馮盈盈

馮盈盈唔益《後生仔》 船P包到冚巾不離身 網民:因為冇得釣金龜

最新娛聞

廣告

早前《後生仔傾吓偈》首次搞船P進行戶外拍攝,一眾主持人都以泳裝登場,新咪神波波黃凱儀話自己嘅船P初體驗奉獻咗畀《後生仔》,不過佢就好孤寒,件泳衣包到上頸,仲被網民激烈投訴。而平時好大方又好鍾意去船P的馮盈盈,亦以一件頭泳衣現身,仲用絲巾包到冚,被指船上冇富二代唔使釣金龜,慳番唔好蝕!

文:東方新地 |圖:波波IG圖片、馮盈盈IG、《後生仔傾吓偈》截圖

馮盈盈白色一件頭令人失望

《後生仔傾吓偈》搞船P拍節目,觀眾最期待肯定是一眾女主持以泳裝示人,不過今次要大家失望喇!先睇「後生仔一姐」馮盈盈,她身穿白色一件頭泳衣,全程都披住條絲巾在心口前,就連拍攝時都唔除,完全冇睇頭。

馮盈盈
馮盈盈身穿白色一件頭泳衣,用絲巾遮住心口位置,好彩仲有對腳。(圖片來源:馮盈盈IG)
馮盈盈
馮盈盈著埋條白色長褲,上次同富二代去船P都唔係咁著嘅!(圖片來源:馮盈盈IG)

馮盈盈出鏡都披巾

平時好勇鬥狼的馮盈盈,今次一於唔蝕底包到冚,即使在船上玩遊戲,她都繼續用絲巾包實,被網民彈過於保守,叫佢拎開條絲巾。

馮盈盈
馮盈盈玩遊戲時都包到冚。(圖片來源:後生仔影片截圖)

《後生仔》重女船P

今次《後生仔》船P女多男少,除了馮盈盈,另一焦點人物波波黃凱儀亦離奇地冇睇頭……青春無敵的無綫小花就算穿三點式都外穿衣物遮掩,係咪公司落咗ORDER唔畀露呀?船P冇三點式欣賞,點算係船P?

馮盈盈
4男8女的《後生仔》船P。(圖片來源:陸浩明IG)
馮盈盈
戴祖儀重著已經出過鏡的黃色泳衣。(圖片來源:戴祖儀IG)
游嘉欣雖然有著三點式,但外穿吊帶衫。(圖片來源:游嘉欣IG)
游嘉欣雖然有著三點式,但外穿吊帶衫。(圖片來源:游嘉欣IG)
馮盈盈
Jojo黃紫恩只敢在自己的社交網po三點式照。(圖片來源:黃紫恩IG)
馮盈盈
Bonnie呂靜文都係密實,只露出腰及腿部。(圖片來源:呂靜文IG)

波波首次去船P感新奇

憑《後生仔傾吓偈》上位的波波黃凱儀,日前出海遊船河與陽光玩遊戲,她表示自己第一次去船P,覺得幾好玩,仲話在海上浮都唔係好難,不過最難忘唔係水上活動,而係喺船P上食雞翼同台灣腸。

波波
波波在遊艇內影相晒腳。(圖片來源:波波IG)
波波廿幾歲人原來未去過船P。(圖片來源:波波IG)
波波廿幾歲人原來未去過船P。(圖片來源:波波IG)

波波一反常態變保守

平時肯博肯露的波波,今次竟以一套設計相當令人意想不到的「肚兜泳衣」亮相,泳衣包到上頸,除了遮蓋她的美好身段外,顏色方面亦略嫌有點土味,不少波粉希望愈大失望愈大,更指落差太大接受唔到,有網友留言「要show線先有睇頭」、「我阿媽都著得好睇過你」。

波波
波波話好期待下一次出海,網民當然係期待佢下次唔好咁保守。(圖片來源:波波IG)
波波
波波包到上頸的泳衣加波褲造型,令粉絲大失所望。(圖片來源:波波IG)
波波
好彩仲有一張側面展示美好身材。(圖片來源:波波IG)
馮盈盈
背面都係冇嘢睇!(圖片來源:波波IG)
波波再補多張船P照,令人更加失望。(圖片來源:波波IG)
波波再補多張船P照,令人更加失望。(圖片來源:波波IG)