馮盈盈

馮盈盈向曾志偉提議拍戀愛真人騷 大膽求與ViuTV藝人合作:資源共享

最新娛聞

廣告

曾志偉突襲《後生仔傾吓偈》,馮盈盈、陸浩明不斷使出擦鞋本領,待遇明顯男女有別,志偉與馮盈盈及一班女主持明顯較多交流,揀正好位坐正隔離的馮盈盈,當曾志偉問大家有冇綜藝題目建議,馮盈盈即興奮搶住答,指希望拍韓國的戀愛真人騷,並大膽提出想搵友台藝人合作,並以「資源共享」來增加理據。

文:東方新地 |圖:《後生仔傾吓偈》截圖

曾志偉問大家想搞咩綜藝節目,馮盈盈搶住答:「咁啱嘅,我好認真諗過,一早諗好咗﹗」
曾志偉問大家想搞咩綜藝節目,馮盈盈搶住答:「咁啱嘅,我好認真諗過,一早諗好咗﹗」

馮盈盈表示好想拍真人騷,向曾志偉提議有可拍類似韓國《我們結婚了》,馮盈盈話:「或者《戀愛島》困住一班人共處一室,搞吓情情愛愛﹗」陸浩明忍唔住插咀:「盈盈單身好慘﹗」

馮盈盈話恨拍韓國戀愛真人騷,想同藝人「拍拖」。
馮盈盈話恨拍韓國戀愛真人騷,想同藝人「拍拖」。

馮盈盈恨同姜濤拍戀愛真人騷

馮盈盈話連男嘉賓名單都想好﹗佢話:「志偉哥,呢個私心推介,男嘉賓都諗好﹗」曾志偉問想搵邊個嘉賓?馮盈盈突然一臉怕醜答:「林德信﹗」志偉問仲有呢?馮盈盈問:「可唔可以搵友台㗎?(志偉點頭)吓﹗可以﹗ Yes﹗我想搵姜濤,可唔可以幫幫手?唔該你吖﹗」馮盈盈解釋:「呢啲叫資訊共享﹗」志偉即笑住話:「呢啲一己私慾嘅節目,我只可以幫口﹗」

馮盈盈見到曾志偉肯細心聆聽佢嘅建議,立即打蛇隨棍問可唔以搵ViuTV的藝人﹗仲話想搵姜濤,邊講邊興奮大叫﹗
馮盈盈見到曾志偉肯細心聆聽佢嘅建議,立即打蛇隨棍問可唔以搵ViuTV的藝人﹗仲話想搵姜濤,邊講邊興奮大叫﹗
志偉話:「呢啲一己私慾嘅節目,我只可以幫口﹗」
志偉話:「呢啲一己私慾嘅節目,我只可以幫口﹗」
馮盈盈日前因打「姜濤」出事,被姜糖圍攻,馮盈盈立即貼合照證自己是姜濤的粉絲。
馮盈盈日前因打「姜濤」出事,被姜糖圍攻,馮盈盈立即貼合照證自己是姜濤的粉絲。

《後生仔》主持Bonnie提出藝人打工體驗真人騷,讓不同藝人嘗試不同工種,觀眾應該有興趣,志偉即表示第一集便搵Bonnie做:「送你去紅磡大酒店化妝﹗」Bonnie笑住點頭答好。

《後生仔》主持Bonnie(左一)提出藝人打工體驗:「因為觀眾見到藝人都係好光鮮,未見過佢哋做其他工種﹗」
《後生仔》主持Bonnie(左一)提出藝人打工體驗:「因為觀眾見到藝人都係好光鮮,未見過佢哋做其他工種﹗」
曾志偉聽完Bonnie建議後話送佢去大酒店化妝。
曾志偉聽完Bonnie建議後話送佢去大酒店化妝。

馮盈盈插咀被曾志偉寸

馮盈盈插咀兼賣口乖:「好呀,當中有好多感人故事,好賺人熱淚﹗」曾志偉即問:「賺人熱淚咁誇張?」馮盈盈繼續答:「梗係﹗有時因為意外令面容盡毁,化妝幫家屬有個最後美好回憶﹗」遭志偉寸爆:「我係真係安排去酒店化妝喎,你講緊咩呀?」馮盈盈即扮死狗尷尬話:「我諗咗去有一萬個國家嗰度﹗」

