靈戲逼人

靈戲逼人︱龔嘉欣演女鬼5大Bug位 超騎呢情節網民睇到頭痛!

最新娛聞

廣告

TVB新劇《靈戲逼人》於上週一正式開播,劇情講述女主角龔嘉欣飾演粵劇花旦女鬼,死後被飾演音樂人的張振朗意外用一滴血釋放出來。雖然TVB已經唔係第一次拍以女鬼為題材嘅劇集,但今次劇情依然Bug位勁多,睇到網民頭都大埋!

盤點龔嘉欣演女鬼5大Bug位

1. 女鬼唔怕太陽 日光日白照現身

龔嘉欣於劇中經常與張振朗日光日白咁走在街上,網民都表示非常驚訝原來「2023年版本女鬼」進化到唔怕陽光,日光日白都能夠照現身,完全唔怕陽氣過盛,認真厲害。

靈戲逼人 雖然日光日白,但身為女鬼嘅龔嘉欣就冇驚過。
雖然日光日白,但身為女鬼嘅龔嘉欣就冇驚過。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)

2. 有本事穿牆 但要開門上車

龔嘉欣於劇中擁有多個超能力,其中一個就係能夠穿牆加凌空漂浮,所以時不時都會因為突然穿牆而嚇親張振朗。不過女鬼龔嘉欣「穿牆」能力間唔中就會「失靈」,有集講述到龔嘉欣從報館離開準備上車時,竟然唔「穿」入車中,而需要張振朗開車門畀佢,該幕睇到網民一頭霧水:「這阿飄level低,只能穿木,不能穿鐵」、「她可以自己開的,但是怕路人看到門自動開關會懷疑有鬼」、「可能她只能穿木製品,鐵的車門就法力不足」。

靈戲逼人 龔嘉欣於劇中可以穿墻
龔嘉欣於劇中可以穿牆(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 但就要張振朗幫手開車門。
但就要張振朗幫手開車門。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 睇到網民O曬嘴,仲笑指:「這阿飄level低,只能穿木,不能穿鐵」
睇到網民O曬嘴,仲笑指:「這阿飄level低,只能穿木,不能穿鐵」(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)

3. 髮型隨時變 不過衣服要人燒

此外,龔嘉欣於劇中亦能夠隨時複製雜誌上的髮型,髮型話換就換,不過服裝方面就要張振朗帶自己去買新衫,仲要買埋內衣添。網民就此表示感到匪夷所思:「對,髮型會自己變,衣服不會自己變」、「衣服可以燒,頭髮燒不到」、「前面衣服褲子內衣要燒才收到,溜冰鞋不用燒就可以穿,什麼鬼邏輯」等。

靈戲逼人 龔嘉欣於劇中可以隨意換成雜誌上嘅任何一個髮型。
龔嘉欣於劇中可以隨意換成雜誌上嘅任何一個髮型。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 但衣服就要親身落街買。
但衣服就要親身落街買。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 仲要張振朗幫手買內衣。
仲要張振朗幫手買內衣。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 之後又要人燒俾佢先能夠穿上。
之後又要人燒俾佢先能夠穿上。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)

4. 一日要食足三餐

龔嘉欣所飾演的女鬼仲可以同正常人一齊進食,又要食早餐,連白飯、海鮮、意大利粉等都能夠進食,閒時仲要做埋家務。唔少網民都笑指:「她竟然可以用手關煤氣 可以煮西餐」、「這隻阿飄都把自己當做人了,要吃三餐,洗碗煮菜打掃樣樣都會做,還能幹過我們這些人間人類」、「最好笑的是拿刀叉」。

靈戲逼人 原來女鬼都要食白飯。
原來女鬼都要食白飯。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 仲有力捧起碗碟。
仲有力捧起碗碟。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)

5. 女鬼有倒影+照到鏡

要數到最唔合邏輯嘅就一定係龔嘉欣所飾演嘅女鬼竟然可以照鏡,平時仲會有倒影。網民都表示果然「2023年版本女鬼」特別厲害:「大家別再傳統想法了,2023年的阿飄是有影子的」、「鬼有影子也算了,連鏡子也照到她…無言的後期製作」、「誰說阿飄是沒有影子」。

靈戲逼人 女鬼都照到鏡。
女鬼都照到鏡。(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)
靈戲逼人 仲要有倒影!
仲要有倒影!(圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:TVB《靈戲逼人》截圖