Hillary

馮允謙MV奉旨床上亂摷 《膠戰》Hillary:每次Cut機都要執一次

最新娛聞

廣告

《膠戰》Hillary劉沛蘅曝光率高,參與《家族榮耀》外,近日又為馮允謙(Jay Fung)新歌《報復式浪漫》擔任MV女主角,攞正牌瘋狂放閃,馮允謙在床上奉旨亂摷Hillary,又狂講百句I Love You示愛,鏡頭前後打情罵俏﹗

馮允謙狂摷Hillary 擔心粉絲呻醋

攬實IG有23萬followers 的女神Hillary,馮允謙坦言超級緊張:「有一場戲我攬住Hillary喺床上談情,好Sweet好浪漫,但我唔知隻手放喺邊度好,唔敢亂擺又怕摸錯地方,於是就放喺佢個頭上。」Hillary哈哈大笑說:「你係咁摷亂我個頭,每次Cut機都要執一次。」馮允謙擔心粉絲呷醋: 「我怕你嘅Fans睇到MV後,覺得Jay Fung好咸濕,希望佢哋唔好嬲我。」Hillary向他派定心丸:「我哋飾演熱戀中情侶,梗係盡情浪漫啦!」

(圖片來源:)
Hillary擔任馮允謙新歌MV女主角,在鏡頭前談情,鏡頭後都好好傾﹗(圖片來源:寰亞)
馮允謙MV奉指床上亂摷 《膠戰》Hillary:每次Cut機都要執一次
在床上談情。(圖片來源:寰亞)

狂冧Hillary 講百次I Love You

Hillary在MV裡飾演一名控制狂女友,不但鎖住馮允謙在屋企,還迫他穿情侶裝、手機殼、Wallpaper,甚至躲在床下底監視男友,非常誇張。除了「動作戲」,他們的「談情戲」亦非一般卿卿我我。應導演要求,馮允謙以不同層次向Hillary講「I Love You」瘋狂示愛,而百厭的Hillary不停搖頭裝聾,要他講完又講。

(圖片來源:)
馮允謙對住Hillary瘋狂講I love You,Hillary扮聽唔到,要對方不停示愛﹗(圖片來源:寰亞)
馮允謙MV奉指床上亂摷 《膠戰》Hillary:每次Cut機都要執一次
又講又畀晒心心都話聽唔到﹗(圖片來源:寰亞)

我愛你變我打你

最初細細聲溫柔地在她耳邊講,然後愈講愈激動,最後做埋動作,大大小小的心形手勢都做齊,Hillary仍然甜笑不停搖頭,馮允謙拿她沒辦法,拳頭硬晒,還肉緊地捉住她手臂,全場爆笑。足足講了百次「I Love You」,馮允謙和Hillary都笑言打破人生中,示愛和被示愛的紀錄,他們說:「無論有沒有情人,只要好想有Sweet嘅感覺,就可以日日重復睇呢個MV,睇我哋好變態咁互相用浪漫報復對方!」

馮允謙MV奉指床上亂摷 《膠戰》Hillary:每次Cut機都要執一次
Hillary不停話:「吓咩話?聽唔到,講多次﹗」個樣勁可愛﹗(圖片來源:寰亞)
好sweet呀﹗(圖片來源:寰亞)
好sweet呀﹗(圖片來源:寰亞)
馮允謙MV奉指床上亂摷 《膠戰》Hillary:每次Cut機都要執一次
馮允謙突然爆肚由我愛你變我打你,令女神Hillary笑到停唔到﹗(圖片來源:寰亞)

鏡頭前馮允謙和Hillary瘋狂放閃,鏡頭後亦不時打情罵悄。問Jay Fung為何邀請Hillary做MV女主角?他表示不用多說時,在旁的Hillary撒嬌:「講啦,講啦,我想聽呀!」他笑說:「我哋一早喺IG相識,第一次傳短訊畀佢時串錯佢英文名,好瘀,所以搵佢拍MV賠罪。」

(圖片來源:寰亞)
Hillary同馮允謙外形好合襯﹗(圖片來源:寰亞)

Hillary變小粉絲

Hillary聽完失望扁嘴,Jay認真地說:「睇佢個樣咁Sweet,就知好啱呢首歌啦!其實我一直都好想同Hillary合作,後來知道原來我哋係同公司,所以就大膽要求請佢拍MV。」Hillary聞言心花怒放,說:「真係你要求搵我?好開心。我好鍾意你嘅歌,公司話我知同你拍MV,我勁開心!」還即時講出多首他的作品名,證明自己是鐵粉。而當馮允謙一人埋位時,Hillary就如小粉絲般用手機拍攝。

(圖片來源:寰亞)
真係好似一對情侶﹗(圖片來源:寰亞)

甜蜜花絮大放送:

馮允謙爆Hillary床上經驗豐富?

Hillary畀膽馮允謙任攬

馮允謙大膽出擊 女神受落

撰文:東方新地圖片來源:寰亞資料或影片來源:寰亞