘氣。(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯 網民又話湯洛雯一啲都唔似女警。
網民又話湯洛雯一啲都唔似女警。(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯 無論語氣定動作都好幼稚。
無論語氣定動作都好幼稚。(圖片來源:TVB《隱門》截圖)

敗筆位︱2.湯洛雯外貌大走樣 被批脹到似師奶

此外,網民亦指湯洛雯在劇中脹爆登場,外貌大走樣之餘,仲要勁似師奶:「成舊發水麵包咁」、「計顏值 , 佢今次輸智雯好多」、「又肥又醜C奶格」。不過其實《隱門》是在2021年底拍攝,當時湯洛雯的確全身「幸福肥」,加上疫情期間冇得運動,會脹爆上鏡都唔奇。

湯洛雯 水桶身材盡現⋯
水桶身材盡現⋯(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯 打扮都勁似師奶。
打扮都勁似師奶。(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯 包包臉盡顯。
包包臉盡顯。(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯 湯洛雯近日與馬國明積極籌備婚禮,努力減磅嘅湯洛雯已經重回顏值巔峰,唔再師奶!
湯洛雯近日與馬國明積極籌備婚禮,努力減磅嘅湯洛雯已經重回顏值巔峰,唔再師奶!(圖片來源:IG@roxannetong)
湯洛雯 靚湯靚返曬!
靚湯靚返曬!(圖片來源:IG@roxannetong)

敗筆位︱3.吳岱融「鷲哥」出馬都救唔返

今次《隱門》有好戲之人「鷲哥」吳岱融坐鎮,劇集未播出之前已經令觀眾們非常期待。在劇中飾演大奸角賊王葉嘯天的吳岱融,亦的確冇辜負一眾觀眾嘅期望,一出場就奸到出汁。不過網民就話雖然有吳岱融出馬,但可惜其他演員演技未夠班,特別係湯洛雯嘅演技多年來都冇進步,一出場就搞到場口非常尷尬,搞到網民都話要棄劇添!

湯洛雯 「鷲哥」吳岱融出馬都救唔返
「鷲哥」吳岱融出馬都救唔返(圖片來源:TVB《隱門》截圖)
湯洛雯
(圖片來源:網民留言截圖)
湯洛雯
(圖片來源:網民留言截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@roxannetong、TVB《隱門》截圖、