霍哥

「微辣清泉」霍哥Dry足7年終成功出pool?網民懷疑得米娜美 女方兩字回應!

最新娛聞

廣告

被封為「微辣清泉」的霍哥,最近經常同娜美出雙入對,早前在IG攬到實兼拍片「送上門」,已令不少網民認為二人已過電,正在熱戀中,不過霍哥最終都無承認到。近日霍哥又孖娜美出post,仲要一齊展開台灣之旅,再次引起網民熱議:「佢哋一定有路!」
霍哥 霍哥早前與娜美蜜遊澳門,合照sweet到爆。
霍哥早前與娜美蜜遊澳門,合照sweet到爆。(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)

霍哥堅.出手攬娜美同遊台灣

霍哥近日出post大曬「台灣之旅~~」,第一張相就係同緋聞女友娜美的合照,唔少眼利的網民即刻留意到今次合照似乎曝光2人關係,事關今次霍哥真係「出手」!之前唔少美女都興同霍哥玩「古惑的手」合照,扮被霍哥攬腰,不過今次同娜美的合照就唔同,係堅.霍哥之手。娜美被霍哥攬腰,整個人輕輕靠著霍哥,右手似乎都有回應霍哥,2人更露出甜笑。

霍哥 霍哥近日出post「台灣之旅~~」
霍哥近日出post「台灣之旅~~」(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)
霍哥
(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)
霍哥 娜美都有po出同霍哥嘅合照,但霍哥對眼慘被綠光遮住!
娜美都有po出同霍哥嘅合照,但霍哥對眼慘被綠光遮住!(圖片來源:IG@naminamiting)

網民:今次堅攬腰喎!仲帶埋一齊去旅行,仲唔係女友?

照片一出即引起網民熱議,齊齊恭喜霍哥得米抱得美人歸,仲係咁叫霍哥快啲承認戀情,話一定會祝福2人:「真霍手!」、「今鋪真·霍哥隻手」「通常一個大話講得多、多人講,就會變成真。所以我相信霍哥而家係有女」、「表情唔同咗,應該真係一齊咗」、「今次堅攬腰喎!仲帶埋一齊去旅行,仲唔係女友?」、「霍哥你係咪拍拖呀,係就講岀黎啦。個個都會祝福你哋㗎」、「恭喜霍哥搵到真愛」、「霍哥廚房應該已成歷史,變霍美廚房」、「個個都第一時間都係放大黎睇係咪真係阿霍隻手」、「佢哋一定有路」、「抱得美人歸!」、「咪以為淨係fok哥攬住,其實nami都有架」不過都有網民認為霍哥都係脫唔到單,原因係見到娜美衣領上有帶咪,可能只係一同去工作,加上除咗第一張合照外,第4張有出現微辣的Black Joe,笑指娜美只係煙幕「點睇都係似同joe一齊多啲」。

霍哥 有網民認為娜美只係為霍哥同Black Joe做煙幕!
有網民認為娜美只係為霍哥同Black Joe做煙幕!(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)
霍哥 霍哥同娜美平日拍片都非常sweet!
霍哥同娜美平日拍片都非常sweet!(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)

娜美兩字回應:亂講!

娜美其後在IG Story就用「亂講」兩個字,疑似回應同霍哥拍拖的傳聞,之後又po出與一名膚色白淨的男士在露天餐廳對坐的相片,寫上:「我愛男友系列!!」似乎暗示自己已有正牌男友!

霍哥 被指「拍男友先著咁靚」,娜美回應:「亂講!」
被指「拍男友先著咁靚」,娜美回應:「亂講!」(圖片來源:IG@naminamiting)
霍哥 又po出「我愛男友系列」照片,相中男子膚色白淨,一點都唔似霍哥!
又po出「我愛男友系列」照片,相中男子膚色白淨,一點都唔似霍哥!(圖片來源:IG@naminamiting)

撰文:東方新地(部分內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@jeffreyfok_224、IG@naminamiting