馮盈盈搭咀,被曾志偉寸佢get錯,即時扮死狗認衰﹗
馮盈盈搭咀,被曾志偉寸佢get錯,即時扮死狗認衰﹗
馮盈盈再答:「我去咗超過一萬個國家嘅地方﹗」
馮盈盈再答:「我去咗超過一萬個國家嘅地方﹗」

《後生仔》主持Enson劉頌鵬提議拍荒島真人騷,集合所有《後生仔》主持留落荒島求生,曾志偉指會向監製提出下次一半人留守節目,一半去拍荒島野外求生真人騷,即問係咪拍足31集?曾志偉笑笑口:「咁要睇你哋,可能剪埋得一集﹗」
馮盈盈向曾志偉提議拍戀愛真人騷 大膽求孖友台藝人合作:資源共享

林穎彤建議不被接納

林穎彤則提議藝人為觀眾達成願望:「有啲人想挑戰,可能跳降傘等高危又刺激活動,我哋藝員幫佢同陪佢完成呢個願望,不過志偉似乎唔buy反問:「叫佢跳定我哋要跳?我哋都要跳,咪好危險。」

馮盈盈向曾志偉提議拍戀愛真人騷 大膽求孖友台藝人合作:資源共享
林穎彤對住曾志偉緊張到講錯嘢,其後提出的綜藝建議,又不被曾志偉接納。

陸浩明起哄加人工 志偉:「係咪人嚟㗎?」

《後生仔》主持對曾志偉提出不同綜藝建議後,陸浩明又問大家仲有何意見,便要快提出,然後爆咗句:「例如加人工嗰啲﹗」《後生仔》主持即和應起哄叫「加人工﹗」曾志偉即話:「仲想加人工,你哋仲係咪人嚟㗎﹗」然後又問大家係咪有底薪,有人答「有啲」,陸浩明即解圍話唔好提呢句說話終止話題。

曾志偉聽到加人工即反問:「你哋係咪人嚟㗎?」
曾志偉聽到加人工即反問:「你哋係咪人嚟㗎?」

曾志偉踩場《後生仔》講節目腰斬

余詠珊失勢《後生仔》主持頓失靠山,有傳曾志偉清算余黨行動陸續有來,《後生仔》主持生死未卜,個個騰騰震﹗早前曾志偉突擊踩入《後生仔》實地考察,親身感受班主持人的忠實度,一連兩集(29、30日)播出,陸浩明和馮盈盈唔放過任何擦鞋機會,喺一班後輩前作最佳求生教學﹗不過志偉對有線出身的余黨陸浩明明顯較冷淡,對一班後生仔主持,只記得波波黃凱儀個名,得寵指數爆分﹗

曾志偉突然踩場《後生仔》。
曾志偉突然踩場《後生仔》。
陸浩明同馮盈盈見到志偉駕到,立即揚手邀請對方加入,九秒九讓開座位。
陸浩明同馮盈盈見到志偉駕到,立即揚手邀請對方加入,馮盈盈更誇張到話見到鏡頭後的志偉如:「我見到光芒﹗」隨後九秒九讓開座位,馮盈盈狂擦鞋:「呢個係你專屬,坐低慢慢傾,因為我哋有排傾呀。」

馮盈盈猛問志偉:「你記唔記得我?」

曾志偉突然現身《後生仔》錄影棚,陸浩明和馮盈盈見到,立即邀請志偉加入,陸浩明提出要自我介紹,志偉揚手話:「唔使啦﹗」馮盈盈唔理繼續自我介紹,仲猛問志偉記唔記得自己,馮盈盈話:「雖然我係過咗氣嘅港姐,都無落選,17年選華姐時你做司儀㗎﹗」志偉一臉茫然,馮盈盈再溫馨提示:「喺雲頂呢﹗你揀咗我做季軍,我嗰時表演魔術,你仲讚我可以擔大旗,其實嗰時我勁失手﹗」志偉即話:「唔係你失手,係我失手讚錯你﹗」陸浩明不時插咀,不過志偉未有太理會他。

曾志偉直言:「我冇睇過呢個節目,幾時播㗎?」陸浩明火速回答播放時間,馮盈盈搭咀:「我哋都做咗好幾年,做到七百幾集喇﹗」又問志偉最想人點稱呼自己最開心,志偉指一定係叫佢「獎門人」最親切﹗
曾志偉直言:「我冇睇過呢個節目,幾時播㗎?」陸浩明火速回答播放時間,馮盈盈搭咀:「我哋都做咗好幾年,做到七百幾集喇﹗」又問志偉最想人點稱呼佢最好,志偉指一定係叫佢「獎門人」最親切﹗馮盈盈拉高八度:「Wow﹗獎門人您好﹗」

