馮盈盈

【後生仔傾吓偈】馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

最新娛聞

廣告

無綫J2綜藝節目《#後生仔傾吓偈》長做長有,由馮盈盈和陸浩明帶領一眾年輕主持探討各類話題,話題上至買樓置業;下至星級秘聞應有盡有。繼去年馮盈盈在一集主題為「做藝人係咪要面皮夠厚?」上,自爆「被問過夜價」後,有一集《傾吓偈》再度翻綽此話題,其中一名年輕主持更狂笑自爆「價錢」達五位數字!

撰文:東方新地 圖片:藝人ig及無綫片段截圖

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

想撲出去澄清

其中一集《後生仔傾吓偈》以「做藝人係咪要面皮夠厚?」為題,當時有朱智賢、胡鴻鈞、劉佩玥做嘉賓,朱智賢提及曾在討論區見到「幾錢一晚」的題目,覺得好嬲,對於女星被問價一事,陸浩稱時有發生,但朱智賢聽反應超大謂:「咩好多女星都有?我唔係做開呢啲嘢㗎嘛!佢哋好似assume我係做呢樣嘢咁!」更表示每次見到類似留言都極有衝動為自己澄清一番。

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

盈盈愛探討過夜價

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

見到朱智賢突然激動,馮盈盈表示︰「我知道點解嬲,佢係咪開得太便宜?試過有人inbox問我五百蚊過夜得唔得?」此言一出,全場人笑唔停,連本身嬲嬲豬的朱智賢都忍唔住謂︰「咁我又冇咁低價。」馮盈盈表示因為被出價五百元一事,覺得不被尊重,已即時將對方封鎖。

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

半年後,馮盈盈又再以「市場調查」為由,自然探討「被問價」題目,今次主持之一的波波(黃凱儀),突然展示自己手機,盈盈看罷即「嚇親」一副冇眼睇表情,原來波波曾收到陌生男子inbox不雅照片。

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

波波又自爆不時被問價,她謂:「有人試過開五位數字per hour(每小時計)俾我,乜都唔使做,我個friend仲講笑話,咁不如同佢搭巴士過東隧,剩係塞車都起碼大半個鐘!」

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

此時馮盈盈又再憶起當日被開價五百的經歷,一提當場失笑!

過萬波波勝盈盈

今年22歲卜卜脆的「波波」黃凱儀,除了是《後生仔》常駐主持外,亦為Big Big Channel旗下KOL,曾上無綫健康節目《食得好健康》同商台903節目《公子會》等做嘉賓。

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

波波為香港城市大學專上學院學生,人如其名,身材波濤洶湧,間中以低胸上衣短裙上節目,不過又未算愛露派。

馮盈盈過夜價 不敵大咪女主持

其言行作風大膽,多次在節目中爆出金句,曾經自爆在家唔著衫周圍走,又話鍾意攬實細佬一齊沖涼,句句引人入勝,難怪「乜都唔使做」都有人開價五位數。