霍汶希

霍汶希Mani談11年經理人唔易做!隻身北上擴展版圖 由零開始好感慨

最新娛聞

廣告

英皇娛樂集團營運總裁、著名經理人霍汶希(Mani)接受媒體推出《你好香港》系列人物微紀錄片訪問,解構經理人角色及分享北漂十一年感受。

霍汶希Mani:經理人唔易做!

片段一開始,霍汶希Mani便謂經理人唔易做,「經理人嘅生涯就係由藝人起身之前我哋就要起身;藝人瞓咗覺之後我哋都唔可以瞓覺,因為我要安排佢第二日嘅工作。呢個就係經理人嘅節奏,做呢個行業你就預咗冇收工時間。」

霍汶希
(圖片來源:《你好,香港》截圖)

霍汶希Mani主動爭取北上 擴展版圖

Mani坦言大部份時間她都是一個比較主動爭取機會的人,因此2011年時,在香港已捧紅謝霆鋒、容祖兒及Twins等藝人的她,認為其經理人板塊已經愈趨成熟,是時候擴展版圖,「我好想去一個更加大嘅地方、更加大嘅市場,去睇吓人哋嘅文化,睇吓人哋嘅發展。我好希望將香港嘅文化,去同內地咁大嘅市場一齊融合交流,呢個係我好想做嘅嘢,咁就嚟咗北京。」

霍汶希
(圖片來源:《你好,香港》截圖)
霍汶希
(圖片來源:《你好,香港》截圖)

11年前隻身「上京」霍汶希從零開始好感慨

霍汶希Mani回想到十一年前隻身「上京」,當時的公司也只是租回來,當她踏入自己的辦公室時,乾淨得「一塵不染」,「我張枱好乾淨、塵都冇,得一支筆,我突然間好感慨,你明唔明白呀?又覺得我有冇咁嘅能力可以從一支筆開始慢慢去建立?呢個時候我係有啲迷惘,但係我都仲係好有信心。」

霍汶希
(圖片來源:《你好,香港》截圖)

放下身段從低做起

在香港,Mani已不需要再親自落場處理事情;但在內地,她變成一張白紙,所有事情都要從新學習,要放下身段從低做起,「我唔識製作,所以我去跟組,跟組其實我喺香港,好老實講我已經完全唔可能(去做),但我就同自己講:『你就從低做起。』每一日好似場記咁,執垃圾嘅執垃圾;食飯盒,會問大家飯盒夠唔夠?從每一個部門每一個唔同嘅工種裏面開始觀察,點樣控制成本、知道電影製作背後係原來咁多人力物力去產生出嚟。」

霍汶希
(圖片來源:《你好,香港》截圖)

於北京工作頭幾年,從零開始,一步一步建立,「正如我嘅人生一樣,我嚟咗北京十一年,要堅持信念同要相信自己,我要努力工作,努力去做一個好嘅榜樣,令鍾意我嘅人又好、俾機會我嘅人又好,都希望佢哋唔會感覺我係一個令佢失望嘅人。」

霍汶希
(圖片來源:《你好,香港》截圖)

霍汶希Mani當經理人有什麼秘訣?

霍汶希Mani在訪問中提及自己當了11年經理人的辛酸⋯⋯詳情請看

霍汶希Mani上北京發展最感慨什麼?

霍汶希Mani回想到十一年前隻身「上京」,最難忘當時一切從零開始⋯⋯詳情請看

關鍵詞
霍汶希
圖片來源:《你好,香港》截圖資料或影片來源: Beijing Daily@YouTube