林穎彤緊張講錯嘢

陸浩明、馮盈盈及林穎彤分別自我介紹,林穎彤勁緊張更在鏡頭前爆:「我以前喺亞視做童星﹗」陸浩明即話:「呢個都講埋出嚟﹗」志偉反問林穎彤:「點解你話自己都係星夢歌手呢?之前都冇人介紹自己係﹗」林穎彤口窒窒答到亂晒籠:「因為我係最唔出名嗰個﹗」

林穎彤見到曾志偉緊張到講錯嘢。
林穎彤見到曾志偉緊張到講錯嘢。
志偉一話戴住口罩好焗,馮盈盈立即遞上透明口罩,並指自己雙手已消毒,然後又吩咐波波協助志偉戴上口罩。
志偉話戴住布口罩好焗,馮盈盈立即遞上透明口罩,並指自己雙手已消毒,然後又吩咐波波協助志偉戴上口罩:「波波﹗你仲唔快啲幫獎門人?」搞到波波不知所措﹗

波波獲志偉點名全場起哄

曾志偉聽到大家介紹主持波波,笑住話:「呢個係一個好多波波嘅節目﹗」仲搞笑話以後就改名叫「波波節目」。
曾志偉聽到大家介紹黃凱儀叫波波,跟住笑笑口話:「大家好,我今日第一次上嚟呢個咁受歡迎嘅波波節目﹗」令波波心花怒放

陸浩明、馮盈盈、林穎彤自我介紹後,馮盈盈指住黃凱儀話:「佢係波波呀﹗」志偉隨即笑晒口,陸浩明又叫後生仔主持快啲向獎門人自我介紹,芷茵介紹完自己後,志偉不耐煩話:「唔使啦﹗我點都唔會記得你哋個名﹗」然後搞笑地自我介紹:「大家好﹗ 我係志偉,我第一次嚟咁受歡迎嘅波波節目。」之後被後生仔主持點解會入TVB做高層時,志偉就話:「有機會坐港姐冠軍同波波旁邊。」波波紅都面晒,能得到獎門人點名,明顯最得對方歡心,得寵指數勁高,有前途!

波波上位有望﹗
波波紅都面晒,上位有望﹗

志偉:「係腰斬都係腰斬個節目,唔係主持﹗」

陸浩明叫一班後生仔主持把握機會向志偉發問問題,芷茵立即問有關節目被腰斬的傳聞,因為大家都好關心,志偉話:「係你哋主持關心啫,唔係觀眾﹗」大家驚叫,志偉即話:「就算係腰斬,都只係腰斬個節目,唔係主持,你哋係公司財產,都係安排去做其他更重要嘅工作啫﹗放心,點都播埋呢集㗎﹗哈哈哈,可能呢隻十年後先播呢﹗」其後一班後生仔主持主力問志偉有關主持技巧,志偉立即話:「陸號冇教你哋咩?佢點教你哋?佢咪就係呢個節目嘅獎門人囉﹗」每個後生仔都大讚陸浩明指導的主持技巧,不過志偉卻表現冷淡:「咁都講晒啦﹗」雖然陸浩明不時插咀,不過志偉都冇同佢作太多交流﹗

陸浩明自我介紹後,叫後生仔主持各介紹自己,志偉話唔使,因為「我點都唔會記得你哋﹗觀眾識你哋得啦﹗」
陸浩明自我介紹後,叫後生仔主持各介紹自己,志偉話唔使,因為「我點都唔會記得你哋﹗觀眾識你哋得啦﹗」

曾志偉重提蔡康年照稿讀係大忌

對大家最關心的主持及司儀技巧問題後,志偉還是向大家分享自己嘅經驗,他強調要背稿,並重提回歸後首個大型記者會上,當日的司儀(蔡康年)貓紙不離手、照稿讀,志偉話:「我最唔鍾意見到咁,你應該要記入腦,唔好依賴份稿,每次都要重新用自己嘅語氣再寫一次,最緊要有個性,如果照稿讀,就只係講緊撰稿員嘅語氣﹗」

