郭佩文 港姐Juliana

香港小姐2023終極面試|Juliana郭佩文不只遲到1次 陳嘉容嬲爆訓斥

最新娛聞

廣告

港姐2023終極面試|《2023香港小姐競選 終極面試》播出最後一集,22位入圍佳麗將繼續接受由TVB總經理曾志偉率領的星級評審團的嚴格考核,而今集將再有4名佳麗會被淘汰,即是會有18位成功晉級的準佳麗可以出發越南拍攝外景,而節目亦繼續由陸浩明(6號)擔任主持。其中一位大熱Juliana郭佩文引發小風波,搞到陳嘉容嬲爆訓斥!
即睇《香港小姐2023》22位入圍佳麗全面睇
郭佩文 Juliana郭珮文因遲到引發小風波
Juliana郭珮文因遲到引發小風波(圖片來源:TVB提供)

香港小姐2023終極面試|Juliana郭佩文遲到 激嬲陳嘉容

Catwalk 訓練由名模陳嘉容擔任導師,陳嘉容對著一班準佳麗極為嚴格,其中鄧凱文表現不合格行到「操兵咁款」,遭陳嘉容下令行到合格為止,陳嘉容更爆出一句:「記唔記腳踭落地先呀,我最後一次講架喇,落選唔關我事!」訓練期間發生小插曲,郭珮文因遲到激嬲陳嘉容,陳嘉容不客氣謂:「你又遲到喎,點解唔早啲出門口呀?」完成以上三個訓練後,22 位準佳麗將接受終極考驗決定邊個眾望所歸、有得留低!

郭佩文 郭珮文因遲到激嬲陳嘉容
郭珮文因遲到激嬲陳嘉容(圖片來源:TVB提供)
郭佩文 陳嘉容不客氣謂:「你又遲到喎,點解唔早啲出門口呀?」
陳嘉容不客氣謂:「你又遲到喎,點解唔早啲出門口呀?」(圖片來源:TVB提供)
郭佩文 郭珮文因遲到要尷尬企埋一邊
郭珮文因遲到要尷尬企埋一邊(圖片來源:TVB提供)

香港小姐2023|Juliana郭珮文獲曾志偉睇中

憑傲人身材贏盡話題的郭珮文(Juliana),去到《2023香港小姐競選 終極面試》依然好突出,佢換上bra top之後更加突顯其豐滿身形,連曾志偉都不禁讚歎:「我都唔記得睇面形,行出嚟我只係睇到57號。」主持陸浩明問Juilana是否認為健康身形是自己的優勢時,雖然她面露尷尬口啞啞答不出來,但台下的曾志偉依然非常感到滿意,笑到見牙唔見眼,全然無視身旁3位佳麗。

郭佩文 香港小姐2023 juliana 港姐 tvb 曾志偉親口承認自己眼中只有57號!
曾志偉親口承認自己眼中只有57號!(圖片來源:TVB影片截圖)
郭佩文 香港小姐2023 juliana 港姐 tvb Juilana的身形確實好出眾。
Juilana的身形確實好出眾。(圖片來源:TVB影片截圖)
郭佩文 香港小姐2023 juliana 港姐 tvb Juliana被問覺不覺得健康身形是優勢時,頓時口啞啞。
Juliana被問覺不覺得健康身形是優勢時,頓時口啞啞。(圖片來源:TVB影片截圖)
郭佩文 香港小姐2023 juliana 港姐 tvb 曾志偉睇到非常開心,似乎對Juliana非常滿意。
曾志偉睇到非常開心,似乎對Juliana非常滿意。(圖片來源:TVB影片截圖)
郭佩文 香港小姐2023 juliana 港姐 終極面試 Juliana被稱大熱!
Juliana被稱大熱!(圖片來源:TVB畫面截圖)
郭佩文 香港小姐2023 juliana 港姐 終極面試 一頭金髮好搶眼!
一頭金髮好搶眼!(圖片來源:TVB畫面截圖)

圖片來源:TVB提供