霍哥 周永恆

霍哥周永恆拳賽記者會火藥味濃 地上扭作一團互打30秒

最新娛聞

廣告

霍哥周永恆拳賽|鍾培生早前宣布拿出1000萬港幣籌備「無敵盃」拳擊擂台賽,並邀請到近期話題多多的前微辣成員霍哥(霍俊邦),將與曾自認是「人渣」的周永恆對打,話題度十足引起全城關注!今日(7日)霍哥及周永恆一同舉行記者會現場,2人由言語上不斷瘋狂挑釁對方火藥味濃,合照時更互打30秒,未開賽已經火花四濺,滿地花生!
霍哥 周永恆 霍哥左)、周永恆右)與鍾培生中)一同出席記者會。
霍哥(左)、周永恆(右)與鍾培生(中)一同出席記者會。(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)

霍哥周永恆拳賽記者會火藥味濃

霍哥:流血吖嘛,流吖!

2人將會於12月打75KG級別的賽事,霍哥表示現正積極備戰中,88KG的他這一刻最重要的目標就是減磅:「我要跌30磅同阿周先生打,所以我希望周先生可以真真正正練到,唔好好似上次Steven(張致恆)咁被人打就算,希望周先生真係練到嘢,唔好我跌咗落嚟30磅喇,跟住頭2 round就搞掂,咁就唔好睇!」他又表示放馬過來,完全不怕流血:「鍾生話流血吖嘛,流吖!」

霍哥 周永恆 周永恆
周永恆(圖片來源:IG@khdcheung)
霍哥 周永恆 前微辣成員霍哥霍俊邦
前微辣成員霍哥霍俊邦(圖片來源:IG@khdcheung)

周永恆叫霍哥做「霍仔」

周永恆一開口即瘋狂向霍哥挑機,更帶有恥笑的語氣:「你要減30磅?我要加5磅啊,你要攰少少,你都要加油!」周永恆近年曾因多次打女人而鬧上法庭,他在記者會上亦不忘「自抽」:「我經常都會有啲唔合法嘅情緒發洩,好多謝今次畀呢個擂台我,簽咗份約可以好合法咁去情緒發洩,阿霍仔你就小心啲喇喎,我好鍾意打交㗎,流血就一定㗎喇!」

霍哥 周永恆 2017年與大陸女友Britni奉子成婚嘅周永恆,一度似乎修心養心做好爸爸。
周永恆曾經多次因為打人而鬧上法庭。(圖片來源:新傳媒照片庫)

自抽專打女人

霍哥隨即不示弱:「我睇新聞都見到你好多打人嗰啲,但唔係打男人!」周永恆即被挑釁成功:「我唔係打男人㗎,我專打女人㗎嘛係咪啊?」周永恆又不斷叫霍哥小心點,表示從曾在霍哥拳賽上做拳證的人口中得知,霍哥於第一回合已經「擘口」,並表示「我驚你第2 round已經抖唔到氣,你小心喇下!」現場亦接受記者提問,周永恆被問到,曾經做腦部手術切除腫瘤的他會否擔心有生命危險:「依家OK,多謝大家嘅擔心。」鍾培生表示2人有提交健康申報,而且亦已通過,兼且比賽時亦有專業的醫療團隊。相信不會有大問題。被問及2人有沒有目標想用多少時間來KO對方,大家都表示盼能一回合內就勝出。

霍哥 周永恆 周永恆是醫院病房常客,據知日前他分別在警局及醫院病房打電話畀因葵求救。
周永恆曾經做腦部手術切除腫瘤。(圖片來源:IG@Christopher Loak)

霍哥周永恆拳賽記者會|「爛仔格」盡現互打30秒

記者會尾聲,霍哥與周永恆在對峙環節中讓在場記者影相,周永恆即「爛仔格」盡現一邊伸脷一邊向霍哥挑釁,霍哥即怒啤對方,周永恆突然伸手大力推對方,霍哥馬上怒摑周永恆,未幾2人扭作一團,要鍾培生在中間調停,但2人仍然未肯投降,在地上繼續打個夠,後來2人才一同站起來,握手言和。

