麥美恩

香港小姐2023︱麥美恩胸口冒紅疹超嚇人 事後親自解畫多謝網民關心

最新娛聞

廣告

《2023香港小姐競選》總決賽於今晚(27日)舉行,其中麥美恩和C君現身擔任泳衣問答環節司儀。雖然一眾佳麗身穿泳衣非常養眼,但網民的焦點卻落在麥美恩心口上的紅疹,網民紛紛留言指好擔心!

麥美恩疑似敏感發作 胸口佈滿紅疹

有份主持泳裝環節的麥美恩原本好地地,但到第二位佳麗開始,麥美恩胸口前突然出現多多噠紅印同紅疹,網民話睇落都覺得痕。不過麥美恩依然非常專業,一啲都冇表現出不適神情!

麥美恩 2023香港小姐 心口紅曬。
心口紅曬。(圖片來源:TVB截圖)
麥美恩 2023香港小姐 睇到網民好擔心。
睇到網民好擔心。(圖片來源:TVB截圖)
麥美恩 2023香港小姐 播完廣告之後有好啲,但依然都係好紅。
播完廣告之後有好啲,但依然都係好紅。(圖片來源:TVB截圖)

事後親自解畫:我笑得太興奮

事後麥美恩接受傳媒訪問時,解釋指因為廠內溫度太高,加上自己太興奮,所以胸口才變紅:「我其實開始第一個環節嘅時候,已經覺得個人好熱。因為一廠嗰冷氣比我平時習慣嘅唔夠凍,因為我係冬天人嚟嘅。我一完咗第一個牧童笛訪問之後,我笑得太興奮,搞到個血氣同興奮程度飆得好快,加上個人又熱。某程度上其實都唔係第一次發生,好多謝大家喺廣告時間嘅時候即刻提我,我都即刻用Cue Card同隻手去Cool Down。」麥美恩又解釋當時時間緊迫,未有時間多理自己身體狀況:「因為問答環節時間太Tight,我盡量就唔好理嗰感覺住,就一路深呼吸,希望興奮嗰程度可以平復。」

麥美恩 事後麥美恩解釋因為太興奮,所以胸口才發紅。
事後麥美恩解釋因為太興奮,所以胸口才發紅, 又說對唔住大會時裝設計師,令大家未能將焦點放在裙子上。(圖片來源:東方新地)

麥美恩出疹有前科 赴韓國飲飲食食現紅疹仍食醬油蟹

今年初麥美恩和戴祖儀到韓國拍《請1日假去旅行》,行程密集又食炸雞又食醬油蟹,要在兩集節目密集介紹飲食行程,有觀眾留意到麥美恩在節目中頸出紅疹,每逢室內拍攝沒有頸巾遮蓋時,由下巴到喉嚨位都有紅斑,令粉絲甚擔心 ,她在節目尾聲也有提及自己皮膚敏感,不過韓國拍節目,都係忍唔住要飲飲食食!

麥美恩 戴祖儀 請1日假去旅行 戴祖儀 去韓國拍節目當然唔少得炸雞
有觀眾留意到麥美恩在節目中頸出紅疹,她在節目尾聲也有提及自己皮膚敏感,不過韓國拍節目,都係忍唔住要飲飲食食!(圖片來源:TVB提供)

2號黃泳嘉表演牧童笛係「元兇」 ?

說回今次之所以會令麥美恩胸口發紅,搞到個血氣同興奮程度飆得咁快,全因為2號黃泳嘉(Jessica)再次表演牧童笛。Jessica早前在才藝表演中選擇表演小學時經常吹的牧童笛,但技術卻非常一般,甚至吹《 My Heart Will Go On 》吹到嚴重走音,該段片段更獲得超過1萬個Like。今日到泳衣環節,Jessica又再表演牧童笛,不過都係繼續走音,笑爆全場。

麥美恩 2023香港小姐 本身都好認真咁吹。
本身都好認真咁吹。(圖片來源:TVB截圖)
麥美恩 2023香港小姐 但都係繼續走音,搞到自己都忍唔住笑。
但都係繼續走音,搞到自己都忍唔住笑。(圖片來源:TVB截圖)
麥美恩 2023香港小姐競選 梁倩淇 2號黃泳嘉Jessica)選擇表演小學時經常吹的牧童笛,但技術卻非常一般。
2號黃泳嘉(Jessica)選擇表演小學時經常吹的牧童笛,但技術卻非常一般。(圖片來源:TVB

圖片來源:TVB截圖、東方新地