隱門 黃智雯

隱門|黃智雯「童年版」獲讚好演技 鍾嘉佑曾為《Think Big》擔任小主持

最新娛聞

廣告

由王心慰(Amy 姐)監製、翁善瑩編審的《隱門》昨晚(29 日)首播,一開始,葉嘯天(吳岱融飾)即壞事做盡,除打劫金舖、 開槍殺警面不改容,吳岱融更命令自己個女在公廁接賊贓,唔聽話就打個女,非常可怕!而劇中做黃智雯「童年版」嘅小演員令觀眾留下深刻印象!
隱門 黃智雯 呢個爸爸真係衰到爆!
呢個爸爸真係衰到爆!(圖片來源:TVB
隱門 黃智雯 唔聽話就打個女!
唔聽話就打個女!(圖片來源:TVB

小心月喊戲一秒到位

昨晚其中一亮點是飾演心月童年的鍾嘉佑,面對連串「恐嚇」,小心月喊戲一秒到位,眼淚話嚟就嚟,獲讚靚女兼演技不俗!

隱門 黃智雯 眼淚話嚟就嚟。
眼淚話嚟就嚟。(圖片來源:TVB
隱門 黃智雯 鍾嘉佑曾拍攝《Hands Up》、 為《Think Big 天地》擔任小主持。
鍾嘉佑曾拍攝《Hands Up》、 為《Think Big 天地》擔任小主持。(圖片來源:TVB
隱門 黃智雯 表情拿捏得很準。
表情拿捏得很準。(圖片來源:TVB)

鍾嘉佑同「衰爸爸」吳岱融合照

鍾嘉佑亦有在IG晒出多張合照,更有同「衰爸爸」吳岱融嘅合照,戲外嘅吳岱融非常nice,仲好慈祥!鍾嘉佑表示:「『隱門』噚晚已經播出,好開心又期待,因為第一次係電視睇到自己嘅劇集演出。#隱門 #張心月」

談到與嘉佑合作,吳岱融大讚對方聰明:「佢好醒,導演同幕後亦同佢事前 brief 好晒,佢都了解到只係做緊戲。我哋鏡頭背後有講有笑架。」

隱門 黃智雯 鍾嘉佑同「衰爸爸」吳岱融嘅合照。
鍾嘉佑同「衰爸爸」吳岱融嘅合照。(圖片來源:IG@rabbitlesley)
隱門 黃智雯 認真慘慘豬!
認真慘慘豬!(圖片來源:IG@rabbitlesley)
隱門 黃智雯 亦有同其他劇中演員照。
亦有同其他劇中演員合照。(圖片來源:IG@rabbitlesley)

鍾嘉佑曾為《Think Big 天地》擔任小主持

翻查資料,現年11歲的鍾嘉佑曾拍攝《Hands Up》、 為《Think Big 天地》擔任小主持等,拍劇經驗除了《隱門》,還有《廉政狙擊》 及尚未播出的《奪命提示》。

隱門 黃智雯 鍾嘉佑曾為《Think Big 天地》擔任小主持。
鍾嘉佑曾為《Think Big 天地》擔任小主持。(圖片來源:TVB)

網民大讚似黃美琪

不少網民看見童年版心月演得咁好,大讚似曾做童星的嘅「美琪BB」黃美琪。

「妹妹好靚女,有D似黃美琪細個」

「個妹妹做得好好」

「對住鷲哥都演到咁好,犀利!」

隱門 黃智雯 「美琪BB」黃美琪都係做過童星㗎!
「美琪BB」黃美琪都係做過童星㗎!(圖片來源:IG@meikiw)

撰文:東方新地圖片來源:TVB、IG@rabbitlesley、IG@meikiw