馮盈盈直接問《後生仔》是否會腰斬?
馮盈盈問志偉記唔記得自己?提示自己17年港姐冠軍,又話參加華姐當年,評審之一是志偉,當年得了季軍,志偉毫無頭緒,馮盈盈不斷作出提示:「嗰年去雲頂﹗」為了志偉認得自己,出盡招數﹗

曾志偉爆做直播節目緊張尿頻

曾志偉又自爆任直播節目司儀多年,到現在還是會緊張、尿頻,又指他的司儀其中一個執生技巧是肥姐沈殿霞教落:「肥姐教我由得佢(指幕後),當睇唔到﹗因為佢死無人睇到,我哋錯觀眾睇到﹗」並爆曾在一年華姐選美出錯,當他宣布入圍的佳麗名單,錯卻讀出落選名單,志偉話當時已讀出三名落選佳麗,知道搞錯之後,照讀本來的入圍的佳麗,最後由十位入圍佳麗變成十三位,咁嗰三個本來唔得嘅,到頭來都係唔得㗎啦﹗」志偉話:「呢個就係肥姐教嘅嘢,有乜熄咗機,大家再傾搞番掂,鏡頭前一定唔可以話自己搞錯咁突兀﹗」

馮盈盈話坐喺曾志偉旁是榮幸。
馮盈盈話坐喺曾志偉旁是榮幸。

曾志偉上場,余詠珊被削權,老公何哲圖敗走,余黨以及星夢歌手都人心惶惶,余詠珊兩公婆在無綫插旗多時,黨羽何止咁少,一班憑《後生仔傾吓偈》彈起的年輕主持,當年由余詠珊在KOL中揀蟀,安排在其管理的big big channel任主持,其後余詠珊在J2台開新節目《後生仔傾吓偈》由愛將陸浩明帶住呢班年輕主持,開拓年輕路線。

曾志偉
陸浩明在IG上載曾志偉現身《後生仔》錄影的合照,相中還有馮盈盈及Bella林穎彤。圖片來源:陸浩明IG
 陸浩明
陸浩明在IG放合照又留言,畀晒心心眼話獎門人大駕光臨,全是奉承說話。
曾志偉
成班後生仔主持與曾志偉一齊影大合照,好興奮。圖片來源:陸浩明IG

曾志偉踩場《後生仔》錄影廠

曾志偉回歸無綫後計劃多多,搞完四大唱片破冰記者會,開始著手整頓其他綜藝節目,無綫其中一個受歡迎節目《後生仔傾吓偈》有傳是下一個清算目標,因為主持人都是余詠珊揀蟀,成班後生仔都有危機,當中最大鑊應該是有線出身又跟隨余詠珊多年的6號陸浩明。早前陸浩明突然在IG上載與曾志偉的合照,留言表示曾志偉上《後生仔》做嘉賓,令他們獲益良多。

曾志偉
身為余詠珊愛將的陸浩明,見到新老闆曾志偉,表現非常殷勤。圖片來源:陸浩明IG
陸浩明
陸浩明被指擦盡曾志偉鞋。
陸浩明
網民都在揣測《後生仔》的命運。

陸浩明搶先表明心跡

據知曾志偉親臨《後生仔》現場,藉此認識一班主持人,感受他們對工作的熱誠,了解這個節目的運作,才能作出改革。曾志偉實地考察一事,就連官方新聞都未出,陸浩明已搶先在自己的IG發放合照及消息,即被指擦鞋擦出面,為了有得留低而表明心跡。其實在眾多《後生仔》主持中,陸浩明資歷最深又最親余詠珊,表現最驚都好合理嘅!

曾志偉
曾志偉亂入《後生仔》,仲坐低一齊傾偈。圖片來源:「Big Big College」IG
曾志偉
對住曾志偉,陸浩明幾咁聽教聽話唔敢嬉皮笑臉。圖片來源:「Big Big College」IG

去片:曾志偉突現身後生仔傾吓偈錄影

坊間一直有傳聞《後生仔傾吓偈》呢個節目會被腰斬!不過,今日曾志偉突現身節目錄影廠,更同一班後生仔主持打成一片,原來係澄清節目唔會腰斬之餘,仲大派定心丸!眾主持即刻放晒心,仲同曾志偉一齊自拍添。而曾志偉仲透露有新節目出街之餘,仲會開辦藝員及幕後訓練班,令有興趣加入演藝工作嘅朋友增加出路。(影片來自《無綫娛樂新聞台》)

https://youtu.be/pOLUQinwcDs

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看