霍哥 周永恆
(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
霍哥 周永恆
(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
霍哥 周永恆
(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
霍哥 周永恆 霍哥摑咗周永恆一巴!
霍哥摑咗周永恆一巴!(圖片來源:大會提供)
霍哥 周永恆 現場畫面好激動!
現場畫面好激動!(圖片來源:大會提供)
霍哥 周永恆 仆低埋!
仆低埋!(圖片來源:大會提供)
霍哥 周永恆
(圖片來源:FB@喜愛日本 Like Japan)
霍哥 周永恆
(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
霍哥 周永恆
(圖片來源:FB@喜愛日本 Like Japan)

澄清打交冇夾好

霍哥於記者會後更新IG限時動態,對於被指2人當眾打交時宣傳伎倆,他隨即否認:「我都成個人騎左(咗)係(喺)上邊,佢唔拍我放手就繼續㗎啦!」他又形容對方「幼稚打埋啲爛仔交」,兼表示12月的時候再放馬過來。

霍哥 周永恆
(圖片來源:YouTube@Viu1 HK)
霍哥 周永恆
(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)
霍哥 周永恆
(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)

霍哥首次公開回應微辣事件

另外,早前微辣因為前經理人阿晶(Jane)離世而引起滿城風雨,霍哥在記者會上亦被問到,事件會唔會有少少影響打拳擊在的心理狀態,他大方回應「 點都會有少少」,再有記者追問如果加蔥做他對手他會不會接受,霍哥即笑容滿面說:「我OK,邊個做我對手都無任歡迎!」 不過被問及關於微辣運作上的問題,霍哥即割席:「呢樣嘢佢哋會自己宣布,始終因為我已經離開咗,佢哋開咗咩會、會發佈啲咩,我就唔係太清楚佢哋會點做,你等遲啲佢哋有咩發布再留意,我都留意緊。(會唔會覺得可惜?) 點都會有啲,始終咁多年。」

霍哥 周永恆 霍哥 邀請到近期話題多多又有拳擊底嘅霍哥
霍哥在記者會上回應微辣事件。(圖片來源:《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》)

霍哥周永恆拳賽|鍾培生講明會有血流

今次安排兩人拳賽,據悉酬勞不錯,有指周永恒收5位數字酬勞,霍哥就收6位數。鍾培生回覆傳媒指,提到二人都是受爭議人物,又稱有些人好不喜歡他,有些人看不過眼。他補充,二人磅數差不多,相信大家都見到他們努力、至於他們實力會如何,鍾培生指:「總之會有血流!」

霍哥 周永恆 霍哥 30歲的鍾培生愛好動漫、電競,並將之化為事業。
鍾培生愛好動漫、電競、同拳擊。(圖片來源:鍾培生IG)

霍哥周永恆拳賽|網民建議拳手換人:搵加蔥啦

今次鍾培生邀請兩位話題王霍哥同周永恆參賽,未開記招已經引起網民高度關注。不過不少網民都表示霍哥同周永恆大纜都扯唔埋,建議將參賽者換成近期人氣跌至谷底的加蔥同六豪子:「霍轉加蔥啦」、「幾個大纜都扯唔埋嘅」、「如果有六豪子 炒到十萬張飛都得」等。

霍哥 周永恆 霍哥 網民建議換霍哥做六豪子。
網民建議換霍哥做六豪子。(圖片來源:IG@sixtycents)
霍哥 周永恆 霍哥 或者換上加蔥。
或者換上加蔥。(圖片來源:IG@on99magic)

霍哥曾代表澳門業餘拳手出賽

霍哥一直有打開拳,早起在個人Youtube頻道中亦經常上傳打拳短片,2017年更曾經參加過於澳門舉辦的《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》,當時剛學泰拳半年嘅霍哥就以澳門業餘拳手身份上擂台參加表演賽,最後差3分輸給香港選手林皓皓。

霍哥 周永恆 霍哥 霍哥參加過於澳門舉辦的《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》
霍哥參加過於澳門舉辦的《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》(圖片來源:《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》)
霍哥 周永恆 霍哥 當時剛學泰拳半年嘅霍哥就以澳門業餘拳手身份上擂台參加表演賽。
當時剛學泰拳半年嘅霍哥就以澳門業餘拳手身份上擂台參加表演賽。(圖片來源:《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》)

撰文:東方新地圖片來源:IG@khdcheung、新傳媒照片庫、IG@jeffreyfok_224、IG@Christopher Loak、《澳門英雄匯-世界格鬥王者爭霸賽》、FB@喜愛日本 Like Japan